00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
35948655
Mikrochem Trade, spol. s r.o.
Za dráhou 33, Pezinok, 90201, SVK
PP fľaše pre odbery
Zdravotnícky,nechemický lekársky spotrebný materiál,výrobky zo skla pre laboratória,odmerné valce, skúmavky, kadičky, banky odmerné, pipety.
Tovar, Služba
1. PP fľaše pre odbery
|
|
---|---|
Funkcia |
PP fľaše pre odbery na akreditovaný odber |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Fľaša širokohrdlá, PP, guľatá, priehľadná, bez uzáveru 100 ml | ks | 100 | ||
Fľaša širokohrdlá, PP, guľatá, priehľadná, bez uzáveru 250 ml | ks | 100 | ||
Fľaša širokohrdlá, PP, guľatá, priehľadná, bez uzáveru 1000 ml | ks | 100 | ||
Uzáver skrutkový, PP, pre fľaše širokohrdlé, biely,032 | ks | 100 | ||
Uzáver skrutkový, PP, pre fľaše širokohrdlé, biely,040 | ks | 100 | ||
Uzáver skrutkový, PP, pre fľaše širokohrdlé, biely,065 | ks | 100 | ||
Plastová valcová nádoba,objem 2000ml | ks | 1 |
Názov |
* V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
* Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením ,odvozom prázdnych obalov a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia |
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
* Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky do 19.01.2018, riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke. |
* Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku. |
* Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodaný predmet plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
* Fakturácia bude realizovaná na základe skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
* Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality. |
* Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
* Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov. |
* Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
* Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
*Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | *Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Navrhnutá hodnota | Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. Uvedené sa nevzťahuje na pohľadávky, ktorú sú najmenej 30 kalendárnych dní po lehote splatnosti. |
Verejné obstarávanie funguje na princípe transparentnosti a proporcionality. Vami zadané podmienky jednu stranu zvýhodňujú a druhú diskriminujú.
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
17.01.2018 14:02 — 19.01.2018 16:00
1,00 cena celkom
575,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.01.2018 14:10
15.01.2018 13:00
15.01.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.01.2018 11:08 - Vstupná ponuka | 574,99 | € | Cena s DPH |
15.01.2018 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 574,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: