00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
31340954
TRIGON PLUS s.r.o.
Goralská 40/2281, Bratislava, 85101, SVK
Parný sterilizátor
Parný sterilizátor, laboratórny autokláv
Tovar, Služba
1. Parný sterilizátor
|
|
---|---|
Funkcia |
laboratórny autokláv s vertikálnou komorou |
určený na sterilizáciu inštrumentov, plastov, tekutých médií, roztokov a deštrukcii |
plneautomatická mikroprocesorová kontrola a regulácia |
plnefarebná obrazovka min. 5" pre zobrazenie prevádzkových parametrov s indikáciou kroku sterilizačného cyklu |
grafické zobrazenie hodnôt teploty a tlaku |
voľba viacerých komunikačných jazykov vrátane slovenčiny |
možnosť vytvorenia a uloženia min. 30 užívateľských programov |
ukladanie histórie min. 100 posledných sterilizačných cyklov |
kontrola prístupu do menu autoklávu pomocou hesiel, v súlade s normou 21 CFR časť 11 |
komunikačné porty RS232, USB, Ethernet |
download parametrov a histórie cyklov do PC cez USB |
sterilizačná komora z nerezu 316Ti, valec |
teplotný senzor pre média pre zabezpečenie štartu procesu sterilizácie až po dosiahnutí teploty materiálu (nie vzduchu) |
štandardne 2 teplotné sondy a 1 tlakový snímač, možnosť rozšírenia na 6 teplotných sond a 4 tlakové snímače pre potreby monitoringu podľa SLP/SVP |
integrované vodné chladenie komory s kompresorom pre vyrovnávanie tlaku v komore |
integrovaná tlačiareň pre výstup priebehu sterilizácie |
nerezový kontajner celoplášťový s perforáciou len pri hornom okraji, s rúčkou, kapacita 2x Erlenmayerova banka 3 L - 1ks |
bezpečnostné prvky: motorizovaný zámok veka, elektronické blokovanie veka v závislosti na teplote a tlaku v komore, elektronická kontrola otvoreného/zatvoreného veka, hladinový detektor, bezpečnostný teplotný termostat a bezpečnostný pretlakový ventil |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
sterilizačná komora | L | 85 | 100 | |
sterilizačná komora (priemer x výška) | mm | 380 x 690 | ||
teplotný rozsah | °C | 105 | 138 | |
voliteľné dezinfekčné a agarové programy | °C | 60 | 104 | |
vonkajšie rozmery (výška) | mm | 1000 | ||
vonkajšie rozmery (šírka) | mm | 800 | ||
vonkajšie rozmery (dĺžka) | mm | 600 | ||
napájanie | V | 380 | ||
príkon | kW | 6 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa predložiť autorizačný list výrobcu na predaj a servis daného autoklávu a certifikát o vyškolení servisného technika do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
.Súčasťou dodávky a inštalácie autoklávu je CE certifikát, test report výrobcu o skúške tlakovej nádoby, užívateľský manuál v slovenskom jazyku a je požadované vykonanie vstupnej validácie s vystavením protokolu |
1) Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobeobjednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ vEUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženomrozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) v prípade, že vymedzenie predmetu tejto zmluvy, jej opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobnýpostup, značku, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentnériešenie/variant. Dodávateľ je v prípade predloženia ekvivalentu povinný preukázať zhodu s minimálnymi požadovanými parametrami uvedenými v technickej špecifikácií k predmetu plnenia za splnenia podmienky neprekročenia maximálnych parametrov. |
c) v prípade dodania ekvivalentu, dodávateľ predloží návrh plnenia predmetu zmluvy spolu so všetkými navrhovanými parametrami.V prípade, že ekvivalentný návrh nebude spĺňať min. požiadavky objednávateľa uvedené v „Technickej špecifikácií tejto zmluvy“objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalent. |
d) ak zmluvným dodávateľom je dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky u objednávateľa a zároveň ponúka rovnaký tovar, ako dodáva alebo dodával, a tento spĺňa minimálne technické požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“, v takom prípade je povinný predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom prehlási, že ním ponúkaný tovar je totožný s tovarom,ktorý v súčasnosti dodáva alebo dodával objednávateľovi a ktorý zároveň spĺňa všetky minimálne požiadavky uvedené v časti„Špecifikácia predmetu zákazky“. |
e) v prípade, ak dodávateľ má v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnýmiustanoveniami OPET a zákona o VO. Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ nemá v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi. |
2) Objednávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady do 2 pracovných dní, oznámenie zašle elektronickou formou do 24 hodín po vyhodnotení kontaktnej osobe dodávateľa a v prípade: |
a) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3) Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, jednorazové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa. |
4) Dodávateľ je povinný najmenej 2 pracovné dni pred dňom dodania v čase od 08:00 do 15:00 h. kontaktovať Objednávateľa - Referát zdravotníckej techniky o dodaní predmetu zmluvy. |
5) Dodávateľ v zmluvnej cene predmetu zákazky zahrnie všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkoutovaru (napr. náklady za tovar, obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie,vykládku, zaškolenie). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky |
6) Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, vrátaneinštalácie, naprogramovania a zaškolenia minimálne 3 osôb objednávateľa v rozsahu 1 hodiny. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru. |
7) Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadeniana stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku, záručný list, preberací(akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
8) Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar uvedený v tejto zmluve v požadovaných parametroch uvedených v technickej špecifikácií adodať nový, zatiaľ nepoužitý tovar. Dodávateľ zabezpečí dodanie zariadenia na dohodnuté miesto dodania na vlastné náklady tak,aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím a záručným listom. |
9) Dodací list musí mať min. náležitosti: názov a sídlo dodávateľa, názov a sídlo objednávateľa, číslo kúpnej zmluvy, názov dodanéhotovaru, odtlačok pečiatky a podpis zodpovedného pracovníka dodávateľa, dátum a čas dodania tovaru. Prevzatie tovaru potvrdíosoba poverená objednávateľom svojim podpisom na dodacom liste. Potvrdený dodací list je podkladom pre vystavenie faktúry a jej prílohou, v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. |
10) Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi zariadenie do 30 pracovných dní odo dňa doručenia Oznámenia o splneníobjednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna,pracovného pokoja a štátne sviatky), na dohodnuté miesto plnenia a podľa pokynov objednávateľa. |
11) Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky komplexnú záruku v trvaní 2 rokov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky.Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. |
12) Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
a) oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
b) oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín. |
13) Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
14) V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") zarovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenuplnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% vneprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou. |
15) Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. OZ v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne ztohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
16) Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. V prípade porušeniavyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, zvýšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
17. Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom ET, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy sa požaduje predložiť od dodávateľa na adresu objednávateľa - Referát zdravotníckej techniky: |
a) Prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe, alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technickýchvlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technickýpopis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
b) CE certifikát a Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
c) Vyhlásenie o zhode. |
d) Kód ŠÚKL, overený prostredníctvom databázy. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
18.01.2018 09:00 — 19.03.2018 09:00
1,00 ks
11 114,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.01.2018 15:35
15.01.2018 09:00
15.01.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.01.2018 14:34 - Vstupná ponuka | 11 114,00 | € | Cena bez DPH |
15.01.2018 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 113,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: