00647756
Centrum sociálnych služieb Letokruhy
Karpatská 3117/9, Žilina, 01008, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Suché strukoviny
strukoviny, fazuľa, hrach, šošovica, pohánka
Tovar, Služba
1. Suché strukoviny
|
|
---|---|
Funkcia |
Potraviny na prípravu jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Fazuľa biela obrovská 400g | ks | 400 | ||
Fazuľa biela 500g | ks | 300 | ||
Fazuľa farebná 500g | ks | 300 | ||
Hrach polený, lúpaný 500g | ks | 420 | ||
Hŕstková zmes 500g | ks | 240 | ||
Sója kocky 90g | ks | 200 | ||
Šošovica 500g | ks | 600 | ||
Fazuľa maslová biela250g | ks | 320 | ||
Fazuľa farebná obrovská 250g | ks | 600 | ||
Pohanka 500g | ks | 500 | ||
Sójové rezance 90g | ks | 200 |
Názov |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF. |
K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. |
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2143/2006-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva. |
Uvedené množstvá sortimentu sú orientačné, preto si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predpokladané množstvá meniť podľa skutočnej potreby. |
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania. Dodanie predmetu obstarania sa bude realizovať samostatne na dve odberné miesta v sídle objednávateľa. |
Objednávka musí byť vyhotovená vždy v písomnej forme, doručená dodávateľovi elektronickou poštou, faxom alebo poštou. V mimoriadnych prípadoch môže byť objednávka prijatá aj telefonicky. Takáto telefonická objednávka musí byť následne potvrdená písomne. |
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch - utorok a štvrtok v čase od 7,00 hod. do 13,30 hod. a v prípade potreby do 24 hodín odo dňa nahlásenia objednávky. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 2x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Dodávateľ bude faktúrovať dodaný tovar samostatne na 2 odberné miesta v sídle objednávateľa. |
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR. |
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru. |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. |
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. |
Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
Objednávateľ uplatňuje reklamáciu písomnou formou, zároveň dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii do 24 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Doba trvania zmluvy je 12 mesiacov odo dňa jej uzavretia. |
V prípade, že dôjde k naplneniu finančného objemu zodpovedajúceho zákazke skôr ako uplynie doba platnosti zmluvy, táto zmluva zaniká dňom, v ktorom dôjde k naplneniu finančného objemu, o čom objednávateľ písomne informuje dodávateľa. |
Platnosť zmluvy môže byť ukončená aj dohodou zmluvných strán alebo odstúpením zo strany objednávateľa pre podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a taktiež ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v požadovanom množstve do 2 dní od objednania tovaru. |
Karpatská 3117/9, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
3 820,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.01.2018 11:31
11.01.2018 12:00
11.01.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.01.2018 09:57 - Vstupná ponuka | 3 820,00 | € | Cena s DPH |
10.01.2018 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 820,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: