00317047
Obec Žabokreky
Žabokreky 145, Žabokreky, 03840, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
stravné lístky, stravovanie, gastrolístky, stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
stravné lístky a dodanie stravných lístkov |
zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných lístkov |
poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravného lístka | eur | 3,40 | ||
predpokladané množstvo na jeden rok | ks | 4900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravný lístok obsahuje | rok platnosti |
stravný lístok obsahuje | nominálnu hodnotu stravného lístka |
forma stravných lístkov | papierové stravné lístky |
Názov |
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných lístkov, čo prebehne výmenou za stravné lístky v rovnakej nominálnej hodnote ale na nové emisné obdobie. |
Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Nominálna hodnota stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách a schváleného rozpočtu na príslušný rok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo spresniť počet stravných lístkov podľa skutočnej potreby počas platnosti Zmluvy. |
Presné množstvá stravných lístkov objednávateľ uvedie v samostatných záväzných kvartálnych objednávkach. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok do 2 pracovných dní od podania objednávky do sídla objednávateľa. |
Dodávka stravných lístkov na základe zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, emailom, faxom alebo internetom. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné lístky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených stravných lístkov. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platca DPH. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 14. kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvá odobratých stravných poukážok sú len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné minimálne alebo maximálne množstvo. |
Zoznam stravovacích zariadení v min. počte 200, ktoré má dodávateľ zazmluvnené v okrese Martin. |
Zakazuje sa postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v zmysle neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Názov | Upresnenie |
vrátenie nepoužitých stravných lístkov | maximálne 31 dní po ukončení ich platnosti |
interval objednávania stravných lístkov | raz štvrťročne |
Žabokreky, 145, Žabokreky, Martin, Žilinský, Slovenská republika
12
4 900,00 ks
16 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2018 14:39
18.01.2018 14:33
18.01.2018 14:48
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.01.2018 15:03 - Vstupná ponuka | 16 600,00 | € | Cena s DPH |
15.01.2018 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 599,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: