00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
22707042
Ivan Kozák - K & H
J.Kráľa 733, Senica, 90501, SVK
Elektronická registračná pokladňa/fiskálna tlačiareň
registračná pokladnica
Tovar, Služba
1. Elektronická registračná pokladňa/fiskálna tlačiareň (ERP)
|
|
---|---|
Funkcia |
Registrácia tržieb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Elektronická registračná pokladňa/fiskálna tlačiareň (ERP) | ks | 1 | ||
Počet tovarových položiek | PLU | 100 | ||
Počet tovarových skupín (DPT) | DPT | 20 | ||
Počet pokladníkov | osôb | 10 | ||
Počet úrovní DPH | úroveň | 4 | ||
Počet znakov v názve PLU | znak | 24 | ||
Horné textové logo | riadok | 9 | ||
Počet znakov v riadku loga | znak | 24 | ||
Displej účtujúceho | znak | 2x16 | ||
Základná klávesnica | kláves | 30 | ||
Hmotnosť | kg | 1 | ||
Šírka pásky | mm | 50 | 60 | |
2. Kniha ERP - tvrdá väzba | ks | 1 | ||
2. Kniha ERP - počet strán | strana | 80 | ||
2. Kniha ERP - formát | formát | A4 | ||
3. Kniha uzávierok ERP - tvrdá väzba | ks | 1 | ||
3. Kniha uzávierok ERP - počet strán | strana | 80 | ||
3. Kniha uzávierok ERP - formát | formát | A4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Elektronická registračná pokladňa/fiskálna tlačiareň (ERP) | |
Práva pokladníkov | prístup do režimov X, Z, T, P |
Jazyk - programovania; na účtenkách; na uzávierkach | slovenský |
Uzávierky | denné, prehľadové, intervalové, PLU, DPT, pokladníkov, flash, zásuvky |
Pamäťová karta | áno |
Tréningový režim; Elektronický žurnál | áno |
Tlač QR kódov | áno |
Displej účtujúceho | bez podsvietenia |
Základná klávesnica | neprogramovateľná |
Komunikačné rozhranie | 1x USB, 2xRS232 (voliteľné) |
Komunikačné protokoly | áno |
Farba | svetlá |
Súčasť balenia | adaptér, akumulátor |
Názov |
1. Vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia (max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny) na mieste plnenia. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení. |
3. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
5. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
5.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
5.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
6. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
7. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
8. Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. Záruka na tovar je min 24 mesiacov, nástup na opravu do 2 hodín od nahlásenia závady. |
9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia. |
10. Požaduje sa, aby dodávateľ predložil do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópie: Rozhodnutie o zápise do registra servisných organizácií, certifikát a osvedčenie pre servisné organizácie. |
11. Požaduje sa, aby dodávateľ pri uvedení a zabezpečení servisu ERP počas záručnej doby dodržal podmienky o používaní ERP stanovené zákonom č. 270/2017 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 289/2008 Z.z. o používaní elektronickej registračnej pokladnice a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov. |
12. Požaduje sa, aby dodávateľ po pridelení kódu (DKP) uviedol ERP do prevádzky s nastavením všetkých potrebných údajov k prevádzke (hlavičky, loga organizácie, sadzby DPH, QR kódu, min. 5 položiek PLU, príp. iné po dohode s objednávateľom). |
13. Požaduje sa, aby dodávateľ počas záručnej doby pri každej údržbe alebo prerušení prevádzky ERP, príp. inom zásahu zaznamenal túto skutočnosť s popisom, vyznačeným dátumom a časom v knihe ERP. |
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
15. Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
16. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
10.01.2018 10:47 — 12.01.2018 10:47
1,00 súbor
339,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.12.2017 10:50
05.01.2018 10:45
05.01.2018 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.12.2017 12:47 - Vstupná ponuka | 324,00 | € | Cena s DPH |
04.01.2018 11:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: