35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
31327681
PERGAMON spol. s r.o.
Elektrárenská 12901/4, Bratislava, 83104, SVK
Multifunkčné zariadenia
Multifunkčné, zariadenie
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenie A4 farba
|
|
---|---|
Funkcia |
Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky-skenera-tlačiarne-faxu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | kus | 15 | ||
Pamäť | MB | 768 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát tlače | A4 |
Technológia tlače | Laser/atrament |
Farba tlače | farebná |
Formát papiera | A4 |
Jazyky tlače | PCL6, PostrScript level 3 (emulácia) |
Rozhranie | 10/100T Ethernet, USB 2.0, 802.11 b/g/n |
HDD | Nepožaduje sa |
Vstupná kapacita hlavného zásobníka | min. 500 listov |
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) | min. 50 listov |
Počet zásobníkov (hlavný+ručný) | 1+1 |
Výstupná kapacita zariadenia | min. 300 listov |
Výstup zariadenia | min. 1 priehradka |
Podstavec na kolieskach | nie |
Podporované hmotnosti médií | min 60 až 220 g/m2 |
Ovládací panel | min. 10 cm farebná dotyková LCD obrazovka |
SW ovládače - pracovné stanice | Win 7/8/10 |
Príkon pri tlači | max. 100W |
Príkon pri režime ready | max. 10W |
Príkon v režime spánku | max. 5W |
Hladina hluku pri tlači | max. 56dB |
Rozlíšenie tlače | min. 600x600 dpi |
Rýchlosť tlače | min. 40 str/min Čierna A4. min. 40 str/min Farebná A4 |
Rýchlosť tlače 1. strany z režimu "ready" | max. 7s |
Odporúčaná mesačná záťaž | min. 4 500 strán |
Maximálna mesačná záťaž | min. 50 000 strán |
Obojstranná tlač | Automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej so zariadením | čierna tonerová náplň min. 3 000 strán podľa ISO/IEC 24711, farebné tonerové náplne min 1 500 strán podľa ISO/IEC 24711 |
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety | čierna tonerová náplň min. 10 000 strán podľa ISO/IEC 24711, farebné tonerové náplne min 7 000 strán podľa ISO/IEC 24711 |
Rozlíšenie kopírovania | min. 600x600 dpi |
Rýchlosť kopírovania | min 40 str/min. |
Obojstranné kopírovanie | štandard |
Typ skenera | farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 50 listov |
Rýchlosť skenovania čienobielo/farebne | 26/26 str/min. |
Kvalita skenovania | min. 600x600 dpi |
Formát skenovaného súboru | min. PDF, JPEG, TIFF |
Funkcie skenovania | Skenovanie do e-mailu, ukladanie do sieťového priečinka, na USB |
Zväčšenie/zmenšenie | 25-400% v 1% prírastkoch |
Obojstranné skenovanie | Obojstranné jednoprechodové skenovanie s použitím automatického podávača, možnosť ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
Obojstranné skenovanie | Skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
2. Multifunkčné zariadenie A3 farba
|
|
---|---|
Funkcia |
Voľne stojace sieťové multifukčné zariadenie s funkciami kopírky-skenera-tlačiarne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | kus | 3 | ||
Pamäť | GB | 1,5 | ||
Kapacita HDD | GB | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát tlače | A3 |
Technológia tlače | Laser/atrament |
Farba tlače | farebná |
Formát papiera | A3 |
Jazyky tlače | PCL6, PostrScript level 3 (emulácia) |
Rozhranie | 10/100T Ethernet, USB 2.0, 802.11 b/g/n |
Vstupná kapacita hlavného zásobníka | min. 2 zásobníky, min 500 listov A4 a min 500 listov A3 |
Vstupná kapacita ručého zásobníka (podávača) | min. 100 listov |
Počet zásobníkov (hlavný+ručný) | min. 2+1 |
Výstupná kapacita zariadenia | min. 500 listov |
Výstup zariadenia | min. 1 priehradka |
Podstavec na kolieskach | áno |
Podporované hmotnosti médií | min. 60 až 300 g/m2 |
Ovládací panel | min. 20cm farebná dotyková LCD obrazovka |
SW ovládače - pracovné stanice | Win 7/8/10 |
Max. príkon pri tlači | max. 100W |
Max. príkon v režime "ready" | max. 25W |
Max. príkon v režime spánku | max. 4W |
Hladina hluku pri tlači | max. 55dB |
Rozlíšenie tlače | 600x600 dpi |
Rýchlosť tlače | min. 45 str/min Čierna A4. min. 45 str/min Farebná A4 |
Rýchlosť tlače 1. strany z režimu "ready" | max. 8s |
Odporúčaná mesačná záťaž | min. 35 000 strán |
Maximálna mesačná záťaž | min. 100 000 strán |
Obojstranná tlač | Automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej so zariadením | čierna tonerová náplň min. 10 000 strán podľa ISO/IEC 24711, farebné tonerové náplne min 6 000 strán podľa ISO/IEC 24711 |
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety | čierna tonerová náplň min. 20 000 strán podľa ISO/IEC 24711, farebné tonerové náplne min 16 000 strán podľa ISO/IEC 24711 |
Rozlíšenie kopírovania | min. 600x600 dpi |
Rýchlosť kopírovania | min. 45 str/min. |
Obojstranné kopírovanie | štandard |
Typ skenera | farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 100 listov s podporovanou gramážou 60-120 g/m2 |
Rýchlosť skenovania čiernobielo/farebne | 50/50 str/min. |
Kvalita skenovania | min. 600x600 dpi |
Formát naskenovaného súboru | min. PDF, komprimované PDF, JPEG, TIFF, XPS |
Funkcie skenovania | Skenovanie do e-mailu, ukladanie do sieťového priečinka, na USB |
Zväčšenie/zmenšenie | 25-400% v 1% prírastkoch |
Obojstranné skenovanie | Obojstranné jednoprechodové skenovanie s použitím automatického podávača, možnosť ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
Obojstranné skenovanie | Skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Výška konečnej ceny zariadení musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia, najmä balenie, dovoz, inštalácia, zaškolenie. |
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadenia, že je držiteľom autorizácie na dodávku ponúkaných zariadení, a to v lehote 7 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
Všetky požadované certifikáty, prospekty a iné dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo kdekoľvek inde v rámcovej dohode (ďalej len "dokumenty"), je dodávateľ povinný mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
Všetky dokumenty požadované Objednávateľom musia byť predložené v slovenskom jazyku. Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent. Ekvivalentom sa na účely predmetnej zákazky chápe zariadenie, ktoré spĺňa všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú minimálne požadované v technickej špecifikácii predmetu zákazky alebo lepšie. |
Záručná doba na dodané zariadenia musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového výrobného čísla zariadenia na web stránke výrobcu zariadenia. Dodávateľ je povinný v lehote 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam všetkých autorizovaných servisných partnerov zazmluvnených výrobcom ponúkaných zariadení, potvrdený výrobcom zariadení (t. j. podpisom a pečiatkou oficiálneho lokálneho zastúpenia výrobcu zariadení). |
Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke zariadení dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných zariadení kontaktnou osobou objednávateľa, resp. osobou oprávnenou na prevzatie predmetu zákazky. |
Dodávateľ bude dodávať tovar Objednávateľovi počas platnosti tejto rámcovej dohody podľa skutočných potrieb objednávateľa na základe objednávok. Objednávka musí obsahovať minimálne tieto náležitosti: a) označenie (obchodné meno, sídlo) dodávateľa, b) označenie (obchodné meno, sídlo) objednávateľa, c) presnú špecifikáciu a množstvo ks d) požadovaný termín dodania tovaru e) meno, podpis zástupcu objednávateľa a odtlačok pečiatky objednávateľa |
Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný tovar nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, že ho dodá v bezchybnom stave v sortimente a v množstve určenom v objednávke a v lehote maximálne do 14 kalendárnych dní od elektronického doručenia objednávky predávajúcemu. |
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami objednávateľa a dodávateľa. Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar neprevezme ak nezodpovedá objednávke, alebo je viditeľne poškodený. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení, ktoré sa hodí na účel, stanovený rámcovou dohodou, riadne zabalený a vybavený na prepravu, a že bude mať v čase odovzdania a prevzatia vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality do 7 kalendárnych dní od doručenia reklamácie. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 7 dní po uzavretí rámcovej dohody: • zoznam oprávnených osôb na prevzatie a dodanie tovaru. Vzor zoznamu s oprávnenými osobami za objednávateľa pripraví objednávateľ a doručí na vyplnenie dodávateľovi. • podrobnú cenovú kalkuláciu, ktorá bude predmetom objednávok objednávateľa, množstvo a jednotkové ceny. Vzor cenovej kalkulácie poskytne dodávateľovi objednávateľ. • technickú špecifikáciu s vyplnením jednotlivých parametrov modelov, ktoré budú dodávané dodávateľom – vzor technickej špecifikácie poskytne dodávateľovi objednávateľ. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti poskytovateľa, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Kupujúci má zároveň právo uplatniť u predávajúceho trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z. a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného dodávateľa na zdravotné poistenie. |
Ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena („nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšiu cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 mesiacov, alebo do vyčerpania maximálneho finančného objemu. |
Predávajúci nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho . Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas 100% akcionára. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
V prípade, ak sa po uzatvorení Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
Každá zmluvná strana sa zaväzuje, že neponúkne, neposkytne, ani sa nezaviaže poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny neprimeraný dar, ani inú výhodu, či už peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD. |
V prípade, že akýkoľvek neprimeraný dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom RD alebo pokiaľ má zmluvná strana alebo zástupca zmluvnej strany dôvodnú príčinu domnievať sa, že takéto dary alebo výhody boli alebo sú poskytované, môže zmluvná strana od tejto RD odstúpiť. |
Názov | Upresnenie |
Záruka a záručný servis | 36 mesiacov garantovaná výrobcom zariadenia (na požiadanie predložiť certifikát o zaregistrovaní záruky k príslušnému SN zariadenia) |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor položiek podľa opisného formulára
21 842,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2018 12:41
12.01.2018 13:45
12.01.2018 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.01.2018 14:48 - Vstupná ponuka | 21 840,00 | € | Cena s DPH |
12.01.2018 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 838,44 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: