36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Prenosný echokardiografický prístroj s príslušenstvom
Prenosný echokardiografický prístroj
Tovar, Služba
1. Prenosný echokardiografický prístroj s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného prenosného echokardiografického prístroja pre potreby Kliniky angiológie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Ultrazvukový systém: | |
1.1 výkonný, prenosný diagnostický ultrazvukový systém navrhnutý pre kardiovaskulárne zobrazovanie s možnosťou intrakardiálneho (ICE) echa, | |
1.2 prístroj musí byť schopný prevádzky minimálne 45 minút aj na vstavanú batériu, | |
1.3 prístroj musí mať jednoduché ovládanie všetkých funkcií pomocou podsvietených aktívnych tlačidiel, alebo pomocou dotykového ovládacieho panelu, | |
1.4 prístroj musí mať špecifickú kanálovú architektúru používajúcu pružnú architektúru formovania lúča, schopnú využívania až 59.844 kanálov v závislosti na požiadavkách špecifickej aplikácie, | |
1.5 prístroj musí mať kompozitný dynamický rozsah až do 170 dB, | |
1.6 prístroj musí podporovať sondy s fázovým poľom, lineárnu sondu, štandardnú konvexnú sondu a ICE sondy, | |
1.7 musí mať min. 15 palcový TFT LCD monitor s vysokým rozlíšením, | |
1.8 prístroj musí mať rozlíšenie samotného USG obrazu 800x600 bodov, | |
1.9 prístroj musí vykonávať rýchlosť snímok presahujúcu 300 fps v závislosti na sonde, nastavení a aplikáciách, | |
1.10 prístroj musí mať rozsah hĺbky skenovania až do 30 cm - špecifický pre sondu, | |
1.11 prístroj musí mať min. duálne ohnisko (focus): výkonný nástroj, poskytujúci prídavné ohnisko pre vynikajúce priestorové a kontrastné rozlíšenie od srdcovej bázy až po apikálne oblasti, | |
1.12 prístroj musí obsahovať možnosť automatickej tkanivovej aj spektrálnej optimalizácie, | |
1.13 prístroj musí umožňovať pripojenie EKG signálu, | |
1.14 prístroj musí mať sústavnú automatickú, alebo minimálne jednotlačidlovú optimalizáciu parametrov obrazu pri vyšetrovaní, bez potreby zásahu obsluhy, | |
1.15 prístroj musí podporovať nezávislé 2D a dopplerovské frekvencie. | |
2. Zobrazovacie módy: | |
2.1 vysokokvalitné 2D transtorakálne zobrazovanie s možnosťou harmonického zobrazenia, | |
2.2 dopplerovské farebné mapovanie prietokov (CFM), tkanivový doppler, spektrálny doppler, | |
2.3 meranie rýchlosti toku založené na dopplerovskom jave, | |
2.4 prístroj musí byť schopný merať rýchlosti v určenom objeme – pulzný doppler (PWD), | |
2.5 prístroj musí mať CW Doppler s vysokou citlivosťou dostupný pre všetky sondy s fázovaným poľom, | |
2.6 prístroj musí umožňovať automatické obkresľovanie rýchlostného spektra v reálnom čase ako aj v “zmrazenom” obraze, | |
2.7 prístroj musí byť schopný zobraziť pohyby tkaniva M – mód, kurzor režimu M-módu môže byť nastavený v akejkoľvek rovine, | |
2.8 prístroj musí mať schopnosť veľmi rýchlej a flexibilnej analýzy spektra s ekvivalentnou DFT mierou 0,2 msek., alebo automatického vyhodnocovana spektra s automatickým výpočtom. | |
3. Archivácia a pripojiteľnosť: | |
3.1 prístroj musí obsahovať archív min. 90 GB pre ukladanie vyšetrení, | |
3.2 prístroj musí mať port pre pripojenie USB, | |
3.3 prístroj musí podporovať pripojenie externého monitora pomocou DVI-D výstupu, alebo HDMI pripojenie, | |
3.4 prístroj musí obsahovať DVD archivačné zariadenie - nie rekordér, ktoré môže byť súčasťou vozíka, | |
3.5 prístroj musí obsahovať čiernobielu termotlačiareň, alebo jej umiestnenie na pridanom vozíku, | |
3.6 prístroj musí podporovať DICOM štruktúrované reporty pre kardiológiu, | |
3.7 k prístroju musí byť možné pripojiť PC tlačiareň. | |
4. Špeciálne technológie: | |
4.1 prístroj musí mať protokoly personalizovaných meraní umožňujúce individuálny výber a poradie položiek M&A, | |
4.2 prístroj musí obsahovať balík srdcových výpočtov včítane rozsiahlych meraní a zobrazenia viacnásobne opakovaných meraní s možnosťou vytvárania vlastných meraní, | |
4.3 k prístroju musí byť dodaný špeciálny vozík s možnosťou jeho bezpečného uloženia ako aj uloženia sond. | |
5. Sondy: | |
5.1 štandardná transtorakálna sonda určená na vyšetrovanie srdca dospelého pacienta (požaduje sa v cene prístroja ako súčasť jeho dodávky): | |
5.1.1 frekvenčný rozsah: min. 1,5 až 3,5 MHz, | |
5.1.2 hĺbka zobrazenia: min. 300 mm, | |
5.2 prístroj musí byť kompatibilný s intrakardiálnou sondou (nepožaduje sa v cene prístroja ako súčasť jeho dodávky): | |
5.2.1 intrakardiálna sonda musí mať 4 smerné ovládanie do 160 stupňov v štyroch smeroch (dopredu – dozadu, vpravo – vľavo), | |
5.2.2 sonda musí mať hrúbku v rozpätí 8-10 F, | |
5.2.3 musí mať široké spektrum frekvencií v minimálnom rozsahu 5-10 Mhz, | |
5.2.4 musí mať hĺbku penetrácie min. do 16 cm, | |
5.2.5 musí mať možnosť kvalitnej dopplerovskej vizualizácie, | |
5.2.6 možnosť napojenia intrakardiálnej sondy na mapovací systém umožňujúci 3D zobrazenie, | |
5.3 požaduje sa, aby v prípade, ak predmet zákazky ponúknutý úspešným uchádzačom nemá v čase uzavretia zmluvy možnosť napojenia transezofageálnej sondy, avšak počas doby používania predmetu zákazky vznikne možnosť upgrade systému prístroja za účelom možnosti napojenia transezofageálnej sondy, vykoná dodávateľ upgrade pre objednávateľa bezplatne na základe jeho písomnej požiadavky. Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o tejto možnosti najneskôr do 5 pracovných dní od zistenia uvedenej skutočnosti. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
A.1 Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku v trvaní 2 rokov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky (uvedené nezahŕňa jednorazový spotrebný materiál ako je napr. sonda). Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. |
Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
A.2 Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny za zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadenie za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. (Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis). Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
A.2.1 oprava vád a porúch zariadenia, t.j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
A.2.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom, |
A.2.3 vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t.j. servisný update softwarového vybavenia zariadenia, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
A.2.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadnia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
A.2.5 vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí) s perididicitou podľa odporučenia výrobcu zariadenia, min. však jedenkrát ročne, |
A.2.6 vykonanie pravidelných technických kontról a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode A.9 tejto časti, |
A.2.7 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
A.2.8 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
A.2.9 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
A.2.10 technická telefonická podpora v pracovných dňoch v rozsahu podľa bodu A.3 tejto časti, a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa 24 hodín denne a 7 dní v týždni, pričom dodávateľ musí garantovať funkčnosť a prevádzku tohto klientskeho pracoviska. |
A.3 Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
A.4 V prípade, ak odstránenie vady nevyžaduje príchod servisného technika dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia, je dodávateľ oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
A.5 Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
A.5.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
A.5.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín. |
A.6 Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách uvedených v bode A.5 tejto časti. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
A.6.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu podľa bodov A.3 a A.4 tejto časti: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
A.6.2 nedodržanie lehoty na odstránenie vady podľa bodu A.5 tejto časti: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
A.7 Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. |
V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
A.8 V prípade použitia emailovej správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním emailovej správy na vyššie uvedenú emailovú adresu dodávateľa. |
A.9 Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
A.10 Dodávateľ je povinný zabezpečiť minimálnu dostupnosť prevádzky ním dodaného zariadenia na úrovni aspoň D = 95 %. |
Výpočet parametra D – dostupnosti prevádzky zariadenia je nasledovná: |
D = ((T - V) / T) x 100 |
v ktorom |
D - dostupnosť prevádzky zariadenia v percentách |
T – počet prevádzkových hodín za sledované obdobie jedného kalendárneho roka prevádzky predmetu zákazky, počítané ako počet kalendárnych dní v roku * 24 hodín |
V – výpadok prevádzky predmetu zákazky v hodinách počas sledovaného obdobia jedného kalendárneho roka prevádzky predmetu zákazky, pričom výpadkom prevádzky predmetu zákazky sa rozumie taký prevádzkový stav predmetu zákazky, |
kedy v dôsledku výskytu vady na tomto zariadení je nedostupná alebo chybná funkčnosť jednej alebo viacerých funkcionalít predmetu zákazky nevyhnutných na jeho používanie dohodnutým spôsobom popísaným v dodanej prevádzkovej dokumentácii, pričom chybná alebo nedostupná funkcionalita má negatívne dopady na činnosť objednávateľa a predmet zákazky nie je možné použiť vôbec alebo v požadovanej kvalite. |
A.11 V prípade nedodržania minimálnej dostupnosti prevádzky predmetu zákazky uvedenej v bode A.10 tejto časti, má objednávateľ právo uplatniť nárok na náhradu škody a ušlého príjmu v tomto rozsahu: |
ak D je v danom kalendárnom roku menej ako 95 % vzniká objednávateľovi nárok na náhradu škody a ušlého príjmu vypočítaného dosadením hodnôt do nasledovného vzorca: |
N = (DD – DV) x PV x PP |
v ktorom |
N - výška nároku na náhradu škody a náhradu ušlého príjmu v eurách, |
DD je 95 % počtu dní, počas ktorých má byť zariadenie v kalendárnom roku dostupné, podľa opisu z bodu A.10 tejto časti, |
DV - počet kalendárnych dní výpadku zariadenia, podľa opisu z bodu A.10 tejto časti, |
PV - priemerný denný počet výkonov, ktorý sa určí ako počet výkonov, ktoré boli na zariadení urobené a vyúčtované za čas trvania prevádzky zariadenia počas príslušného kalendárneho roka, |
PP - priemerná platba za 1 výkon urobený na zariadení v eurách prijatá objednávateľom, ktorá sa určí ako podiel počtu výkonov urobených na zariadení v príslušnom kalendárnom roku a súčtu sumy prijatých platieb za všetky výkony urobené na zariadení v príslušnom kalendárnom roku. |
Uplatnenie nároku na náhradu škody a ušlého príjmu sa uplatňuje na základe vyhodnotenia dostupnosti prevádzky predmetu zákazky vždy za predchádzajúci kalendárny rok trvania kúpnej zmluvy. Prvým obdobím, za ktoré sa vyhodnocuje dostupnosť prevádzky predmetu zákazky je obdobie začínajúce kalendárnym dňom nasledujúcim po dni nasadenia predmetu zákazky do prevádzky a končiace 31. decembrom kalendárneho roka, v ktorom bol predmet zákazky nasadený do prevádzky. |
Nasledujúce obdobia vždy začínajú 1. januárom daného kalendárneho roka platnosti kúpnej zmluvy a končia 31. decembrom daného kalendárneho roka alebo dňom ukončenia platnosti kúpnej zmluvy ak zmluva skončí platnosť pred 31. decembrom daného kalendárneho roka. |
A.12 Pri vyhodnocovaní nedostupnosti prevádzky predmetu zákazky sa do nedostupnosti predmetu zákazky nebude počítať doba, počas ktorej je nedostupnosť spôsobená: |
A.12.1 nezabezpečením požadovanej súčinnosti a vhodných prevádzkových podmienok zo strany objednávateľa (výpadok elektrickej energie, teroristický útok, vyššia moc, nesprístupnenie predmetu zákazky bez zbytočného odkladu po príchode servisného technika dodávateľa a pod.), |
A.12.2 vandalizmom, neoprávneným používaním predmetu zákazky, jeho používaním v rozpore s návodom na obsluhu a údržbu, v dôsledku vyššej moci, |
A.12.3 čiastkovým výpadkom predmetu zákazky alebo jeho úplným odstavením spôsobeným konaním zo strany objednávateľa alebo akejkoľvek tretej osoby, |
A.12.4 odstavením predmetu zákazky z dôvodu vopred plánovanej prehliadky, údržby alebo profylaktiky, ak túto skutočnosť oznámil dodávateľ objednávateľovi minimálne 10 kalendárnych dní vopred, pričom do doby nedostupnosti predmetu zákazky sa započíta v tomto prípade len doba nevyhnutná na výkon takejto prehliadky, údržby alebo profylaktiky, maximálne však v dĺžke akú dodávateľ oznámil objednávateľovi pri oznamovaní potreby vykonania takejto prehliadky, údržby alebo profylaktiky a ak takúto dobu dodávateľ neoznámil objednávateľovi vopred tak maximálne doba v dĺžke 5 hodín. |
A.13 Dodávateľ sa zaväzuje, že po celú dobu platnosti záručnej doby na zariadenie zabezpečí pre objednávateľa poskytovanie aj ďalších servisných služieb, ktoré nie sú zahrnuté v službách poskytovaných v rámci záručnej doby (napr. opravy zariadenia spôsobené neodbornou obsluhou), a to vždy odplatne (maximálne vo výške podľa aktuálne platných cenníkových cien dodávateľa) na základe osobitnej objednávky doručenej od objednávateľa. Podmienky poskytovania ďalších servisných činnosti nezahrnutých v službách poskytovaných v rámci záručnej doby budú dohodnuté v objednávke. |
A.14 Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
A.15 Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
A.16 Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
A.17 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
A.18 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi zariadenie a/alebo poskytnúť služby (dodať dielo) do 30 pracovných dní odo dňa doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa, v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod. |
A.19 Dodávateľ zabezpečí dodanie zariadenia na dohodnuté miesto dodania na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. |
A.20 Miestom dodania zariadenia je sídlo objednávateľa, ak medzi objednávateľom a dodávateľom nedôjde k dohode na inom mieste dodania. |
A.21 Dodávateľ upovedomí preukázateľným spôsobom objednávateľa o dodaní zariadenia aspoň 5 pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť. |
A.22 Objednávateľ za účelom prevzatia zabezpečí v mieste dodania zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutne potrebný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia. |
A.23 Súčasťou dodávky nie sú stavebné úpravy potrebné pre dodávku zariadenia, ktoré je povinný zabezpečiť objednávateľ. |
A.24 Prevzatie dodaného zariadenia a/alebo služieb (diela) je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní zariadenia a/alebo poskytnutí služby (diela) ostáva tovar alebo zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi riadne zariadenie a/alebo služby (dielo) prevziať. |
Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve. |
A.25 Súčasťou dodania zariadenia a/alebo služieb (diela) je povinnosť dodávateľ odovzdať objednávateľovi: |
A.25.1 zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, |
A.25.2 kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpcesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
A.26 V prípade ak je predmetom kúpnej zmluvy dodanie softvéru alebo pri poskytovaní služieb podľa kúpnej zmluvy dôjde k vytvoreniu diela, ktoré môže byť predmetom práv duševného vlastníctva platí, že dodávateľ dňom podpisu dodacieho listu alebo preberacieho protokolu objednávateľovi udeľuje v rozsahu práv, ktorými sám disponuje, nevýhradnú licenciu na jeho použitie, v neobmedzenom rozsahu, na celú dobu trvania majetkových práv autora a na účel, na ktorý bol softvér alebo dielo vytvorené. |
Dodávateľ súhlasí, aby objednávateľ udelil sublicenciu v rozsahu licencie udelenej podľa predchádzajúcej vety tretím osobám na použitie softvéru alebo diela rovnakým spôsobom, v rovnakom rozsahu, na rovnaký čas a za rovnakých podmienok, ako je licencia udelená objednávateľovi. Licencia sa udeľuje odplatne, pričom odmena za jej poskytnutie ako aj odmena za udelenie súhlasu na udelenie sublicencie je už zahrnutá v cene zariadenia. Udelená licencia a právo udeliť sublicenciu nebudú skončením platnosti zmluvy dotknuté. |
Vyššie uvedené ustanovenie sa nevzťahuje na štandardný softvér tretích strán (OEM, krabicový, predinštalovaný na tovare). Pre štandardný softvér tretích strán platia licenčné podmienky výrobcu softvéru. |
A.27 V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 0,5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
A.28 Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode A.27 tejto časti. |
A.29 Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky, resp. nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Prenosné ECHO", |
- najneskôr do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom. |
1. Osobitná požiadavka č. 1: |
Všetky ponúkané produkty uvedené v Prílohe č. 2 - Sortiment ponúkaného tovaru tohto OF (ďalej len "Príloha č. 2") musia spĺňať verejným obstarávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu zákazky tohto OF (ďalej len "Príloha č. 1"). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 1 sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú Prílohu č. 1. Z vyplnenej Prílohy č. 1 musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 2 spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
1.2 Vyplnenú Prílohu č. 2. Dodávateľ v Prílohe č. 2 uvedie ku každej položke predmetu zákazky všetky ponúkané produkty (sortiment), ktoré v plnom rozsahu spĺňajú v Prílohe č. 1 požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky. Produkt s najvyššou zmluvnou jednotkovou cenou bez DPH uvedený u príslušnej položky viditeľne označí (žltým podfarbením celého riadku). |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu s objednávateľom písomne informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov uvedených v Prílohe č. 2, a to bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa, kedy zmena nadobudla účinnosť. Dodávateľ spolu s oznámením zmeny zašle objednávateľovi nové znenie Prílohy č. 2 a kópie dokladov, prostredníctvom ktorých preukáže oprávnenosť vykonaných zmien. |
1.3 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov uvedených v Prílohe č. 2. Prospektový materiál predloží dodávateľ na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač. Dátový nosič musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1. |
Ak dodávateľ predkladá na jednom dátovom nosiči viac prospektových materiálov je povinný uviesť k nim informáciu, ktorého ponúkaného produktu sa daný prospektový materiál týka. Prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
2. Osobitná požiadavka č. 2: |
Všetky ponúkané produkty uvedené v Prílohe č. 2 musia spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na určený výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zároveň musia byť označené značkou CE, čím dané označenie deklaruje, že vlastnosti určeného výrobku spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na určený výrobok kladené a rovnako deklaruje, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 2 sa požaduje predložiť: |
2.1 U všetkých ponúkaných produktov uvedených v Prílohe č. 2 neoverenú fotokópiu ES vyhlásenie o zhode a podklady k nemu, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
3. Osobitná požiadavka č. 3: |
Celková cena plnenia sa vypočíta ako súčet výsledných cien všetkých položiek predmetu zákazky, pričom výsledná cena príslušnej položky predmetu zákazky sa vypočíta ako súčin požadovaného počtu príslušnej položky predmetu zákazky s najvyššou zmluvnou jednotkovou cenou ponúkaného produktu k príslušnej položke predmetu zákazky uvedeného v Prílohe č. 2 (t.j. produkt označený žltým podfarbením). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 3 sa požaduje predložiť: |
3.1 Vyplnenú a nacenenú Prílohu č. 3 – „Kalkulácia ceny" tohto OF (ďalej len „Príloha č. 3“). Dodávateľ vyplní do prílohy č. 3 k príslušnej položke predmetu zákazky ten produkt, ktorý označil (žltým podfarbením) v Prílohe č. 2 (ako produkt s najvyššou jednotkovou cenou ponúknutý k príslušnej položke predmetu zákazky). |
====================================================================================== |
C. VYHODNOTENIE DOKLADOV Z HĽADISKA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí doklady z hľadiska splnenia požiadaviek na premet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokladov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE, |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokladov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade s rámcovou dohodou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že nesplnil požiadavky na predmet zákazky a objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Názov
Prenosný echokardiografický prístroj s príslušenstvom
Prenosný echokardiografický prístroj s príslušenstvom
Tento opisný formulár je diskriminačný, uprednostňuje jediného dodávateľa. Nezabezpečuje základné pravidlá verejnej súťaže: princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, princíp transparentnosti, princíp proporcionality a princíp hospodárnosti a efektívnosti. V prípade vyhlásenia súťaže podáme podnet na Úrad pre VO.
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
05.02.2018 08:00 — 16.03.2018 14:30
2,00 kus
66 498,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.01.2018 12:00
10.01.2018 11:00
10.01.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.01.2018 13:32 - Vstupná ponuka | 66 498,00 | € | Cena bez DPH |
10.01.2018 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 497,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: