50690311
Pixer s. r. o.
Istrijská 8/D, Bratislava - mestská časť Devínska Nová Ves, 84107, SVK
36291871
Dubra Graf, s.r.o.
Čajkovského 5, Bratislava, 81104, SVK
Nákup technologických zariadení - Automatický rezací, bigovací a perforovací stroj
Automatický rezací, bigovací a perforovací stroj
Tovar, Služba
1. Automatický rezací, bigovací a perforovací stroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Technologické zariadenie určené na automatické rezanie, ryhovanie a perforáciu so vzduchovým podávaním hárkov. Určené pre malosériovú produkciu, kde vďaka pamätiam dokáže stroj pružne reagovať na zmenu výstupu. Zmena programu môže byť zadaná buď operátorom na ovládacom paneli alebo je možné použiť načítanie čiarového kódu, podľa ktorého dôjde k automatickému prenastaveniu finalizácie zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Automatický rezací, bigovací a perforovací stroj | ks | 1 | ||
Formát vstupného hárku | mm | 210x210 | 320x650 | |
Minimálny rozmer výstupu po oreze | mm | 48x50 | ||
Rozsah gramáží rezaného papieru | g/m2 | 110 | 350 | |
Počet bigov / hárok | počet | 20 | ||
Počet nezávisle nastaviteľných rezacích nožov | ks | 6 | ||
Počet priečnych rezov | počet | 25 | ||
Produktivita | hárkov/min | 8 | ||
Variabilný prierez medzi produktmi | mm | 5 | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ používaného papiera | Ofsetový, kriedový, lesklý, s UV lakovaním, laminovaný. |
Ultrazvuková detekcia zdvojeného podania papieru | súčasťou zariadenia |
Čítačka čiarového kódu | súčasťou zariadenia |
CCD kamery | súčasťou zariadenia |
PC ALL in One – ovládací panel | súčasťou zariadenia |
Perforačná jednotka | súčasťou zariadenia |
Ďalšie požiadavky | Servisne zásahy musia byt vykonané technikom autorizovanej servisnej organizácie pre ponúkanú značku zariadenia a odstránenie poruchy zrealizované do 24 hodín od jej nahlásenia Dodávateľovi. |
Ďalšie požiadavky | Vrátane uvedenia do prevádzky |
Záručná doba | minimálne 36 mesiacov |
Názov |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie všetkých minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Termín dodania predmetu zákazky je do 10 kalendárnych dní od doručenia výzvy respektíve objednávky na dodanie celého predmetu prieskumu, alebo niektorých z jeho časti dodávateľovi. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb delegovaných Objednávateľom v rozsahu max. 1 hodiny |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj názov a ITMS kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinných príloh najneskôr do uplynutia lehoty jej splatnosti. Ustanovenie bodu 11.6 VZP sa nepoužije. |
Projekt je financovaný z fondov Európskej únie v rámci Operačného programu: Výskum a inovácie, výzva číslo: OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03 |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Elektronického kontraktačného systému, bude predmetom kontroly zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Účinnosť tejto Zmluvy je podmienená nadobudnutím účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi Objednávateľom a jeho poskytovateľom a zároveň aj schválením postupu zadávania tejto Zákazky v rámci kontroly oprávneným orgánom vsúlade s bodom 4.3 VZP. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa podľa tohto bodu VZP nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného Zmluvou. Ustanovenie bodu 11.5 VZP sa nepoužije. |
Zmluvné strany sa dohodli, že po dobu nevyhnutnú pre kontrolu príslušnej Žiadosti o čerpanie nenávratného finančného príspevku, vrátane faktúry Dodávateľa vystavenej Objednávateľom za účelom financovania Ceny podľa faktúry a ich príloh, ako aj po dobu certifikácie platby zo strany príslušných riadiacich a kontrolných orgánov, nebude v prípade omeškania Objednávateľa s úhradou takejto faktúry mať Dodávateľ nárok na úhradu úrokov z omeškania. |
Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje tiež konanie, respektíve nekonanie a omeškanie príslušného riadiaceho orgánu, sprostredkovateľského orgánu pod riadiacim orgánom, orgánov kontroly a auditu podľa bodu 15.1.1 týchto VZP, Európskej komisie a iných orgánov riadenia a kontroly poskytovania financovania prostredníctvom fondov EÚ, ktoré má za následok omeškanie platieb zo strany Objednávateľa Dodávateľovi. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ porušil zmluvné povinnosti. Porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 5 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy. |
Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska týmto nie je dotknuté. |
V prípade ak konanie a/alebo opomenutie Dodávateľa bude mať za následok akékoľvek zníženie výšky nenávratného finančného príspevku, alebo zrušenie alebo odstúpenie od Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku zo strany jeho poskytovateľa, Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi náklady s tým spojené, ako aj spôsobenú škodu. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade porušenia zmluvy zo strany dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 1000,00 eur za každé porušenie zmluvy samostatne. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
T.G.Masaryka 14/A, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
02.05.2018 08:00 — 31.07.2018 12:00
1,00 ks
55 500,00
Súčasťou uchádzačom predloženej ponuky musí by dokumentácia, ktorá priamo preukáže splnenie všetkých požadovaných technických vlastností zariadenia, alebo umožní iné overenie ich splnenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.03.2018 17:47
14.03.2018 10:45
14.03.2018 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2018 10:34 - Vstupná ponuka | 44 250,00 | € | Cena s DPH |
14.03.2018 10:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 250,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: