50690311
Pixer s. r. o.
Istrijská 8/D, Bratislava - mestská časť Devínska Nová Ves, 84107, SVK
48164704
lapua, s.r.o.
T. H. Ševčenka 7/17, Svidník, 08901, SVK
Nákup technologických zariadení - Laserová farebná produkčná tlačiareň formátu SRA3
Laserová farebná produkčná tlačiareň formátu SRA3
Tovar, Služba
1. Laserová farebná produkčná tlačiareň formátu SRA3
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkonný digitálny laserový farebný produkčný tlačový stroj pre profesionálnu tlač obyčajný, recyklovaný, farebný, ťažký, dierovaný, natieraný, textúrovaný, kancelársky, hlavičkový papier; priehľadná fólia, štítky, obálky, podpora syntetických a špeciálnych médií. Tvorba brožúr V1 šitou väzbou. Software pre vyraďovanie dát na tlačový hárok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserová farebná produkčná tlačiareň formátu SRA3 | ks | 1 | ||
Formát médií pre tlač | mm x mm | 100 x 140 | 330 x 487 | |
Rozlíšenie tlače | dpi | 1200x1200 x 8bit, 1200x3600 exvivalent | ||
Rýchlosť tlače A4, A4 duplex | str/min | 85 | ||
Rýchlosť tlače A3, A3 duplex | str/min | 46 | ||
Maximálna tolerancia rozptylu duplexnej sútlače | mm | +- 0,4 | ||
Tlač na papier s gramážou (vrátane duplexu) | g/m2 | 55 | 400 | |
Min. vstupná kapacita papiera | ks | 4630 | ||
Počet kaziet s vákuovým podávaním a podporou gramáže potláčaných médií od 55-400g/m2 | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vstavaný RIP controller | HDD 4000GB, 20GB RAM SW na kalibráciu zariadenia (linearizácia) Meranie priamo na potláčanom médiu SW správa priamych farieb SW na vytváranie ICC výstupných profilov |
Zošívací finišer | orez spinky min.100 listov |
Možnosť sedlovej väzby V1 | V1 min. 20 listov pri 80g/m2 |
SW pre vyraďovanie PLDA, plug-in pre Adobe Acrobat | súčasťou zariadenia |
Podtlakové podávanie papiera | súčasťou zariadenia |
Vstavaný denzitometer pre automatickú kalibráciu | súčasťou zariadenia |
Výstupná zvlhčovacia jednotka na papier | súčasťou zariadenia |
Servisná zmluva na 24 mesiacov | súčasťou dodávky |
500 000 farebných SRA3 výstupov, bez dodávky papiera | súčasťou dodávky |
Rýchlosť tlače farebne bez spomalenia pri všetkých gramážach v rozsahu 55–400 g/m2 | súčasťou zariadenia |
Systém kalibrácie farieb zariadenia cez interný fotospektrometer | súčasťou zariadenia |
Systém vytvárania výstupných profilov podľa ISO 12647-7 cez interný fotospektrometer | súčasťou zariadenia |
Systém priečnej kalibrácie farieb pomocou interného skenera | súčasťou zariadenia |
Sledovanie farebnej stálosti počas tlače meraním priamo na potláčanom médiu | súčasťou zariadenia |
Automatické nastavenie a jednoprechodové sledovanie duplexnej sútlače priamo na zariadení | súčasťou zariadenia |
Meranie maximálnych denzít a farebného gamutu podla ISO 12647-7 cez interný fotospektrometer | súčasťou zariadenia |
Ďalšie požiadavky | Vrátane uvedenia do prevádzky |
Ďalšie požiadavky | Celodenné školenie operátora RIPu s certifikátom: kontrola PDF pred tlačou, paper katalóg, správa farieb na Ripse, linearizácia, ICC profily, vyradenie tlačových dát, automatiz. spracovania dát RIPe |
Ďalšie požiadavky | Všetky servisne zásahy v záručnej dobe musia byt vykonávané technikom autorizovanej servisnej organizácie pre ponúkanú značku zariadenia do 48 hodín od nahlásenia poruchy Dodávateľovi |
Ďalšie požiadavky | Rýchlosť tlače farebne bez spomalenia pri všetkých gramážach papiera. Automatické nastavenie a jednoprechodové sledovanie duplexnej sútlače priamo na zariadení |
Názov |
Termín dodania predmetu zákazky je do 10 kalendárnych dní od doručenia výzvy respektíve objednávky na dodanie celého predmetu prieskumu, alebo niektorých z jeho časti dodávateľovi. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať |
Projekt je financovaný z fondov Európskej únie v rámci Operačného programu: Výskum a inovácie, výzva číslo: OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03 |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj názov a ITMS kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinných príloh najneskôr do uplynutia lehoty jej splatnosti. Ustanovenie bodu 11.6 VZP sa nepoužije. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Elektronického kontraktačného systému, bude predmetom kontroly zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Účinnosť tejto Zmluvy je podmienená nadobudnutím účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi Objednávateľom a jeho poskytovateľom a zároveň aj schválením postupu zadávania tejto Zákazky v rámci kontroly oprávneným orgánom vsúlade s bodom 4.3 VZP. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa podľa tohto bodu VZP nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného Zmluvou. Ustanovenie bodu 11.5 VZP sa nepoužije. |
Zmluvné strany sa dohodli, že po dobu nevyhnutnú pre kontrolu príslušnej Žiadosti o čerpanie nenávratného finančného príspevku, vrátane faktúry Dodávateľa vystavenej Objednávateľom za účelom financovania Ceny podľa faktúry a ich príloh, ako aj po dobu certifikácie platby zo strany príslušných riadiacich a kontrolných orgánov, bude v prípade omeškania Objednávateľa s úhradou takejto faktúry mať Dodávateľ nárok na úhradu úrokov z omeškania vo výške 0,001% dlžnej sumy denne. |
Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje tiež konanie, respektíve nekonanie a omeškanie príslušného riadiaceho orgánu, sprostredkovateľského orgánu pod riadiacim orgánom, orgánov kontroly a auditu podľa bodu 15.1.1 týchto VZP, Európskej komisie a iných orgánov riadenia a kontroly poskytovania financovania prostredníctvom fondov EÚ, ktoré má za následok omeškanie platieb zo strany Objednávateľa Dodávateľovi. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 5 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy. |
Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska týmto nie je dotknuté. |
V prípade ak konanie a/alebo opomenutie Dodávateľa bude mať za následok akékoľvek zníženie výšky nenávratného finančného príspevku, alebo zrušenie alebo odstúpenie od Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku zo strany jeho poskytovateľa, Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi náklady s tým spojené, ako aj spôsobenú škodu. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 1000,00 eur za každé podstatné porušenie zmluvy samostatne. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
31.05.2018 15:00
1,00 ks
130 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.12.2017 13:46
29.12.2017 12:30
29.12.2017 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.12.2017 10:08 - Vstupná ponuka | 129 600,00 | € | Cena s DPH |
27.12.2017 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 125 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: