00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
36483095
FISHER Slovakia, spol. s r.o.
Mäsiarska 13, Levoča, 05401, SVK
Sklenené fľaše pre odbery
Sklo, nechemický lekársky spotrebný materiál,výrobky zo skla pre laboratória,odmerné valce, skúmavky, kadičky, banky odmerné, pipety.
Tovar, Služba
1. Sklenené fľaše pre odbery
|
|
---|---|
Funkcia |
Sklenené fľaše pre odbery na akreditovaný odber |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Fľaša úzkohrdlá reagenčná, hnedá so zabrúsenou zátkou, 1000ml | ks | 60 | ||
Fľaša úzkohrdlá reagenčná, číre so zabrúsenou zátkou, 500 ml | ks | 100 | ||
Fľaša úzkohrdlá reagenčná,číra, (objem 250 ml) | ks | 20 | ||
Fľaša úzkohrdlá reagenčná,číra, (objem 500 ml) | ks | 50 | ||
Fľaša úzkohrdlá reagenčná,číra, (objem 1000 ml) NZ29/32 | ks | 50 |
Názov |
* V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
* Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením ,odvozom prázdnych obalov a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia |
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
* Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky do 19.01.2018, riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke. |
* Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku. |
* Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodaný predmet plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
* Fakturácia bude realizovaná na základe skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
* Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality. |
* Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
* Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov. |
* Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
* Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
*Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | *Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Navrhnutá hodnota | Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. Uvedené sa nevzťahuje na pohľadávky, ktorú sú najmenej 30 kalendárnych dní po lehote splatnosti. |
Verejné obstarávanie funguje na princípe transparentnosti a proporcionality. Vami zadané podmienky jednu stranu zvýhodňujú a druhú diskriminujú.
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
17.01.2018 13:00 — 19.01.2018 16:00
1,00 cena celkom
825,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.01.2018 13:20
15.01.2018 12:30
15.01.2018 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.01.2018 09:38 - Vstupná ponuka | 825,00 | € | Cena s DPH |
15.01.2018 11:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 824,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: