• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.01.2018 16:41
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2018 16:36
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2018 17:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2018 17:25

Detail zákazky Z201770277

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.01.2018 16:41
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2018 16:36
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2018 17:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2018 17:25

Základné údaje

Z201770277

OF-153059

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3283555

Objednávateľ

30845301

Slovak Business Agency

Miletičova 23, Bratislava 2, 82109, SVK

Dodávateľ

35685018

WBI, s.r.o.

Žižkova 42, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis a podpora informačného systému Microsoft Dynamics Navision (NAV)

servis, podpora, prechod na vyššiu verziu NAV, Microsoft Dynamics

  • 72600000-6 - Počítačové podporné služby a poradenstvo
  • 72610000-9 - Počítačové podporné služby
  • 72267200-1 - Opravy programového vybavenia (softvér) informačných technológií
  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a podpora informačného systému Microsoft Dynamics Navision (NAV)
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytovanie servisných služieb a podpory informačného systému Microsoft Dynamics NAV 2016 nasadeného a používaného v podmienka verejného obstarávateľa (Objednávateľa).
V súčasných podmienkach verejný obstarávateľ (Objednávateľ) disponuje aplikačným programovým vybavením (ďalej aj "APV") - súborom modulov systému Microsoft Dynamics NAV (Navision) 2016, č.I. 5334019.
Poskytovanie služieb bude realizované prostredníctvom vzdialeného pripojenia a konzultácií medzi Objednávateľom a Dodávateľom, v prípade potreby spojené s osobnou konzultáciou a to zároveň za podmienky, že poskytnutím služieb podľa tejto Zmluvy nedôjde k poškodeniu a/alebo strate dát uložených v APV. Miestom poskytnutia služieb môžu byť aj priestory Objednávateľa, prípadne iné priestory určené Objednávateľom.
Na účely poskytovania servisného zásahu podľa stupňa závažnosti sú definované nasledovné typy požiadaviek / priorít: havarijná, urgentná, štandardná. Typy požiadaviek/priorít určuje Objednávateľ.
Dodávateľ je povinný poskytovať servis APV nasledujúcou formou riešení problematických stavov pri používaní APV: a) telefonická konzultácia k používaniu APV, b) osobná konzultácia k používaniu APV, c) oprava chybnej funkčnosti APV - hlásenie prostredníctvom Helpdesku Dodávateľa.
Rozvoj APV je možný nasledovnými spôsobmi: a) telefonická konzultácia k používaniu alebo rozvoju APV, b) osobná konzultácia k používaniu alebo rozvoju APV, c) tvorba a úprava tlačových zostáv a elektronických formulárov podľa zadania Objednávateľa, d) tvorba a úprava programových objektov podľa zadania Objednávateľa, e) Dodávateľ zabezpečí na základe žiadosti Objednávateľa jednu (1) ročnú kontrolu stavu APV, f) konzultácie a školenia k APV.
Počas trvania zmluvy Dodávateľ sprístupní oprávnením osobám Objednávateľa službu "Helpdesk" Dodávateľa, telefonickú a e.mailovú komunikáciu s oprávnenými osobami, pracovníkmi technickej podpory Dodávateľa, ktorí budú zodpovední za riešenie požiadaviek Objednávateľa.
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom.
Ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie musí spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisné služby a podpora (rozsah) hod./mesiac 5
Dĺžka poskytovania servisných služieb a podpory mesiac 36
Doba odozvy - priorita požiadavky "Havarijná" do hod. 8
Doba odozvy - priorita požiadavky "Urgentná" do hod. 48
Doba odozvy - priorita požiadavky "Štandardná" do týždeň 2
Doba odozvy - telefonická konzultácia do hod. 8
Ročná kontrola stavu APV hodnota / rok 1
Prečerpanie obmedzeného množstva hodín službou rozvoja APV hod./mesiac 5
Pracovná doba (pracovné dni) hod. 9,00 17,00
Ročný upgrade poplatok ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavka "Havarijná" APV nie je použiteľné vo svojich základných funkciách, vyskytuje sa funkčná chyba znemožňujúca činnosť APV alebo zmena externého alebo interného prostredia spôsobuje nepoužiteľnosť APV.
Požiadavka "Havarijná" Tento stav môže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo povinnosti Objednávateľa vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov v časovom horizonte jedného týždňa až jedného mesiaca.
Požiadavka "Urgentná" Činnosť APV je vo svojich funkciách degradovaná alebo zmena externého alebo interného prostredia vyžaduje zmenu pôvodnej funkčnosti APV tak, že tento stav môže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo
Požiadavka "Urgentná" povinnosti Objednávateľa vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov v časovom horizonte jedného týždňa až jedného mesiaca.
Požiadavka "Štandardná" Chyba APV do určitej miery komplikuje využitie APV alebo neumožňuje ich plnohodnotné využitie alebo zmena externého alebo interného prostredia vyžaduje zmenu pôvodnej funkčnosti APV,
Požiadavka "Štandardná" ktorá však nemôže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo jeho povinnosti vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena za poskytovanie servisných služieb a podpory informačného systému Microsoft Dynamics NAV (ďalej aj "Služby") je stanovená ako paušálny mesačný poplatok počas obdobia trvania zmluvy (celkom 5 hodín mesačne bez straty času na ceste). Paušálny mesačný poplatok bude vyúčtovaný na základe faktúry vždy do 10. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli Služby poskytované.
V prípade nevyčerpania rozsahu Služieb v rámci kalendárneho mesiaca (celkom 5 hodín mesačne bez straty času na ceste), nevyčerpané hodiny budú prenesené do ďalšieho kalendárneho mesiaca v rámci kalendárneho štvrťroka.
V prípade prečerpanie obmedzeného množstva hodín službou rozvoja APV (celkom 5 hodín mesačne bez straty času na ceste), cena za prečerpané hodiny bude vyúčtovaná na základe faktúry vždy do 10. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli Služby poskytované.
Ročný upgrade poplatok bude fakturovaný 1x (jedenkrát) ročne vždy k výročiu generovania licencie a podľa podmienok spoločnosti Microsoft.
Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, a to v nasledovnom rozsahu: 1. Paušálny mesačný poplatok vyčíslený za 1 (jeden) mesiac a 36 (tridsaťšesť) mesiacov; 2. Cena za Služby nad rámec paušálneho mesačného poplatku vyčíslený za 1 (jeden) mesiac a 36 (tridsaťšesť) mesiacov; 3. Cena za uhradenie ročného upgrade poplatku k výročiu generovania licencie za 1 (jeden) rok.
Celková cena predmetu Zmluvy je stanovená ako súčet cien podľa položiek 1. až 3. aktualizovaného rozpočtu Dodávateľa na celé obdobie trvania zmluvy.
Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa doručenia riadne vystavenej faktúry Objednávateľom, vrátane náležitostí a príloh stanovených touto Zmluvou a Všeobecnými zmluvnými podmienkami.
Dodávateľ do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy predloží Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie Dodávateľa na implementáciu produktu Microsoft Dynamics Navision, resp. ekvivalent tohto dokladu.
Poskytnutie služieb podľa tejto Zmluvy Dodávateľom, v dôsledku ktorých by došlo k poškodeniu a/alebo strate dát uložených v APV, predstavuje porušenie Zmluvy podstatným spôsobom.
V prípade, ak v dôsledku poskytnutia služieb podľa tejto Zmluvy Dodávateľom dôjde k poškodeniu a/alebo strate dát uložených v APV, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 % z celkovej ceny predmetu Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu podľa predchádzajúcej vety Objednávateľovi, a to najneskôr do 15 dní po doručení písomnej výzvy Objednávateľa na jej úhradu. Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nebude dotknutý. Poskytnutie služieb podľa tejto Zmluvy Dodávateľom, v dôsledku ktorých by došlo k nesprávnemu zobrazovaniu, vyhodnocovaniu a/alebo extrahovaniu údajov, predstavuje porušenie Zmluvy podstatným spôsobom.
V prípade, ak v dôsledku poskytnutia služieb podľa tejto Zmluvy Dodávateľom dôjde k nesprávnemu zobrazovaniu, vyhodnocovaniu a/alebo extrahovaniu údajov, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 30 % z celkovej ceny predmetu Zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu podľa predchádzajúcej vety Objednávateľovi, a to najneskôr do 15 dní po doručení písomnej výzvy Objednávateľa na jej úhradu.
Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nebude dotknutý. Pre odstránenie pochybností, o nesprávne zobrazenie, vyhodnocovanie a/alebo extrahovanie údajov sa nejedná vtedy, ak toto bolo spôsobené nesprávnym zadaním vstupných údajov Objednávateľom a/alebo používaním APV Objednávateľom v rozpore s pravidlami používania, s ktorými bol Objednávateľ oboznámený.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Karadžičova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.01.2018 00:00 — 15.01.2021 00:00

1,00 súbor

36 196,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.01.2018 16:41

12.01.2018 16:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.01.2018 16:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 533
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.01.2018 12:52 - Vstupná ponuka 36 180,00 € Cena s DPH
12.01.2018 16:00 - Najvýhodnejšia ponuka 34 896,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS