00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
31424562
UNOTECH, spol. s r.o.
Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK
Monitor na meranie hemodynamických parametrov a oxymetrie pacienta.
Monitor, hemodynamické parametre, oxymetrie pacienta,
Tovar, Služba
1. Monitor na meranie hemodynamických parametrov a oxymetrie pacienta.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Monitor na meranie hemodynamických parametrov a oxymetrie pacienta |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Požiadavky na merané a zobrazované parametre: | |
1.2. - Vizualizácia fyziológie pacienta v reálnom čase na obrazovke monitora. | |
1.3. - Zadávania a zobrazovanie podaných liekov, tekutín, polohovanie pacienta a meraných parametrov v trendoch. | |
1.4. - Miniinvazívne kontinuálne monitorovanie hemodynamických parametrov z periférnej artérie: | |
1.5. - CO – srdcový výdaj | |
1.6. - CI – srdcový index | |
1.7. - SV – systolický objem | |
1.8. - SVI – index systolického objemu | |
1.9. - SVV – variácia systolického objemu | |
1.10. - Avg. PR – priemerná pulzná frekvencia | |
1.11. - MAP – stredný arteriálny tlak | |
1.12. V kombinácii s kontinuálnym meraním centrálneho venózneho tlaku CVT merať - kontinuálny systémový cievny odpor SVR | |
1.13. V kombinácii s kontinuálnym meraním centrálnej venóznej saturácie merať - kontinuálne ScvO2 | |
1.14. V kombinácii s periodickým meraním termodilúčnou metódou merať cez centrálny venózny katéter a katéter vo femorálnej artérii: | |
1.15. - iCO – intermitentný srdcový výdaj | |
1.16. - iCI – intermitentný srdcový index | |
1.17. - iSV – intermitentný systolický objem | |
1.18. - iSVI – intermitentný index systolického objemu | |
1.19. - iSVR – intermitentná systémová cievna rezistencia | |
1.20. - iSVRI – intermitentný index systémovej cievnej rezistencie | |
1.21. - GEDV – globálny end-diastolický objem | |
1.22. - GEDI – index globálneho end-diastolického objemu | |
1.23. - ITBV – intratorakálny objem krvi | |
1.24. - ITBI – index objemu intratorakálnej krvi | |
1.25. - EVLW – extravaskulárna pľúcna voda | |
1.26. - ELWI – index extravaskulárnej pľúcnej vody | |
1.27. - PVPI – index pulmonálnej pľúcnej priepustnosti | |
1.28. - GEF – globálna ejekčná frakcia | |
1.29. - CFI – index funkcie srdca | |
1.30. - Avg. PR – priemerná pulzná frekvencia | |
1.31. - MAP – stredný arteriálny tlak | |
1.32. - CVP – centrálny venózny tlak | |
1.33. Možnosť rozšírenia o modul na neinvazívne monitorovanie hemodynamických parametrov | |
1.34. - CO – srdcový výdaj | |
1.35. - CI – srdcový index | |
1.36. - DIA – diastolický tlak | |
1.37. - SV – systolický objem | |
1.38. - SVI – index systolického objemu | |
1.39. - SVR – systémový cievny odpor | |
1.40. - SVRI – index systémového cievneho odporu | |
1.41. - SVV – variácia systolického objemu | |
1.42. - SYS – systolický tlak | |
2.0. - zdieľať monitorované parametre s monitorom vitálnych funkcií pacienta na odd. | |
2.1. - v prípade centrálneho monitorovania na odd. zdieľať monitorované parametre na centrálnom monitore | |
2.2. - autonómne monitorovanie hemodynamických parametrov pacienta | |
2.3. - modul hemodynamických parametrov sa musí dať upevniť na statív pri lôžku pacienta | |
2.4. - modul hemodynamických parametrov sa musí dať upevniť na samostatný mobilný stojan |
Názov |
1) Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) v prípade, že vymedzenie predmetu tejto zmluvy, jej opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné riešenie/variant. Dodávateľ je v prípade predloženia ekvivalentu povinný preukázať zhodu s minimálnymi požadovanými parametrami uvedenými v technickej špecifikácií k predmetu plnenia za splnenia podmienky neprekročenia maximálnych parametrov. |
c) v prípade dodania ekvivalentu, dodávateľ predloží návrh plnenia predmetu zmluvy spolu so všetkými navrhovanými parametrami. V prípade, že ekvivalentný návrh nebude spĺňať min. požiadavky objednávateľa uvedené v „Technickej špecifikácií tejto zmluvy“ objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalent. |
d) ak zmluvným dodávateľom je dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky u objednávateľa a zároveň ponúka rovnaký tovar, ako dodáva alebo dodával, a tento spĺňa minimálne technické požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“, v takom prípade je povinný predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom prehlási, že ním ponúkaný tovar je totožný s tovarom, ktorý v súčasnosti dodáva alebo dodával objednávateľovi a ktorý zároveň spĺňa všetky minimálne požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“. |
e) v prípade, ak dodávateľ má v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ nemá v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi. |
2) Objednávateľ skontroluje dodávateľom predložené doklady do 2 pracovných dní, a zašle oznámenie elektronickou formou do 24 hodín po vyhodnotení kontaktnej osobe dodávateľa a v prípade: |
a) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3) Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, jednorazové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa. |
4) Dodávateľ je povinný najmenej 2 pracovné dni pred dňom dodania v čase od 08:00 do 15:00 h. kontaktovať Objednávateľa - Referát zdravotníckej techniky o dodaní predmetu zmluvy. |
5) Dodávateľ v zmluvnej cene predmetu zákazky zahrnie všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, zaškolenie). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
6) Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, vrátane inštalácie, naprogramovania a zaškolenia minimálne 3 osôb objednávateľa v rozsahu 1 hodiny. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru. |
7) Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
8) Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar uvedený v tejto zmluve v požadovaných parametroch uvedených v technickej špecifikácií a dodať nový, zatiaľ nepoužitý tovar. Dodávateľ zabezpečí dodanie zariadenia na dohodnuté miesto dodania na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím a záručným listom. |
9) Dodací list musí mať min. náležitosti: názov a sídlo dodávateľa, názov a sídlo objednávateľa, číslo kúpnej zmluvy, názov dodaného tovaru, odtlačok pečiatky a podpis zodpovedného pracovníka dodávateľa, dátum a čas dodania tovaru. Prevzatie tovaru potvrdí osoba poverená objednávateľom svojim podpisom na dodacom liste. Potvrdený dodací list je podkladom pre vystavenie faktúry a jej prílohou, v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. |
10) Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi zariadenie do 30 pracovných dní odo dňa doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), na dohodnuté miesto plnenia a podľa pokynov objednávateľa. |
11) Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky komplexnú záruku v trvaní 2 rokov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. |
12) Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
a) oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
b) oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín. |
13) Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
14) Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
15) V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou. |
16) Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. OZ v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
17) Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, z výšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
19.01.2018 08:00 — 02.03.2018 15:00
1,00 ks
20 297,22
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2018 11:01
16.01.2018 12:00
16.01.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.01.2018 10:53 - Vstupná ponuka | 20 297,00 | € | Cena bez DPH |
15.01.2018 16:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 258,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: