00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
50603698
flex-it, s.r.o.
Tomášikova 26, Bratislava, 82101, SVK
MODERNIZÁCIA DIAGNOSTICKEJ VÝPOČTOVEJ TECHNIKY PRE RDG
modernizácia diagnostickej výpočtobej techniky pre RDG
Tovar, Služba
1. IPC
|
|
---|---|
Funkcia |
dodávka, montáž, zahorenie, komplexná inštalácia HW, ASW a IS, konfigurácia HW, ASW a IS, kalibrácia röntgenových pracovných staníc pracovísk RTG, MR, CT a pracovných staníc pre ambulantný výkon pracoviska RDG, ich uvedenie do plynulej prevádzky, vrátane integrácie do súčasnej infraštruktúry a informačných systémov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PC 1: RÖNTGENOVÁ PRACOVNÁ STANICA PRE PRACOVISKO RTG | ks | 4 | ||
LCD 1: DIAGNOSTICKÝ LCD PRE PRACOVISKO RTG | ks | 8 | ||
LCD 2: NÁHĽADOVÝ LCD PRE PRACOVISKO RTG | ks | 4 | ||
PC 2: RÖNTGENOVÁ PRACOVNÁ STANICA PRE PRACOVISKO MR | ks | 2 | ||
LCD 3: DIAGNOSTICKÝ LCD PRE PRACOVISKO MR | ks | 4 | ||
LCD 4: NÁHĽADOVÝ LCD PRE PRACOVISKO MR | ks | 4 | ||
PC 3: RÖNTGENOVÁ PRACOVNÁ STANICA PRE PRACOVISKO CT | ks | 1 | ||
LCD 5: DIAGNOSTICKÝ LCD PRE PRACOVISKO CT | ks | 2 | ||
LCD 6: NÁHĽADOVÝ LCD PRE PRACOVISKO CT | ks | 1 | ||
PC 4: PRACOVNÁ STANICA PRE AMBULANTNÝ VÝKON PRACOVISKA RDG | ks | 14 | ||
LCD 7: NÁHĽADOVÝ LCD PRE AMBULANTNÝ VÝKON PRACOVISKA RDG | ks | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PC 1: procesor | s výkonom min. 9900 bodov v benchmarku Passmark CPUbenchmark, min. 8MB Cache, min. 4 jadrá |
PC 1: pamäť | 16GB, DDR4 s rýchlosťou 2133 MHz, rozšíriteľná na 64GB, 4 pamäťové sloty |
PC 1: pevný disk | min. 512GB SSD s predinstalovanym OS + 1TB 7200 ot/min SATA s možnosťou ponechania vadného disku |
PC 1: optická mechanika | DVD+/- RW |
PC 1: grafický adaptér | PCI-E 3.0 X16, min. 4GB GDDR5, min. 100GB/s, integrované 4x DP výstupy, aktívny single linkový adaptér pre DVI-D, certifikovaná výrobcom monitora pre 3D rekonštrukciu RTG snímkov |
PC 1: zvukový adaptér | integrovaný s integrovaným reproduktorom, stereo vstup a stereo výstup na prednom aj zadnom paneli |
PC 1: sieťový adaptér | integrovaný s rýchlosťami 10/100/1000 Mbps FullDuplex, RJ-45 |
PC 1: vstupno-výstupné porty | min. 10 x USB portov, min. 4x USB na prednom paneli, min. 4x USB 3.0 na zadnom paneli, 2x PS/2 porty, možnosť rozšírenia o paralélny port a sériovy port, možnosť rozšírenia o el. bezpečnostný zámok |
PC 1: rozširujúce sloty | 2x PCIe x16, 1x PCIe x8, 1x PCIe x4, 1xPCIe x1 |
PC 1: bezpečnosť | slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.1.2, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty, chipset podporujúci HW RAID konfiguráciu diskov, ... |
PC 1: bezpečnosť | ... ISV certifikácia, možnosť vzdialenej správy zariadenia vrátane (zapnutie, vypnutie, HW log, reštart, KVM) |
PC 1: zdroj | min. 700W s min. 90% účinnosťou |
PC 1: prevedenie | tower, kovová skrinka, pracovna stanica |
PC 1: klávesnica | USB Klávesnica so slovenskými klávesami, od vyrobcu predmetneho zariadenia |
PC 1: operačný systém | predinštalovaný Microsoft Windows 10/7 Pro SK 64bit s platnou licenciou |
PC 1: certifikáty | vyhlásenie o zhode, certifikát výrobcu grafickej karty pre diagnostiku RTG snímkov |
PC 1: ovládače | stiahnuteľné z domovskej stránky výrobcu zariadenia (podpora Microsoft Windows 7, 8.1, 10) |
PC 1: záručná doba | 5 rokov v mieste inštalácie na celú zostavu vrátane grafického adaptéru |
LCD 1: typ | IPS panel oblasť použitia diagnostika |
LCD 1: veľkosť / uhlopriečka | min. 21 palcov, min. 54 cm |
LCD 1: formát | 4 : 3 |
LCD 1: viditeľná plocha obrazu | 323 mm x 433 mm |
LCD 1: displej | 2048 x 1536, 3 MPIX, čiernobiely |
LCD 1: viditeľné uhly | 176st na 176st |
LCD 1: odporúčasný jas | min. 500 |
LCD 1: kontrast | 1400 : 1 |
LCD 1: farebná paleta | min. 16360 stupňov šedej |
LCD 1: režimy zobrazenia | DICOM, USER1, USER2, textový mod |
LCD 1: vstupné konektory | min. dva digitálne vstupy z toho jeden DP port |
LCD 1: príslušenstvo | zabudovaná sonda pre vnímanie okolitého jasu, sonda pre kalibráciu je súčasťou zariadenia, Dual-link DVI-D kábel, DP kábel |
LCD 1: pivot | otočný, výškovo nastaviteľný min 78 mm |
LCD 1: certifikáty | CE (Medical Device Directive), potvrdené výrobcom, alebo zastúpením v danej krajine |
LCD 1: záručná doba | 5 rokov od výrobcu zariadenia, s odozvou do 24h, oprava 8 x 5 do 48 hodín |
LCD 2: typ | IPS panel oblasť použitia náhľad |
LCD 2: veľkosť / uhlopriečka | min. 24 palcov |
LCD 2: formát | 16 : 10 |
LCD 2: viditeľná plocha obrazu | 518 x 324 mm |
LCD 2: rozlíšenie | 1920 x 1200, 2 MPIX |
LCD 2: viditeľné uhly | 178st na 178st |
LCD 2: odporúčaný jas | min. 300 |
LCD 2: kontrast | 1000 : 1 |
LCD 2: farebná paleta | 65 miliárd, 12 bit |
LCD 2: režimy zobrazenia | DICOM, sRGB |
LCD 2: vstupné konektory | min. dva digitálne vstupy z toho jeden DP port |
LCD 2: príslušenstvo | DVI-D kábel, DP kábel od výrobcu zariadenia splňajúci 12 bit prenos obrazu |
LCD 2: pivot | áno |
LCD 2: certifikáty | vyhlásenie o zhode a DICOM certifikát, potvrdené výrobcom, alebo zastúpením v danej krajine |
LCD 2: záručná doba | 5 rokov od výrobcu zariadenia, s odozvou do 24h, oprava 8 x 5 do 48 hodín |
PC 2: procesor | s výkonom min. 9900 bodov v benchmarku Passmark CPUbenchmark, min. 8MB Cache, min. 4 jadra |
PC 2: pamäť | 16GB, DDR4 s rýchlosťou 2133 MHz, rozšíriteľná na 64GB, 4 pamäťové sloty |
PC 2: pevný disk | min. 512GB SSD s predinštalovaným OS + 1TB 7200 ot/min SATA s možnosťou ponechania vadného disku |
PC 2: optická mechanika | DVD+/- RW |
PC 2: grafický adaptér | PCI-E 3.0 X16, min 2GB GDDR5, min 70GB/s, integrované 4x DP výstupy, single linkový adaptér pre DVI-D, certifikovaná výrobcom monitora pre MR diagnostiku |
PC 2: zvukový adaptér | integrovaný s integrovaným reproduktorom, stereo vstup a stereo výstup na prednom aj zadnom paneli |
PC 2: sieťový adaptér | integrovaný s rýchlosťami 10/100/1000 Mbps FullDuplex, RJ-45 |
PC 2: vstupno-výstupné porty | min. 10 x USB portov, min. 4x USB na prednom paneli, min. 4x USB 3.0 na zadnom paneli, 2x PS/2 porty, možnosť rozšírenia o paralélny port a sériový port, možnosť rozšírenia o el. bezpečnostný zámok |
PC 2: rozširujúce sloty | 2x PCIe x16, 1x PCIe x8, 1x PCIe x4, 1xPCIe x1 |
PC 2: bezpečnosť | slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.1.2, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty, chipset podporujuci HW RAID konfiguraciu diskov, ... |
PC 2: bezpečnosť | ISV certifikácia, možnosť vzdialenej správy zariadenia vrátane (zapnutie, vypnutie, HW log, reštart, KVM) |
PC 2: zdroj | min. 700W s min. 90% účinnosťou |
PC 2: prevedenie | tower, kovová skrinka, pracovná stanica |
PC 2: klávesnica | USB klávesnica so slovenskými klávesami, od výrobcu predmetného zariadenia |
PC 2: myš | USB optická s kolieskom, od výrobcu predmetného zariadenia |
PC 2: operačný systém | predinštalovaný Microsoft Windows 10/7 Pro SK 64bit s platnou licenciou |
PC 2: certifikáty | vyhlásenie o zhode, certifikát výrobcu grafickej karty pre diagnostiku MR snímkov |
PC 2: ovládače | stiahnuteľné z domovskej stránky výrobcu zariadenia (podpora Windows 7, 8.1, 10) |
PC 2: záručná doba | 5 rokov v mieste inštalácie na celú zostavu vrátane grafického adaptéra |
LCD 3: typ | IPS panel oblasť použitia diagnostika |
LCD 3: veľkosť / uhlopriečka | min. 21 palcov, min. 54 cm |
LCD 3: formát | 4 : 3 |
LCD 3: viditeľná plocha obrazu | min. 324 x 433 |
LCD 3: rozlíšenie | 2048 x 1536, 3 MPIX, farebný |
LCD 3: viditeľné uhly | 178st na 178st |
LCD 3: odporúčaný jas | min. 500 |
LCD 3: kontrast | 1500 : 1 |
LCD 3: farebná paleta | min. 1,07 miliárd farieb pre DP 10bit |
LCD 3: režimy zobrazenia | DICOM, USER1, USER2, textový mod |
LCD 3: vstupné konektory | min. dva digitálne vstupy z toho jeden DP port |
LCD 3: príslušenstvo | zabudovaná sonda pre vnímanie okolitého jasu, sonda pre kalibráciu je súčasťou zariadenia, Dual-link DVI-D kábel, DP kábel |
LCD 3: pivot | otočný, výškovo nastaviteľný min 89 mm |
LCD 3: certifikáty | CE (Medical Device Directive) potvrdené výrobcom, alebo zastúpením v danej krajine |
LCD 3: záručná doba | 5 rokov od výrobcu zariadenia, s odozvou do 24h, oprava 8 x 5 do 48 hodín |
LCD 4: typ | IPS panel oblasť použitia náhľad |
LCD 4: veľkosť / uhlopriečka | min. 24 palcov |
LCD 4: formát | 16 : 10 |
LCD 4: viditeľná plocha obrazu | 518 x 324 mm |
LCD 4: rozlíšenie | 1920 x 1200, 2 MPIX |
LCD 4: viditeľné uhly | 178st na 178st |
LCD 4: odporúčaný jas | min. 300 |
LCD 4: kontrast | 1000 : 1 |
LCD 4: farebná paleta | 65 miliárd 12 bit |
LCD 4: režimy zobrazenia | DICOM, sRGB |
LCD 4: vstupné konenktory | min. dva digitálne vstupy z toho jeden DP port |
LCD 4: príslušenstvo | DVI-D kábel, DP kábel od výrobcu zariadenia splňajúci 12 bit prenos obrazu |
LCD 4: pivot | áno |
LCD 4: certifikáty | vyhlásenie o zhode a DICOM certifikát, potvrdené výrobcom, alebo zastúpením v danej krajine |
LCD 4: záručná doba | 5 rokov od výrobcu zariadenia, s odozvou do 24h, oprava 8 x 5 do 48 hodín |
PC 3: procesor | s výkonom min. 9900 bodov v benchmarku Passmark CPUbenchmark, min. 8MB Cache, min. 4 jadrá |
PC 3: pamäť | 16GB, DDR4 s rýchlosťou 2133 MHz, rozšíriteľná na 64GB, 4 pamäťové sloty |
PC 3: pevný disk | min. 512GB SSD s predinštalovaným OS + 1TB 7200 ot/min SATA s možnosťou ponechania vadného disku |
PC 3: optická mechanika | DVD+/- RW |
PC 3: grafický adaptér | PCI-E 3.0 X16, min 2GB GDDR5, min 70GB/s, integrované 4x DP výstupy, single linkový adaptér pre DVI-D, certifikovaná výrobcom monitora pre CT diagnostiku |
PC 3: zvukový adaptér | integrovaný s integrovaným reproduktorom, stereo vstup a stereo výstup na prednom aj zadnom paneli |
PC 3: sieťový adaptér | integrovaný s rýchlosťami 10/100/1000 Mbps FullDuplex, RJ-45 |
PC 3: vstupno-výstupné porty | min. 10 x USB portov, min. 4x USB na prednom paneli, min. 4x USB 3.0 na zadnom paneli, 2x PS/2 porty, možnosť rozšírenia o paralélny port a sériový port, možnosť rozšírenia o el. bezpečnostný zámok |
PC 3: rozširujúce sloty | 2x PCIe x16, 1x PCIe x8, 1x PCIe x4, 1xPCIe x1 |
PC 3: bezpečnosť | slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.1.2, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty, chipset podporujuci HW RAID konfiguraciu diskov, ... |
PC 3: bezpečnosť | ISV certifikácia, možnosť vzdialenej správy zariadenia vrátane (zapnutie, vypnutie, HW log, reštart, KVM) |
PC 3: zdroj | min. 700W s min. 90% účinnosťou |
PC 3: prevedenie | tower, kovová skrinka, pracovná stanica |
PC3: klávesnica | USB Klávesnica so slovenskými klávesami, od výrobcu predmetného zariadenia |
PC 3: myš | USB optická s kolieskom, od výrobcu predmetného zariadenia |
PC 3: operačný systém | predinštalovaný Microsoft Windows 10/7 Pro SK 64bit s platnou licenciou |
PC 3: certifikáty | vyhlásenie o zhode, certifikát výrobcu grafickej karty pre diagnostiku CT snímkov |
PC 3: ovládače | stiahnuteľné z domovskej stránky výrobcu zariadenia (podpora Windows 7, 8.1, 10) |
PC 3: záručná doba | 5 rokov v mieste inštalácie na celú zostavu vrátane grafického adaptéra |
LCD 5: typ | IPS panel oblasť použitia diagnostika |
LCD 5: veľkosť / uhlopriečka | min. 21 palcov, min. 54 cm |
LCD 5: formát | 4 : 3 |
LCD 5: viditeľná plocha obrazu | min. 324 x 433 |
LCD 5: rozlíšenie | 2048 x 1536, 3 MPIX, farebný |
LCD 5: viditeľné uhly | 178st na 178st |
LCD 5: odporúčaný jas | min. 500 |
LCD 5: kontrast | 1500 : 1 |
LCD 5: farebná paleta | min. 1,07 miliárd farieb pre DP 10bit |
LCD 5: režimy zobrazenia | DICOM, USER1, USER2, textový mod |
LCD 5: vstupné konektory | min. dva digitálne vstupy z toho jeden DP port |
LCD 5: príslušenstvo | zabudovaná sonda pre vnímanie okolitého jasu, sonda pre kalibráciu je súčasťou zariadenia, Dual-link DVI-D kábel, DP kábel |
LCD 5: pivot | otočný, výškovo nastaviteľný min 89 mm |
LCD 5: certifikáty | CE (Medical Device Directive) potvrdené výrobcom, alebo zastúpením v danej krajine |
LCD 5: záručná doba | 5 rokov od výrobcu zariadenia, s odozvou do 24h, oprava 8 x 5 do 48 hodín |
LCD 6: typ | IPS panel oblasť použitia náhľad |
LCD 6: veľkosť / uhlopriečka | min. 24 palcov |
LCD 6: formát | 16 : 10 |
LCD 6: viditeľná plocha obrazu | 518 x 324 mm |
LCD 6: rozlíšenie | 1920 x 1200, 2 MPIX |
LCD 6: viditeľné uhly | 178st na 178st |
LCD 6: odporúčaný jas | min. 300 |
LCD 6: kontrast | 1000 : 1 |
LCD 6: farebná paleta | 65 miliárd 12 bit |
LCD 6: režimy zobrazenia | DICOM, sRGB |
LCD 6: vstupné konektory | min. dva digitálne vstupy z toho jeden DP port |
LCD 6: príslušenstvo | DVI-D kábel, DP kábel od výrobcu zariadenia splňajúci 12 bit prenos obrazu |
LCD 6: pivot | áno |
LCD 6: certifikáty | vyhlásenie o zhode a DICOM certifikát, potvrdené výrobcom, alebo zastúpením v danej krajine |
LCD 6: záručná doba | 5 rokov od výrobcu zariadenia, s odozvou do 24h, oprava 8 x 5 do 48 hodín |
PC 4: procesor | s výkonom min. 6900 bodov v benchmarku Passmark CPUbenchmark, 6MB Cache, 4 jadrá |
PC 4: pamäť | 8GB, DDR4 2400, rozšíriteľná na 64GB, 4 pamäťové sloty, 3 voľné |
PC 4: pevný disk | 256GB SSD, NVMe, s predinštalovaným OS, HW raid |
PC 4: optická mechanika | DVD+/- RW |
PC 4: grafický adaptér | diskrétný min 2GB vlastnej pamäte , 1x DP výstup 10 bit, |
PC 4: zvukový adaptér | integrovaný s integrovaným reproduktorom, audio vstup/výstup resp. kombo audio port na prednom aj zadnom paneli |
PC 4: sieťový adaptér | integrovaný s rýchlosťami 10/100/1000 Mbps, RJ-45 |
PC 4: vstupno-výstupné porty | min. 10 x USB, z toho min. 4x USB na prednom paneli, min. 6x USB 3.1, integrovaný sériový port, integrovaná čítačka SD |
PC 4: rozširujúce sloty | 2x PCIe x1, 2x PCIe x16 |
PC 4: bezpečnosť | slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty, zámok a senzor otvorenia skrinky, ... |
PC 4: bezpečnosť | ... chipset s podporou HW RAID a podporou vzdialenej správy zariadenia |
PC 4: zdroj | min. 180W zdroj s min. 90% účinnosťou, aktivne PFC |
PC 4: prevedenie | SFF desktop, kovová skrinka do 10cm |
PC 4: klávesnica | USB klávesnica so slovenskými klávesmi od výrobcu PC s integrovanou čítačkou SC s podporou OP s čipom, ISO 7816 |
PC 4: myš | USB Optická s kolieskom od vyrobcu PC |
PC 4: operačný systém | predinštalovaný Microsft Windows 10 Pro SK 64bit s platnou licenciou |
PC 4: ovládače | stiahnuteľné zdarma z domovskej stránky výrobcu zariadenia |
PC 4: záručná doba | 5 rokov v mieste inštalácie, garantovaná výrobcom PC |
PC 4: certifikáty | vyhlásenie o zhode potvrdené výrobcom alebo zastúpením v danej krajine |
LCD 7: typ | IPS panel oblasť použitia náhľad |
LCD 7: veľkosť / uhlopriečka | min. 24 palcov |
LCD 7: formát | 16 : 10 |
LCD 7: viditeľná plocha obrazu | min. 518 x 324 |
LCD 7: rozlíšenie | 1920 x 1200 |
LCD 7: viditeľné uhly | 178st na 178st |
LCD 7: odporúčaný jas | min. 300 |
LCD 7: kontrast | 1000 : 1 |
LCD 7: farebná paleta | 16,7 mil. farieb sRGB |
LCD 7: režimy zobrazenia | DICOM, textový mod |
LCD 7: vstupy | min. dva digitálne vstupy z toho jeden DP port |
LCD 7: príslušenstvo | DVI-D kábel, DP kábel |
LCD 7: pivot | áno, výškovo nastaviteľný |
LCD 7: certifikáty | vyhlásenie o zhode, DICOM certifikát, potvrdené výrobcom, alebo zastúpením v danej krajine |
LCD 7: záručná doba | 5 rokov od výrobcu zariadenia, s odozvou do 24h, oprava 8 x 5 do 48 hodín |
ASW röntgenových pracovných staníc pracovísk RTG, MR, CT | licencie TomoCON PACS pre diagnostiku |
ASW pracovných staníc pre ambulantný výkon pracoviska RDG | licencie TomoCON PACS pre náhľad |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ predmetu zákazky ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ / označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky / zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zákazky / zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa predmetu zákazky spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Tech. špec. predmetu zákazky / zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, inštalácia a zaškolenie zamestnancov objednávateľa predmetu zákazky, likvidácia obal. odpadu, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky / zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky / zmluvy o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ predmetu zákazky identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ predmetu zákazky nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ predmetu zákazky nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. PLENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi predmetu zákazky kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný na požiadanie objednávateľa predmetu zákazky do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy sprístupniť vzorku predmetu zákazky vo svojom sídle, obchodnej prevádzke, alebo v inom mieste a umožniť objednávateľovi predmetu zákazky vykonať osobnú obhliadku predmetu zákazky na overenie splnenia Funkčnej / Technickej špecifikácie predmetu zákazky / zmluvy. |
3. Miestom dodania je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou objednávateľ predmetu zákazky poskytne dodávateľovi predmetu zákazky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa predmetu zákazky (8:00 - 16:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 20:00). |
5. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa predmetu zákazky. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ predmetu zákazky nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ predmetu zákazky. |
III. POŽIADAVKY NA TOVAR |
1. Min. záručná doba na dodaný tovar je 5 rokov, je požadovaná oprava do 48 hodín od nahlásenia poruchy a musí byť garantovaná výrobcom a overiteľná podľa výrobného čísla u výrobcu. Dodávateľ predmetu zákazky dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poskytnúť bezplatný autorizovaný záručný servis. |
2. Pokiaľ z Funkčnej / Technickej špecifikácie predmetu zákazky / zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ predmetu zákazky v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie / riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný objednávateľovi predmetu zákazky riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný, vyrobený v roku 2017. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a / alebo mat. vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. Pre potvrdenie originality objednávateľ vyžaduje predložiť potvrdené vyhlásenie výrobcu o zhode ponúkaných zariadení podľa zákona č. 264/1999 Z. z. o tech. požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zák. v platnom znení. |
4. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo Funkčnej / Technickej špecifikácií predmetu zákazky / zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené vo Funkčnej / Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky / zmluvy v rámci predloženej súťažnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky / zmluvy. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky / zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky / zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom objednávateľa predmetu zákazky alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
3. Splatnosť faktúry je minimálne 14 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa predmetu zákazky, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ predmetu zákazky vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa predmetu zákazky. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa predmetu zákazky. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi predmetu zákazky do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ predmetu zákazky požaduje zložiť na jeho účet vedený v Štátnej pokladnici sumu vo výške 10 % zo Zmluvnej ceny, ako výkonovú záruku zmluvného záväzku za účelom riadneho plnenia zmluvných povinností (najmä kvality a termínov plnenia) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. V prípade, ak dodávateľ predmetu zákazky riadne plnenie neuskutoční, uvedená finančná čiastka v plnej sume prepadá v prospech objednávateľa predmetu zákazky. V prípade riadneho plnenia zmluvných povinností dodávateľom predmetu zákazky je objednávateľ predmetu zákazky povinný do 5 pracovných dní ... |
... po splnení zmluvy vrátiť dodávateľovi predmetu zákazky na jeho účet výkonovú záruku v plnej výške. |
2. V prípade, ak dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú vo Funkčnej / Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ predmetu zákazky má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu dodávateľovi predmetu zákazky. |
3. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa predmetu zákazky dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zadávania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným vo Funkčnej / Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iné |
... dôvodu na strane dodávateľa predmetu zákazky. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak objednávateľovi predmetu zákazky nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
6. Objednávateľ predmetu zákazky vyžaduje od dodávateľa predmetu zákazky dodržiavanie Hygienicko-epidemiologických zásad objednávateľa pri realizácii predmetu zákazky. |
7. Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi predmetu zákazky v registri partnerov verejného sektora podľa 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa predmetu zákazky do tohto registra (bod 4.4 VZP OPET). |
8. Objednávateľ predmetu zákazky je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nie je dodávateľ predmetu zákazky v registri partnerov verejného sektora zapísaný v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy (bod 18.2, písm. v VZP OPET). |
9. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce zo zmluvy v rámci zadania tejto zákazky alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
10. Objednávateľ predmetu zákazky nepripúšťa čiastkové plnenie predmetu zákazky. |
11. Objednávateľ predmetu zákazky požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadenia, alebo autorizovaným zastúpením v danej krajine, že je spôsobilý pre inštaláciu a kalibráciu a servis ponúkaných monitorov a to v lehote do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
24.01.2018 08:00 — 31.01.2018 15:00
1,00 komplexné riešenie
176 940,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2018 13:06
16.01.2018 08:00
16.01.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.01.2018 07:43 - Vstupná ponuka | 176 928,00 | € | Cena bez DPH |
16.01.2018 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 176 913,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: