00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
36667234
Letecká agentúra SKYTRAVEL s.r.o.
Letná 45, Košice, 04001, SVK
Zabezpečenie leteckých prepravných služieb
letecké dopravné služby, letecké prepravné služby, letenky
Služba
1. Zabezpečenie leteckých prepravných služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečovanie leteniek a komplexných služieb spojených s nadobúdaním leteniek na zahraničné pracovné cesty pre potreby verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Viedeň - Brusel a späť (január 2018) | ks | 14 | ||
2. Viedeň - Brusel a späť (február 2018) | ks | 15 | ||
3. Viedeň - Brusel a späť (marec 2018) | ks | 11 | ||
4. Viedeň - Sofia a späť (január 2018) | ks | 1 | ||
5. Viedeň - Sofia a späť (február 2018) | ks | 3 | ||
6. Viedeň - Sofia a späť (marec 2018) | ks | 3 | ||
7. Viedeň - Paríž a späť (január 2018) | ks | 1 | ||
8. Viedeň - Paríž a späť (marec 2018) | ks | 2 | ||
9. Viedeň - Atény a späť (január 2018) | ks | 1 | ||
10. Viedeň - Hamburg a späť (január 2018) | ks | 4 | ||
11. Viedeň - Hamburg a späť (február 2018) | ks | 2 | ||
12. Viedeň - Moskva a späť (január 2018) | ks | 2 | ||
13. Viedeň - Moskva a späť (február 2018) | ks | 15 | ||
14. Viedeň - Moskva a späť (marec 2018) | ks | 11 | ||
15. Viedeň - Bologna a späť (január 2018) | ks | 2 | ||
16. Viedeň - Copenhagen a späť (február 2018) | ks | 1 | ||
17. Viedeň - Cebu a späť (február 2018) | ks | 1 | ||
18. Viedeň - Belehrad a späť (február 2018) | ks | 3 | ||
19. Viedeň - Sarajevo a späť (marec 2018) | ks | 2 | ||
20. Viedeň - Plovdiv a späť (marec 2018) | ks | 2 | ||
21. Viedeň - Helsinki a späť (marec 2018) | ks | 1 | ||
22. Viedeň - Oulu a späť (marec 2018) | ks | 1 | ||
23. Viedeň - Grenoble a späť (marec 2018) | ks | 1 | ||
24. Viedeň - Berlín a späť (marec 2018) | ks | 1 | ||
25. Viedeň - Bukurešť a späť (február 2018) | ks | 1 | ||
26. Viedeň - Bukurešť a späť (marec 2018) | ks | 1 | ||
27. Viedeň - Ženeva a späť (marec 2018) | ks | 5 | ||
28. Viedeň - Minsk a späť (február 2018) | ks | 2 | ||
29. Viedeň - Kursk a späť (február 2018) | ks | 1 | ||
30. Viedeň - Perugia a späť (marec 2018) | ks | 1 | ||
31. Viedeň - Rím a späť (január 2018) | ks | 1 | ||
32. Viedeň - Amiens a späť (január 2018) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trieda: | Ekonomická (2. trieda) |
Počet prestupov: | 0 (priame lety), resp. 1 prestup so súhlasom objednávateľa |
Batožina: | V cene letenky 1 príručná palubná batožina a 1 podpalubná batožina |
Typ letenky: | Spiatočná |
Formát letenky: | Elektronický |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy ( ďalej len "zmluva" ), v ktorej pre jednotlivé letenky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH (ďalej len "cenová kalkulácia"). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Typ zmluvy. |
Vzorec výpočtu celkovej ceny za predmet zákazky/zmluvy ( ďalej len "zmluvná cena" ) je: súčin maximálneho množstva jednotlivých leteniek a ich jednotkových cien a následný súčet jednotlivých súčinov. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé letenky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy ( letiskové poplatky, palivové poplatky, poplatky za batožinu, poplatky za check-in, poplatky za zmenu letenky, administratívne a iné náklady dodávateľa, atď.) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Zmluvné strany berú na vedomie, že prepravné služby sú v zmysle § 46 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov oslobodené od dane z pridanej hodnoty. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. Týmto nie je dotknutý čl. I. bod 5. týchto Osobitných požiadaviek na plnenie. |
5. Jednotkové ceny leteniek podľa cenovej kalkulácie sú uvedené ako maximálne ( ďalej tiež "maximálna cena" ) a počas trvania zmluvy nemôžu byť prekročené. Uvedené sa nevzťahuje na prípady, kedy dodávateľ nebude schopný dodať objednávateľovi letenku za cenu uvedenú v cenovej kalkulácii z dôvodu, že aktuálna cena letenky na trhu leteniek, t.j. cena, za ktorú nakupuje letenku dodávateľ od leteckej spoločnosti alebo inej tretej osoby (ďalej len „nákupná cena letenky“), bude vyššia ako je cena letenky uvedená v cenovej kalkulácii. |
Dodávateľ v takom prípade e-mailom oznámi objednávateľovi, že nie je objektívne schopný zabezpečiť dodanie letenky za cenu uvedenú v cenovej kalkulácii, pričom zároveň uvedie aktuálnu nákupnú cenu letenky a potvrdenie, z ktorého bude vyplývať výška nákupnej ceny letenky, napr. printscreen príslušného letenkového rezervačného systému. Objednávateľ následne oznámi dodávateľovi, či trvá na dodaní takejto letenky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť kúpiť letenku za cenu vyššiu ako je uvedená v cenovej kalkulácii. Zmluvné strany sa dohodli na uvedenom postupe z dôvodu, že nákupná cena letenky v čase vyhotovenia cenovej kalkulácie môže byť odlišná (spravidla nižšia) ako je nákupná cena letenky v čase jej rezervácie vzhľadom na skutočnosť, že cena letenky je vo všeobecnosti ovplyvnená aj časom jej rezervácie, resp. nákupu. |
Prihliadajúc na skutočnosť, že objednávateľ je subjektom verejnej správy, ktorý v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov je povinný nakladať s verejnými financiami hospodárne, efektívne a účelne, objednávateľ má právo odmietnuť dodanie a zaplatenie letenky za cenu vyššiu ako je maximálna cena podľa cenovej kalkulácie. |
V prípade, že objednávateľ súhlasí s dodaním letenky za cenu vyššiu ako je maximálna cena podľa cenovej kalkulácie, dodávateľ je povinný dodať takúto letenku za nákupnú ceny letenky, t.j. za cenu oslobodenú od poplatku za vystavenie letenky, sprostredkovateľského, manipulačného alebo iného poplatku podobného charakteru účtovaného objednávateľovi v prospech dodávateľa. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je potvrdenie výšky nákupnej ceny letenky, napr. printscreen príslušného letenkového rezervačného systému. |
6. V prípade, že v čase doručenia požiadavky objednávateľa dodávateľovi na zabezpečenie letenky, je aktuálna cena letenky nižšia ako maximálna cena letenky uvedená v cenovej kalkulácii, má sa za to, že zmluvné strany sa dohodli na dodaní letenky za aktuálnu (nižšiu) cenu. V prípade, že dodávateľ odmietne dodať letenku za uvedenú aktuálnu cenu na základe tejto zmluvy, objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si letenku priamym nákupom od dodávateľa mimo tejto zmluvy (záväzkového vzťahu), resp. priamym nákupom od tretej osoby inej ako je dodávateľ podľa tejto zmluvy. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vysvetlenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vysvetlenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Objednávateľ doručí dodávateľovi e-mailovú požiadavku na zabezpečenie letenky s dátumom, časom a miestom odletu a príletu, ako aj s požadovanými údajmi o osobe cestujúceho, minimálne 2 kalendárne dni pred plánovaným odletom. |
2. Dodávateľ najneskôr do 3 hodín od doručenia požiadavky objednávateľa doručí objednávateľovi e-mailom ponuku obsahujúcu najvýhodnejší variant/y leteckej prepravy v rámci požiadavky objednávateľa ( ďalej len "ponuka" ). Dodávateľ v ponuke uvedie minimálne 1 letenku bez prestupu a minimálne 1 letenku s jedným prestupom. Dodávateľ je vždy povinný uviesť v ponuke aj aktuálnu cenu letenky potvrdenú printscreenom príslušného letenkového rezervačného systému. |
V prípade, že ponuka objednávateľovi vyhovuje, objednávateľ e-mailom potvrdí dodávateľovi súhlas s ponukou a voľbu variantu leteckej prepravy (objednávka letenky). Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 hodín od doručenia objednávky letenky, zabezpečiť rezerváciu, resp. kúpu letenky. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi letenku najneskôr v deň, ktorý predchádza dňu odletu. |
Objednávateľ objedná všetky letenky, pri ktorých mu je známy dátum a čas odletu a príletu, bezodkladne po schválení príkazu na plánovanú zahraničnú pracovnú cestu. |
3. V prípade, že objednávateľovi bude doručená nesprávna, neúplná letenka, resp. letenka s inými špecifikáciami ako určil objednávateľ v objednávke letenky, objednávateľ je oprávnený takúto letenku odmietnuť a dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi náhradnú letenku v dodatočnej lehote tak, aby nebol ohrozený prílet/odlet v zmysle objednávky. |
4. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatnú nepretržitú (24 hodín) asistenčnú službu a pomoc pri riešení vzniknutých mimoriadnych situácií súvisiacimi so zabezpečovaním leteckej prepravy. |
5. Komunikácia zmluvných strán na účely plnenia predmetu zmluvy bude prebiehať počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 16:00 hod. Zmluvné strany sú povinné v tomto čase poskytnúť si vzájomnú súčinnosť. |
6. Zmluvné strany si do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať. |
IV. TYP ZMLUVY |
1. Zmluva má charakter rámcovej dohody, t.j. celkové počty leteniek, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menší alebo väčší rozsah jednotlivých leteniek v závislosti od svojich potrieb, za predpokladu, že nedôjde k prekročeniu zmluvnej ceny. Dodávateľ akceptuje, že právo požadovať uzatvorenie čiastkovej zmluvy (objednávky) má len objednávateľ. |
2. Zmluvné strany sa dohodli, že skutočné miesto odletu a/alebo príletu môže byť odlišné od miesta odletu a/alebo príletu uvedeného v tejto zmluve. Za tým účelom objednávateľ je oprávnený požadovať a dodávateľ je povinný dodať letenku s iným miestom odletu a/alebo iným miestom príletu, než je uvedené v tejto zmluve. |
Pôjde najmä o prípady, kedy letenka s miestom odletu a/alebo miestom príletu podľa tejto zmluvy je aktuálne nedostupná, alebo ak dôjde k zmene miesta zahraničnej pracovnej cesty, alebo ak je efektívnejšie a hospodárnejšie prepraviť osobu z iného miesta odletu a/alebo na iné miesto príletu ako je uvedené v tejto zmluve (lepšia územná a/alebo časová dostupnosť iného letiska) alebo iné prípady zmeny okolností prepravy, ktoré objednávateľ nemohol objektívne poznať a predpokladať v čase zadávania zákazky a uzatvorenia zmluvy. |
3. Zmluva nie je exkluzívna - výhradná, a objednávateľ je oprávnený zabezpečiť dodanie leteniek uvedených v tejto zmluve aj od tretej osoby, inej ako je dodávateľ podľa tejto zmluvy ( ďalej len "priamy nákup" ), a to najmä v prípade, ak cena letenky na základe priameho nákupu je lacnejšia ako cena letenky podľa tejto zmluvy. |
Objednávateľ v tejto súvislosti poukazuje na všeobecné metodické usmernenie Úradu pre verejné obstarávanie SR č. 7/2016, v zmysle ktorého úrad považuje za vhodné stanoviť v rámcovej dohode ako výsledku verejného obstarávania na zabezpečenie leteniek pravidlo pre priamy nákup leteniek, ak je ekonomicky výhodnejší, t. j. ak cena letenky na základe priameho nákupu je lacnejšia. |
4. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - od 1.1.2018 do 31.3.2018, resp. do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
V. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry, a to po každom čiastkovom plnení ( objednávke letenky ). |
2. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
4. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
5. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti, alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku, ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaná letenka nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v tejto zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Objednávateľ je oprávnený v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500 Eur za každé podstatné porušenie zmluvy samostatne. Za podstatné porušenie sa považuje bod 2 čl. II, bod 1 čl. VI. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
3
113,00 ks
64 631,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2018 10:21
16.01.2018 11:00
16.01.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.01.2018 10:55 - Vstupná ponuka | 64 631,00 | € | Cena s DPH |
16.01.2018 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: