304557
Mestská časť Bratislava - Rača
Kubačova 21, Bratislava, 83106, SVK
46326138
Váš Komfort s. r. o.
Štúrova 16, Pezinok, 90203, SVK
Upratovacie služby v objekte Zdravotného strediska
upratovacie služby
Služba
1. Upratovacie služby v objekte Zdravotného strediska
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozpis priestorov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prízemie | m2 | 473,89 | ||
Prvé poschodie | m2 | 521,82 | ||
Druhé poschodie | m2 | 776,14 | ||
Umývanie okien | m2 | 500,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
HARMONOGRAM UPRATOVANIA | |
1. Rozsah výkonu služieb – počas pracovných dní: | ------------------------- |
- umývanie podláh, WC, umývadiel, pisoárov, sanitárneho tovaru v ambulanciách a ostatných prevádzkových priestoroch, v sociálnych zariadeniach pre verejnosť | |
- umývanie podláh na schodištiach, chodbách, čakárňach | |
- utieranie prachu zo stolov | |
- utieranie prachu na tel. prístrojoch, stolových svietidlách, nástenných hodinách, zub. kreslách | |
- vysypanie smetí | |
- odnesenie biologického a infekčného odpadu do špeciálnych kontajnerov | |
- umývanie podlahy výťahových kabín | |
- vysávanie kobercov | |
2. Rozsah výkonu služieb – týždenne: | ------------------------- |
- utieranie parapetných dosiek pod oknami | |
- utieranie prachu na skrinkách | |
- utieranie vodovodných batérií a aj kachličiek okolo nich | |
- utieranie zábradlia na schodištiach | |
- utieranie kľučiek dverí okolo nich | |
- dôkladné umývanie výťahových kabín | |
- umytie umývateľných stien v sociálnych zariadeniach | |
- dezinfekcia sociálnych zariadení, podľa potreby aj ostatných priestorov | |
- dezinfekcia sanitárneho tovaru a keramického obkladu v ambulanciách | |
- zotretie prachu z menej dostupných miest | |
- utieranie prachu na chladničkách, mikrovlnkách, kanviciach a pod. | |
3. Rozsah výkonu služieb – mesačne: | ------------------------- |
- čistenie a napúšťanie nábytku konzervačným prípravkom | |
- umývanie zárubní dverí | |
- umývanie sklenených dvierok vitrín okennou | |
- utieranie hasiacich prístrojov, stojanov, informačných tabúľ | |
- vysávanie kresiel, čalúnených stoličiek, sedacích súprav | |
- umývanie sklenených stien na chodbách + rámov | |
4. Rozsah výkonu služieb – polročne: | ------------------------- |
- umývanie okien vrátane skiel a rámov | |
- umývanie svietidlových a žiarovkových telies po zdemontovaní krytov na nich (demontáž zabezpečí objednávateľ) |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje pre objednávateľa vo vlastnom mene a na vlastné nebezpečenstvo vykonávať vo vymedzenom rozsahu a periodicite upratovacie a čistiace služby v priestoroch Zdravotného strediska. |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť priestory pre uloženie upratovacích pomôcok a čistiacich prostriedkov. |
Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť podľa výkonu prác prístup do všetkých priestorov, v ktorých sa majú poskytovať služby. |
Objednávateľ sa zaväzuje znášať náklady za spotrebovanú energiu a vodu. |
Objednávateľ sa zaväzuje zistené nedostatky nahlásiť dodávateľovi do 24 hodín. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať dohodnutý harmonogram upratovania. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dohodnutý výkon služieb tak, aby nedošlo k výpadku upratovania. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť si čistiace a dezinfekčné prostriedky, sáčky do košov, pracovné nástroje a ochranné prostriedky a potrebnú techniku pre kvalitný výkon upratovacích služieb. |
Dodávateľ sa zaväzuje niesť zodpovednosť za prípadné škody spôsobené objednávateľovi. |
Objednávateľ má právo kedykoľvek kontrolovať vykonávanie a kvalitu upratovacích služieb. |
V prípade, že poskytované služby nie sú v súlade s výkonom činností tak ako je uvedené vyššie a v harmonograme upratovania, je objednávateľ oprávnený požadovať, aby dodávateľ vady odstránil, a to obratom najneskôr do jedného dňa od reklamácie objednávateľa. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje ak dodávateľ nedodržiava kvalitu vykonávania poskytovaných služieb a objednávateľom zistené vady neodstráni v dohodnutých termínoch. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet vyčíslený ako mesačný paušál, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Cena za poskytnuté služby zahŕňa všetky náklady spojené zo zabezpečením, riadením a kontrolou kvalitných upratovacích a čistiacich služieb zo strany dodávateľa. |
Cena za poskytnuté služby zahŕňa zabezpečenie čistiaceho a dezinfekčného materiálu, čistiacich prostriedkov, smetných sáčkov, pracovných nástrojov, ochranných prostriedkov a potrebnej techniky pre kvalitný výkon upratovacích služieb. |
Cena za poskytnuté služby zahŕňa zabezpečenie kvalifikovaných upratovacích síl. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dodávateľovi cenu služieb na základe faktúry vystavenej zhotoviteľom po skončení každého kalendárneho mesiaca, za každý mesiac dozadu so splatnosťou 15 dní od dňa doručenia faktúry. |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie obstarávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
Na vzťahy Zmluvou neupravené sa vzťahujú príslušné ustanovenia právnych predpisov Slovenskej republiky, ustanovenia Obchodného zákonníka a Obchodné podmienky elektronického trhoviska v platnom znení, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. |
Tbiliská 6, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2018 00:00 — 31.01.2019 00:00
1,00 celok
13 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.01.2018 08:24
18.01.2018 10:00
18.01.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.01.2018 09:08 - Vstupná ponuka | 13 500,00 | € | Cena s DPH |
16.01.2018 14:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: