00164330
Centrum poradenstva a prevencie, Karpatská 8, Košice
Karpatská 8, Košice, 04001, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovanie pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v papierovej forme. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,6 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok za 1 rok - 2018 | ks | 3500 | 6000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka | papierová forma |
Knižná väzba | viazanie po 10 ks |
Doba platnosti stravnej poukážky | minimálne do konca roka 2018 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do sídla spoločnosti na základe objednávky. |
Objednávka na dodanie stravných poukážok bude realizovaná prostredníctvom objednávkovej aplikácie v režime online pripojenia na internet, e-mailom, osobne alebo telefonicky. |
Dodávateľ zabezpečí dodávku stravných poukážok do 48 hod. na základe objednávky. |
Stravné poukážky budú balené po 10 ks. |
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie stravných poukážok v papierovej forme. Vzhľadom na zistené výrazné obmedzenia v akceptácii neumožňuje ekvivalentné riešenie. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok. |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných poukážok, resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DHP z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
V provízií sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných poukážok. |
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, ak ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 1 %. |
Dodávateľ si pri vrátení, ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne iné poplatky. |
Objednávateľ požaduje akceptáciu stravných poukážok dodávateľa v stravovacích zariadeniach v Košiciach, počas celej doby platnosti zmluvy. |
Karpatská 8, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
09.01.2018 09:02 — 31.01.2019 09:03
3 500,00 ks
21 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.01.2018 09:18
05.01.2018 10:00
05.01.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.01.2018 09:59 - Vstupná ponuka | 21 600,00 | € | Cena s DPH |
04.01.2018 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 599,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: