00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
35908076
VICOM s.r.o.
Mlynské Nivy 70, Bratislava, 82105, SVK
Hygienické potreby
toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlo, koncentrát mydlovej peny
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
toaletný papier dvojvrstvový recyklát, priemer kotúča 9-10cm, návin min.50 m | kotúč | 2700 | 3300 | |
toaletný papier dvojvrstvový, priemer kotúča 9-10cm, návin min. 30 m. | kotúč | 11250 | 13500 | |
toaletný papier dvojvrstvový, priemer kotúča 13-14cm, návin min. 65 m | kotúč | 20000 | 22500 | |
toaletný papier dvojvrstvový, priemer kotúča 19 cm, návin min.145 m, 100% celulóza | kotúč | 22500 | 25500 | |
papierové utierky Z-Z, dvojvrstvové, rozmer 25x23cm, biele – 150 hárkov | bal. | 18000 | 21000 | |
tekuté mydlo 5 litrov bal. | ks | 450 | 525 | |
koncentrát mydlovej peny CWS 500 ml. standard | ks | 375 | 450 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ nacení ponuku s DPH v maximálnych (počtoch) hodnotách. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať počas plnenia zmluvy všetky množstvá v maximálnych hodnotách. Minimálne množstva sú záväzné. |
Podľa všeobecných obchodných podmienok OPET verejný obstarávateľ požaduje bez vyzvania do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť vzorky tovarov uvedených v časti technické vlastnosti na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa spolu aj s cenníkom jednotlivých tovarov. Nesplnením tejto podmienky je dôvodom na odstúpenie od zmluvy |
Doručenie tovaru do 48 hodín od doručenia objednávky na určené miesto. |
Pokuta za riadne nedodanie tovaru v lehote 48 hodín 0,05 % z ceny objednávky za každý deň omeškania |
Množstvá produktov budú spresnené v elektronických objednávkach. |
Dodávateľ predloží elektronicky podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH - do 3 dní uzavretia zmluvy. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy /36 mesiacov/, resp. do vyčerpania zmluvného limitu fin. prostriedkov. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú objednávku spolu s faktúrou a tovarom. |
Splatnosť faktúr 30 dní. |
Zmluvné strany súhlasia, že verejný obstarávateľ je oprávnený vypovedať zmluvu do 3 mesiacov od oznámenia výpovede aj bez uvedenia dôvodu. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 36 mesiacov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis cenovej ponuky do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Primaciálne nám. č.1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
22.01.2018 00:00 — 21.01.2021 00:00
1,00 súbor
43 707,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2018 09:03
12.01.2018 12:00
12.01.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.01.2018 13:33 - Vstupná ponuka | 43 707,30 | € | Cena s DPH |
11.01.2018 22:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 706,39 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: