36601578
Letecká vojenská nemocnica, a.s.
Murgašova 1, Košice, 04086, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Potraviny - trvanlivé potraviny
Trvanlivé potraviny
Tovar, Služba
1. Potraviny - trvanlivé potraviny
|
|
---|---|
Funkcia |
Príprava jedál v zdravotníckom zariadení. |
Zabezpečenie stravovania pre pacientov a zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Detská krupica | kg | 200 | ||
Krúpy | kg | 100 | ||
Múka hladká | kg | 1050 | ||
Múka hrubá | kg | 1050 | ||
Múka polohrubá | kg | 1050 | ||
Ryža guľatá | kg | 500 | ||
Soľ | kg | 200 | ||
Cukor kryštálový | kg | 2500 | ||
Cukor práškový | kg | 100 | ||
Vanilkový cukor | ks | 900 | ||
Škoricový cukor | ks | 900 | ||
Vločky ovsené | kg | 50 | ||
Fazuľa biela | kg | 100 | ||
Fazuľa farebná | kg | 100 | ||
Hrach lúpaný | kg | 100 | ||
Šošovica | kg | 100 | ||
Strúhanka | kg | 400 | ||
Sucháre | kg | 150 | ||
Vegeta | kg | 100 | ||
Sójová omáčka | l | 1 | ||
Celé čierne korenie | kg | 1 | ||
Bobkový list | kg | 1 | ||
Bazalka | kg | 1 | ||
Grilovacie korenie | kg | 1 | ||
Majoránka | kg | 1 | ||
Maggi | l | 10 | ||
Mletá paprika červená | kg | 50 | ||
Mletá rasca | kg | 20 | ||
Sušená pažítka | kg | 1 | ||
Worchester | l | 1 | ||
Mleté čierne korenie | kg | 1 | ||
Sušený kôpor | kg | 1 | ||
Sušená petržlenová vňať | kg | 10 | ||
Celá rasca | kg | 1 | ||
Chilli korenie | kg | 0,5 | ||
Provensálske korenie | kg | 0,5 | ||
Ryby korenie | kg | 0,5 | ||
Kari korenie | kg | 0,5 | ||
Pizza korenie | kg | 0,5 | ||
Gyros korenie | kg | 0,5 | ||
Korenie na americké zemiaky | kg | 0,5 | ||
Muškátový kvet | kg | 0,5 | ||
Nové korenie | kg | 0,5 | ||
Sušený kôpor | kg | 0,5 | ||
Oregano | kg | 0,5 | ||
Tymián | kg | 0,5 | ||
Zázvor | kg | 0,5 | ||
Bujón hubový | kg | 1 | ||
Bujón slepačí | kg | 1 | ||
Bujón zeleninový | kg | 1 | ||
Bujón hovädzí | kg | 1 | ||
Bujón guľášový | kg | 1 | ||
Minerálka jemne perlivá | l | 100 | ||
Víno biele | l | 5 | ||
Víno červené | l | 5 | ||
Čaj čierny | kg | 10 | ||
Kakao | kg | 10 | ||
Káva melta | kg | 70 | ||
Horčica | kg | 100 | ||
Horčica porciovaná | ks | 500 | ||
Hrozienka | kg | 1 | ||
Maizena | kg | 20 | ||
Zlatý klas | ks | 100 | ||
Ocot | l | 10 | ||
Kokosová múčka | kg | 1 | ||
Prášok do pečiva | ks | 200 | ||
Čerstvé droždie | kg | 40 | ||
Olej slnečnicový | l | 800 | ||
Tuk na pečenie | kg | 1 | ||
ABC cestoviny | kg | 130 | ||
Niťovky | kg | 130 | ||
Kolienka | kg | 430 | ||
Tarhoňa | kg | 430 | ||
Penne | kg | 420 | ||
Vrútky | kg | 420 | ||
Široké rezance | kg | 330 | ||
Špagety | kg | 330 | ||
Hviezdičky | kg | 130 | ||
Slovenská ryža | kg | 430 | ||
Fliačky malé | kg | 130 | ||
Fliačky veľké | kg | 530 | ||
Lasagne | kg | 50 | ||
Motýle | kg | 50 | ||
Tortellini | kg | 50 | ||
Farebné cestoviny | kg | 300 | ||
Džús jablko | ks | 20 | ||
Džús pomaranč | ks | 20 | ||
Sirup citrón | l | 50 | ||
Sirup malina | l | 50 | ||
Sirup pomaranč | l | 50 | ||
Sirup lesná zmes | l | 50 | ||
Kávenky | ks | 80 | ||
Horalky | ks | 80 | ||
Mila rez | ks | 80 | ||
Vlnky | ks | 80 | ||
Delisa | ks | 80 | ||
Sušienky Marína | kg | 20 | ||
Dia venčeky | kg | 20 | ||
Dia džem kelímkový | ks | 250 | ||
Jahoda džem | kg | 5 | ||
Jahoda džem kelímkový | ks | 250 | ||
Marhuľa džem | kg | 5 | ||
Marhuľa džem kelímkový | ks | 750 | ||
Lekvár slivkový | kg | 5 | ||
Včelí med | kg | 2 | ||
Včelí med kelímkový | ks | 150 | ||
Sójové plátky | kg | 2 | ||
Sójový syr biely | kg | 20 | ||
Sójový syr údený | kg | 20 | ||
Umelé sladidlo | kg | 10 | ||
Citrónka | kg | 50 | ||
Sušené huby | kg | 1 | ||
Chrenka | kg | 1 | ||
Mak | kg | 0,5 | ||
Detské piškóty | kg | 30 | ||
Feferóny sterilizované | kg | 2 | ||
Uhorky sterilizované | kg | 250 | ||
Cvikla sterilizovaná | kg | 250 | ||
Kapia sterilizovaná | kg | 50 | ||
Hrášok s mrkvou | kg | 50 | ||
Čalamáda | kg | 50 | ||
Lečo sterilizované | kg | 50 | ||
Kečup | kg | 10 | ||
Kečup porciovaný | ks | 500 | ||
Olivy | kg | 1 | ||
Paradajkový pretlak | kg | 150 | ||
Tomato pronto | kg | 100 | ||
Hruškový kompót | kg | 50 | ||
Dia slivkový kompót | kg | 50 | ||
Slivkový kompót | kg | 50 | ||
Dia marhuľový kompót | kg | 60 | ||
Marhuľový kompót | kg | 50 | ||
Jablkový kompót | kg | 300 | ||
Broskyňový kompót | kg | 60 | ||
Ananásový kompót | kg | 60 | ||
Dia čerešňový kompót | kg | 60 | ||
Čerešňový kompót | kg | 250 | ||
Čučoriedkový kompót | kg | 50 | ||
Dia jablková výživa | ks | 50 | ||
Detská výživa | ks | 50 | ||
Majka paštéta | ks | 300 | ||
Pasta s údeného mäsa | ks | 300 | ||
Tuniak | kg | 30 | ||
Sardinky v oleji | kg | 30 | ||
Sardinky v tomate | kg | 30 | ||
Čokoláda na varenie | kg | 1 |
Názov |
Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy: |
1. Vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby Dodávateľa, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo a email kontaktnej osoby. |
2. Platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva SR – povolenie na spracovanie (resp. výrobu), prevádzku, skladovanie, manipuláciu a uvádzanie výrobkov na trh SR v zmysle zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov - originál alebo úradne overenú kópiu nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. |
3. Čestné vyhlásenie overené notárom, že Dodávateľ má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovarov. |
4. Výpis z Registra partnerov verejného sektora -predložiť ako online výpis nie starší ako 1 mesiac ku dňu predkladania ponúk. |
5. Jednotkové ceny predmetu obstarávania a to rozpis ceny bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Objednávateľ je povinný emailom zaslať Dodávateľovi do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a priezvisko a kontakt osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Dodávateľom pre plnenie predmetu zákazky. |
Objednávka na dodanie tovaru: |
1. Dodávateľ dodá objednávateľovi predmet zákazky na základe písomnej objednávky Objednávateľa doručenej prostredníctvom: |
a. e-mailu doručeného na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Dodávateľa, |
b. faxu odoslaného na faxové číslo kontaktnej osoby Dodávateľa, |
c. telefonicky. |
2. Objednávka Objednávateľa sa považuje za záväznú pre obe zmluvné strany. |
3. Objednávka Objednávateľa sa považuje za doručenú momentom jej odoslania Dodávateľovi. |
4. Objednávka musí obsahovať: |
a. označenie Objednávateľa a Dodávateľa, |
b. uvedenie druhu a množstva tovaru , ktorý má byť dodaný, |
c. odvolávku, že objednávka je vydaná na základe zmluvy, |
d. dátum vystavenia objednávky. |
Miesto, čas a podmienky dodania predmetu zákazky: |
1. Miestom dodania predmetu zákazky pri všetkých objednávkach bude sídlo Objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky t.j. dopraviť ho a vyložiť na miesto určené Objednávateľom nachádzajúce sa v sídle objednávateľa. Upresnenie miesta určenia dodania predmetu zákazky oznámi Objednávateľ v dostatočnom predstihu Dodávateľovi pred dodaním premetu zákazky. |
2. Objednávateľ je povinný doručiť objednávku vždy do 14:00 hod. popoludnia a Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar pri pravidelnej dodávke počas pracovných dní (pondelok - piatok) medzi od 06:30 hod. a 09:00 hod. dopoludnia nasledujúceho dňa. |
3. V prípade mimoriadnej situácie pri nepravidelnej dodávke je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi v dopoludňajších hodinách objednaný tovar v priebehu 3 hodín od momentu doručenia objednávky v čase počas pracovných dní (pondelok – piatok) od 07:30 hod. do 15:30 hod. Dodávateľ sa zaväzuje operatívne reagovať na aktuálne požiadavky Objednávateľa v čase v pracovných dňoch do 15:30 hod. |
4. Dodanie predmetu zákazky bude priebežné po dobu trvania zmluvy, podľa potreby prevádzky stravovania na základe objednávok, a to aj v minimálnych množstvách. |
5. Rozvoz tovaru nesmie byť v čase podávania obeda od 11:00 hod. do 14:00 hod. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar Objednávateľovi v akosti, množstve a prevedení podľa jednotlivých objednávok spolu so sprievodnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že akosť a kvalita dodaného tovaru bude zodpovedať požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných potravinárskych, zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v 1. akostnej triede. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v neporušených obaloch, bez pachov a plesní a s dostatočnou minimálnou trvanlivosťou. |
9. Dodaný tovar musí byť zabalený v hygienicky nezávadnom prepravnom balení alebo v obaloch obvyklých na prepravu uvedeného tovaru s vyznačením gramáže a doby spotreby a dodaný v prepravnom prostriedku, ktorý zodpovedá hygienickým požiadavkám na prevoz takéhoto tovaru. V prípade, že dátum spotreby nie je možné uviesť na obale dodaného tovaru, je Dodávateľ povinný uviesť dátum spotreby dodaného tovaru v dodacom liste. |
10. Pri dodávke tovaru Dodávateľ predloží zoznam látok vyvolávajúcich alergiu vzťahujúcich sa na predmet zákazky a doklad o krajine pôvodu, uvedie dovozcu a ďalšie náležitosti podľa príslušných právnych predpisov. |
11. Dodávateľ je povinný v odôvodnených prípadoch na pokyn Objednávateľa strpieť a zabezpečiť na vlastné náklady kontrolu nezávadnosti dodávaného tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu kvality tovaru na náklady Dodávateľa. |
12. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru alebo vrátiť ho Dodávateľovi na náklady Dodávateľa v prípade, že sa dodaný tovar nezhoduje s objednávkou, akosť a kvalita dodaného tovaru nezodpovedá požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných potravinárskych, zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách, dodané množstvo tovaru nesúhlasí s údajmi uvedenými na dodacom liste alebo na faktúre Dodávateľa, došlo k zjavnému poškodeniu tovaru počas prevozu, alebo ak nebol tovar dodaný v stanovenom termíne. |
13. Pri dodaní predmetu zákazky Dodávateľ je povinný vystaviť samostatný dodací list, na ktorom oprávnený zástupca Objednávateľa svojim podpisom potvrdí prevzatie predmetu zákazky. |
Cena a platobné podmienky: |
1. Cena za obstarávaný predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa, ktoré má v súvislosti s dodaním predmetu zákazky na miesto dodania. To znamená, že cena musí byť konečná a Dodávateľ musí do nej zahrnúť aj dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie a pod. Cena sa nedá meniť žiadnym dodatkom ku zmluve ani iným spôsobom. |
2. Objednávateľ neposkytuje za dodanie tovaru zálohové platby. |
3. Objednávateľ uhradí cenu za dodanie tovaru prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu na základe vystavenej faktúry Dodávateľom na číslo účtu v nej uvedené. |
4. Faktúry vystavené Dodávateľom musia obsahovať všetky náležitosti v súlade s príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť Dodávateľovi na doplnenie/opravu. V takomto prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť až doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
5. Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. |
6. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu Objednávateľa. |
7. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávku evidovanú voči Objednávateľovi len s jeho predchádzajúcim písomným súhlasom. Súhlas Objednávateľa nenadobudne účinnosť skôr než bude schválený jeho jediným akcionárom. V prípade, ak Dodávateľ postúpi pohľadávku bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, je takéto postúpenie v zmysle ustanovenia § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné v celom rozsahu. |
Zodpovednosť za vady a záruka: |
1. Dodaný predmet zákazky nesmie mať v čase odovzdania Objednávateľovi vyčerpanú viac ako 1/3 (jednu tretinu) dátumu spotreby. |
2. V prípade, že Dodávateľ dodá predmet zákazky s vyčerpaným dátumom spotreby o viac ako 1/3 (jednu tretinu) jeho dĺžky, je Objednávateľ oprávnený vrátiť takýto predmet zákazky späť Dodávateľovi na jeho náklady. |
3. V prípade, že Objednávateľ trvá na dodaní objednaného predmetu zákazky, Dodávateľ je povinný takýto predmet zákazky bezodkladne nahradiť čerstvejším, v rovnakom množstve a druhu ako znela čiastková objednávka. |
4. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky záruku za akosť v dĺžke jeho minimálnej trvanlivosti. Zárukou na akosť sa rozumie záväzok Dodávateľa, že predmet zákazky bude po dobu záruky spôsobilý na použitie na dohodnutý, inak obvyklý účel a zachová si dohodnuté inak obvyklé vlastnosti. Účinky prevzatia tohto záväzku má aj vyznačenie záručnej doby alebo doby trvanlivosti na obale predmetu zákazky. |
5.Vady predmetu zákazky (napr. nezrovnalosti v počte, type, druhu, veľkosti, úplnosti dodávky, porušenie obalu a pod.) reklamuje Objednávateľ ihneď písomne, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do konca dátumu spotreby predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ je povinný do 14 dní odo dňa prijatia reklamácie doručiť písomne svoje stanovisko Objednávateľovi. |
7. V prípade, že reklamácia je oprávnená, má objednávateľ nárok na odstránenie chýb bezodkladne, t.j. aj v ten istý deň, aby bola zabezpečená strava pre pacientov a zamestnancov a to odobratím chybnej dodávky v celom množstve a jej nahradenie novou, bezchybnou dodávkou bez akéhokoľvek nároku na finančné vyrovnanie od Objednávateľa. |
8. Reklamácia musí obsahovať: druh a množstvo predmetu zákazky, číslo faktúry súvisiacej s reklamovaným predmetom zákazky. Spolu s reklamáciou je Objednávateľ povinný doručiť Dodávateľovi aj reklamovaný predmet zákazky. |
Zmluvné pokuty, sankcie a úroky z omeškania: |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom Objednávateľ môže: |
1. ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinností, |
2. v prípade omeškania Dodávateľa s dodávkou tovaru má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% za každý deň omeškania z hodnoty nedodaného tovaru, |
3. v prípade omeškania Dodávateľa s vybavením reklamácie má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% za každý deň omeškania z celkovej ceny reklamovaného tovaru, |
4. v prípade nedodania predmetu zákazky v požadovanej akosti, v požadovanom množstve a v stanovenom termíne je Dodávateľ povinný Objednávateľovi zaplatiť za každé jednotlivé porušenie týchto povinností zmluvnú pokutu vo výške 150,- € a Objednávateľ má zároveň právo na náhradu škody popri zmluvnej pokute, |
5. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Zodpovednosť za škodu: |
- Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za vzniknutú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia a to v plnej výške, |
- za dodaný predmet zákazky, za jeho poškodenie zodpovedá Objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia. |
Dodatky, možnosti a podmienky ich uzatvorenia: |
- dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme na základe dohody zmluvných strán pokiaľ ich obsah nebude v rozpore: |
1. s podmienkami viažúcimi sa k zmene zmluvy uvedenými v zákone o verejnom obstarávaní, |
2. s OPET-om, |
3. s obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi. |
Ukončenie zmluvy: |
- ukončenie zmluvy môže nastať: |
1. riadnym dodaním predmetu zákazky a uplynutím dojednanej doby, |
2. dohodou zmluvných strán, |
3. odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok , odstúpením od zmluvy pre absenciu zápisu v registri partnerov verejného sektora, ak pre Dodávateľa vznikla takáto povinnosť, |
4. doručením výpovede druhej strane a to aj bez uvedenia dôvodov, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť nasledujúcim dňom po jej doručení druhej strane. |
Záverečné ustanovenia: |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom uplatnenia zmluvnej pokuty a možnosti uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy, |
- podmienky neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
22.01.2018 00:00 — 21.05.2018 00:00
1,00 presné množstvo uvedené pri každej položke
14 941,26
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2018 11:27
12.01.2018 13:00
12.01.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.01.2018 08:55 - Vstupná ponuka | 14 930,00 | € | Cena bez DPH |
12.01.2018 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 930,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: