00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier A3, A4 - 2018
kopírovací, xerografický papier A3, A4
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A3, A4 - 2018
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač a kopírovanie dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 : obstarávané množstvo balíkov kancelárskeho papier A4 | balíkov | 2500 | ||
Položka č. 2 : obstarávané množstvo balíkov kancelárskeho papiera A3 | balíkov | 40 | ||
hrúbka pre A4, A3 | mikrometer | 100 | ||
plošná hmotnosť pre A4, A3 | g/m2 | 77 | 83 | |
belosť CIE pre A4, A3 | % | 143 | 149 | |
jasnosť pre A4, A3 | % | 103,50 | ||
Belosť UV pre A3, A4 | % | 102,5 | 105,5 | |
veľkosť pre A4 | formát | A4 | ||
výška pre A4, A3 | mm | 297 | ||
šírka pre A4 | mm | 210 | ||
šírka pre A3 | mm | 420 | ||
počet kusov papiera v balíku pre A4 , A3 | ks | 500 | ||
veľkosť pre A3 | formát | A3 | ||
Opacita pre A4, A3 | % | 91 |
Názov |
Požadujeme predložiť e-mailom opis ponúkaného tovaru vrátane typu papiera (v rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek na predmet zákazky) do 48 hodín od uzavretia zmluvy na EKS. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedenej v Rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade všetkých rozporov ohľadne dodania, kvality, záruky dôkazné bremeno znáša dodávateľ. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní. |
Množstvá jednotlivých položiek uvedených v presnej hodnote technickej špecifikácie predmetu zákazky, sú len množstvá predpokladané, to znamená , že môžu byť objednané v počte kusov viac alebo menej. |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a doručenie do miesta dodania ( 4 adresy v rámci mesta Trenčín upresnené verejným obstarávateľom po uzavretí zmluvy ) a pod. |
Rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2018, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Objednávky sa budú realizovať mailom na adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi túto mailovú adresu do 5 pracovných dní odo dňa vygenerovania rámcovej dohody na EKS. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi kompletný tovar v lehote do 2 pracovných dní po obdržaní objednávky. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi bezzavadný tovar v lehote do 2 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnením reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom Objednávateľ uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal alebo odoslanie mailu na adresu Objednávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
Osoby oprávnené zasielať objednávky a preberať tovary budú Dodávateľovi oznámené na mailovú adresu do 8 pracovných dní odo dňa vygenerovania Rámcovej dohody na EKS. |
Ak Dodávateľ neprevezme reklamovaný tovar, je Objednávateľ oprávnený zaslať tento tovar Dodávateľovi na jeho náklady - t.z., tovar bude zaslaný prostredníctvom Slovenskej pošty, pričom náklady na poštovné vrátane poistenia zásielky je povinný uhradiť Dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný uhradiť náklady spojené s reklamovaním tovaru do 3 pracovných dní odo dňa obržania písomnej výzvy na úhradu. V prípade, ak Dodávate výzvu nepreberie, výzva sa považuje za doručenú tretím dňom uloženia zásielky na pošte, aj keď sa Dodávateľ o jej uložení nedozvedel. |
V prípade, ak Dodávateľ neuhradí sumu uvedenú vo výzve,je Objednávateľ oprávnený si túto sumu započítať s faktúrou Dodávateľa. Výzva na úhradu musí obsahovať do kópie dokladov preukazujúcich uhradené poštovné a poistné. |
Objednávateľ predpokladá periodicitu zasielania Čiastkových výziev na plnenie (objednávok) Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - cca. raz za dva mesiace. |
Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa -10 balíkov. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od vygenerovania rámcovej dohody na EKS - s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) jednotlivých tovarov uvedených v technickej špecifikácii tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v rámcovej dohode (nesmie ju prekročiť). |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Mierové námestie 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek
7 280,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.01.2018 08:22
18.01.2018 10:00
18.01.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.01.2018 13:55 - Vstupná ponuka | 7 279,92 | € | Cena s DPH |
17.01.2018 16:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 186,08 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: