00738344
Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby
Mierové námestie 1, Ilava, 01917, SVK
30224918
P E Z A a.s.
K cintorínu 47, Žilina, 011 49, SVK
Chlieb
chlieb, grahamový chlieb, celozrnný chlieb, čierny chlieb
Tovar, Služba
1. Chlieb
|
|
---|---|
Funkcia |
na priamu konzumáciu |
dodávka čerstvého chleba |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
položka č. 1 - chlieb pšenično - ražný 1200 g, konzumný, (nebalený, nekrájaný) | ks | 14000 | ||
položka č. 2 - chlieb pšenično - ražný 700 g, konzumný, (nebalený, nekrájaný) | ks | 32000 | ||
položka č. 3 - chlieb pšenično - ražný 1200 g, konzumný, (balený, krájaný) | ks | 600 | ||
položka č. 4 - chlieb celozrnný/čierny/grahamový 500 g, konzumný, (balený, krájaný) | ks | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
množstvo: | jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody. |
charakteristika: | čerstvé pekárske výrobky |
zmyslové požiadavky: | vzhľad a tvar zodpovedajúci charakteru výrobku, kôrka celistvá, hladká, striedka dobre prepečená, pórovitá, pružná, vôňa a chuť zodpovedajúca použitým surovinám |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi: | zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu : | v zmysle ustanovení Vyhlášky č. 24/2014 Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR z 23. januára 2014 o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách. |
Názov |
Objednávateľ požaduje poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia a špecifikáciu výrobkov do 5 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Plnenie rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev objednávateľa. Vyčerpaním celkového zmluvného množstva pred uplynutím lehoty plnenia platnosť Rámcovej dohody končí. V prípade, ak počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody nepríde k vyčerpaniu celkového zmluvného množstva tovaru, platnosť Rámcovej dohody sa môže predĺžiť o 3 mesiace, najviac na dobu 12 mesiacov v súlade s § 108 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z.. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru jednotlivých druhov predmetu plnenia Rámcovej dohody pri zachovaní jednotkových cien príslušných tovarov a celkovej Ceny predmetu plnenia na základe Rámcovej dohody. |
Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody. |
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody. |
Vrátane dopravy na Miesto plnenia. |
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla denne počas platnosti Rámcovej dohody. |
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný. |
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do jedného dňa (v prípade potreby vo výnimočných prípadoch do 6 hodín) od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované v čase od 05.00 h do 7.00 h. |
Súčasťou záväzku dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi. |
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať Cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Dodávateľ je povinný fakturovať dodaný tovar 3x za mesiac. |
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Upresnenie |
Doprava na miesto plnenia: | Požiadavky na dopravné vozidlo: Max výška 3,00m, Max. šírka 2,4. |
Mierové námestie č. 1, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
6
1,00 zákazka
24 922,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.12.2017 09:49
30.12.2017 10:00
02.01.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.12.2017 08:35 - Vstupná ponuka | 24 917,20 | € | Cena s DPH |
28.12.2017 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 842,44 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: