Z2018337
OF-155690
zazmluvnená
50690311
Pixer s. r. o.
Istrijská 8/D, Bratislava - mestská časť Devínska Nová Ves, 84107, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Nákup technologických zariadení - Laserová farebná produkčná tlačiareň formátu SRA3
Laserová farebná produkčná tlačiareň formátu SRA3
Tovar, Služba
1. Laserová farebná produkčná tlačiareň formátu SRA3
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkonný digitálny laserový farebný produkčný tlačový stroj pre profesionálnu tlač obyčajný, recyklovaný, farebný, ťažký, dierovaný, natieraný, textúrovaný, kancelársky, hlavičkový papier; priehľadná fólia, štítky, obálky, podpora syntetických a špeciálnych médií. Tvorba brožúr V1 šitou väzbou. Software pre vyraďovanie dát na tlačový hárok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserová farebná produkčná tlačiareň formátu SRA3 | ks | 1 | ||
Formát médií pre tlač | mm x mm | 100 x 140 | 330 x 487 | |
Rozlíšenie tlače | dpi | 1200x1200 x 8bit, 1200x3600 exvivalent | ||
Rýchlosť tlače A4, A4 duplex | str/min | 85 | ||
Rýchlosť tlače A3, A3 duplex | str/min | 46 | ||
Maximálna tolerancia rozptylu duplexnej sútlače | mm | +- 0,4 | ||
Tlač na papier s gramážou (vrátane duplexu) | g/m2 | 55 | 400 | |
Min. vstupná kapacita papiera | ks | 4630 | ||
Počet kaziet s vákuovým podávaním a podporou gramáže potláčaných médií od 55-400g/m2 | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vstavaný RIP controller | HDD 4000GB, 20GB RAM SW na kalibráciu zariadenia (linearizácia) Meranie priamo na potláčanom médiu SW správa priamych farieb SW na vytváranie ICC výstupných profilov |
Zošívací finišer | orez spinky min.100 listov |
Možnosť sedlovej väzby V1 | V1 min. 20 listov pri 80g/m2 |
SW pre vyraďovanie PLDA, plug-in pre Adobe Acrobat | súčasťou zariadenia |
Podtlakové podávanie papiera | súčasťou zariadenia |
Vstavaný denzitometer pre automatickú kalibráciu | súčasťou zariadenia |
Výstupná zvlhčovacia jednotka na papier | súčasťou zariadenia |
Servisná zmluva na 24 mesiacov | súčasťou dodávky |
500 000 farebných SRA3 výstupov, bez dodávky papiera (Dodávateľ zabezpečí všetky úkony, servisné zásahy, dodávku náhradných dielov, spotrebného materiálu, okrem papiera tak, aby Objenávateľ mohol vytlačiť 500 000 farebných SRA3 výstupov bez ďalších nákladov) | súčasťou dodávky |
Rýchlosť tlače farebne bez spomalenia pri všetkých gramážach v rozsahu 55–400 g/m2 | súčasťou zariadenia |
Systém kalibrácie farieb zariadenia cez interný fotospektrometer | súčasťou zariadenia |
Systém vytvárania výstupných profilov podľa ISO 12647-7 cez interný fotospektrometer | súčasťou zariadenia |
Systém priečnej kalibrácie farieb pomocou interného skenera | súčasťou zariadenia |
Sledovanie farebnej stálosti počas tlače meraním priamo na potláčanom médiu | súčasťou zariadenia |
Automatické nastavenie a jednoprechodové sledovanie duplexnej sútlače priamo na zariadení | súčasťou zariadenia |
Meranie maximálnych denzít a farebného gamutu podla ISO 12647-7 cez interný fotospektrometer | súčasťou zariadenia |
Ďalšie požiadavky | Vrátane uvedenia do prevádzky |
Ďalšie požiadavky | Celodenné školenie operátora RIPu s certifikátom: kontrola PDF pred tlačou, paper katalóg, správa farieb na Ripse, linearizácia, ICC profily, vyradenie tlačových dát, automatiz. spracovania dát RIPe |
Ďalšie požiadavky | Všetky servisne zásahy v záručnej dobe musia byt vykonávané technikom autorizovanej servisnej organizácie pre ponúkanú značku zariadenia do 24 hodín od nahlásenia poruchy Dodávateľovi |
Ďalšie požiadavky | Rýchlosť tlače farebne bez spomalenia pri všetkých gramážach papiera. Automatické nastavenie a jednoprechodové sledovanie duplexnej sútlače priamo na zariadení |
Názov |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie všetkých minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Termín dodania predmetu zákazky je do 10 kalendárnych dní od doručenia výzvy respektíve objednávky na dodanie celého predmetu prieskumu, alebo niektorých z jeho časti dodávateľovi. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj názov a ITMS kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinných príloh najneskôr do uplynutia lehoty jej splatnosti. Ustanovenie bodu 11.6 VZP sa nepoužije. |
Projekt je financovaný z fondov Európskej únie v rámci Operačného programu: Výskum a inovácie, výzva číslo: OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03 |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Elektronického kontraktačného systému, bude predmetom kontroly zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Účinnosť tejto Zmluvy je podmienená nadobudnutím účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi Objednávateľom a jeho poskytovateľom a zároveň aj schválením postupu zadávania tejto Zákazky v rámci kontroly oprávneným orgánom vsúlade s bodom 4.3 VZP. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa podľa tohto bodu VZP nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného Zmluvou. Ustanovenie bodu 11.5 VZP sa nepoužije. |
Zmluvné strany sa dohodli, že po dobu nevyhnutnú pre kontrolu príslušnej Žiadosti o čerpanie nenávratného finančného príspevku, vrátane faktúry Dodávateľa vystavenej Objednávateľom za účelom financovania Ceny podľa faktúry a ich príloh, ako aj po dobu certifikácie platby zo strany príslušných riadiacich a kontrolných orgánov, nebude v prípade omeškania Objednávateľa s úhradou takejto faktúry mať Dodávateľ nárok na úhradu úrokov z omeškania. |
Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje tiež konanie, respektíve nekonanie a omeškanie príslušného riadiaceho orgánu, sprostredkovateľského orgánu pod riadiacim orgánom, orgánov kontroly a auditu podľa bodu 15.1.1 týchto VZP, Európskej komisie a iných orgánov riadenia a kontroly poskytovania financovania prostredníctvom fondov EÚ, ktoré má za následok omeškanie platieb zo strany Objednávateľa Dodávateľovi. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ akokoľvek porušil zmluvné povinnosti. Porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 5 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy. |
Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska týmto nie je dotknuté. |
V prípade ak konanie a/alebo opomenutie Dodávateľa bude mať za následok akékoľvek zníženie výšky nenávratného finančného príspevku, alebo zrušenie alebo odstúpenie od Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku zo strany jeho poskytovateľa, Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi náklady s tým spojené, ako aj spôsobenú škodu. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade akéhokoľvek porušenia zmluvy zo strany dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 1000,00 eur za každé porušenie zmluvy samostatne. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
01.03.2018 08:00 — 31.05.2018 12:00
1,00 ks
155 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.01.2018 17:57
15.01.2018 08:00
15.01.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.01.2018 15:01 - Vstupná ponuka | 154 999,99 | € | Cena s DPH |
15.01.2018 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 153 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: