30845301
Slovak Business Agency
Miletičova 23, Bratislava 2, 82109, SVK
35685018
WBI, s.r.o.
Žižkova 42, Bratislava, 81102, SVK
Servis a podpora informačného systému Microsoft Dynamics Navision (NAV)
servis, podpora, prechod na vyššiu verziu NAV, Microsoft Dynamics
Služba
|
1. Servis a podpora informačného systému Microsoft Dynamics Navision (NAV)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je poskytovanie servisných služieb a podpory informačného systému Microsoft Dynamics NAV 2016 nasadeného a používaného v podmienka verejného obstarávateľa (Objednávateľa). |
| V súčasných podmienkach verejný obstarávateľ (Objednávateľ) disponuje aplikačným programovým vybavením (ďalej aj "APV") - súborom modulov systému Microsoft Dynamics NAV (Navision) 2016, č.I. 5334019. |
| Poskytovanie služieb bude realizované prostredníctvom vzdialeného pripojenia a konzultácií medzi Objednávateľom a Dodávateľom, v prípade potreby spojené s osobnou konzultáciou a to zároveň za podmienky, že poskytnutím služieb podľa tejto Zmluvy nedôjde k poškodeniu a/alebo strate dát uložených v APV. Miestom poskytnutia služieb môžu byť aj priestory Objednávateľa, prípadne iné priestory určené Objednávateľom. |
| Na účely poskytovania servisného zásahu podľa stupňa závažnosti sú definované nasledovné typy požiadaviek / priorít: havarijná, urgentná, štandardná. Typy požiadaviek/priorít určuje Objednávateľ. |
| Dodávateľ je povinný poskytovať servis APV nasledujúcou formou riešení problematických stavov pri používaní APV: a) telefonická konzultácia k používaniu APV, b) osobná konzultácia k používaniu APV, c) oprava chybnej funkčnosti APV - hlásenie prostredníctvom Helpdesku Dodávateľa. |
| Rozvoj APV je možný nasledovnými spôsobmi: a) telefonická konzultácia k používaniu alebo rozvoju APV, b) osobná konzultácia k používaniu alebo rozvoju APV, c) tvorba a úprava tlačových zostáv a elektronických formulárov podľa zadania Objednávateľa, d) tvorba a úprava programových objektov podľa zadania Objednávateľa, e) Dodávateľ zabezpečí na základe žiadosti Objednávateľa jednu (1) ročnú kontrolu stavu APV, f) konzultácie a školenia k APV. |
| Počas trvania zmluvy Dodávateľ sprístupní oprávnením osobám Objednávateľa službu "Helpdesk" Dodávateľa, telefonickú a e.mailovú komunikáciu s oprávnenými osobami, pracovníkmi technickej podpory Dodávateľa, ktorí budú zodpovední za riešenie požiadaviek Objednávateľa. |
| Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. |
| Ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie musí spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Servisné služby a podpora (rozsah) | hod./mesiac | 5 | ||
| Dĺžka poskytovania servisných služieb a podpory | mesiac | 36 | ||
| Doba odozvy - priorita požiadavky "Havarijná" do | hod. | 8 | ||
| Doba odozvy - priorita požiadavky "Urgentná" do | hod. | 48 | ||
| Doba odozvy - priorita požiadavky "Štandardná" do | týždeň | 2 | ||
| Doba odozvy - telefonická konzultácia do | hod. | 8 | ||
| Ročná kontrola stavu APV | hodnota / rok | 1 | ||
| Prečerpanie obmedzeného množstva hodín službou rozvoja APV | hod./mesiac | 5 | ||
| Pracovná doba (pracovné dni) | hod. | 9,00 | 17,00 | |
| Ročný upgrade poplatok | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Požiadavka "Havarijná" | APV nie je použiteľné vo svojich základných funkciách, vyskytuje sa funkčná chyba znemožňujúca činnosť APV alebo zmena externého alebo interného prostredia spôsobuje nepoužiteľnosť APV. |
| Požiadavka "Havarijná" | Tento stav môže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo povinnosti Objednávateľa vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov v časovom horizonte jedného týždňa až jedného mesiaca. |
| Požiadavka "Urgentná" | Činnosť APV je vo svojich funkciách degradovaná alebo zmena externého alebo interného prostredia vyžaduje zmenu pôvodnej funkčnosti APV tak, že tento stav môže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo |
| Požiadavka "Urgentná" | povinnosti Objednávateľa vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov v časovom horizonte jedného týždňa až jedného mesiaca. |
| Požiadavka "Štandardná" | Chyba APV do určitej miery komplikuje využitie APV alebo neumožňuje ich plnohodnotné využitie alebo zmena externého alebo interného prostredia vyžaduje zmenu pôvodnej funkčnosti APV, |
| Požiadavka "Štandardná" | ktorá však nemôže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo jeho povinnosti vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov |
| Názov |
| Cena za poskytovanie servisných služieb a podpory informačného systému Microsoft Dynamics NAV (ďalej aj "Služby") je stanovená ako paušálny mesačný poplatok počas obdobia trvania zmluvy (celkom 5 hodín mesačne bez straty času na ceste). Paušálny mesačný poplatok bude vyúčtovaný na základe faktúry vždy do 10. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli Služby poskytované. |
| V prípade nevyčerpania rozsahu Služieb v rámci kalendárneho mesiaca (celkom 5 hodín mesačne bez straty času na ceste), nevyčerpané hodiny budú prenesené do ďalšieho kalendárneho mesiaca v rámci kalendárneho štvrťroka. |
| V prípade prečerpanie obmedzeného množstva hodín službou rozvoja APV (celkom 5 hodín mesačne bez straty času na ceste), cena za prečerpané hodiny bude vyúčtovaná na základe faktúry vždy do 10. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli Služby poskytované. |
| Ročný upgrade poplatok bude fakturovaný 1x (jedenkrát) ročne vždy k výročiu generovania licencie a podľa podmienok spoločnosti Microsoft. |
| Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, a to v nasledovnom rozsahu: 1. Paušálny mesačný poplatok vyčíslený za 1 (jeden) mesiac a 36 (tridsaťšesť) mesiacov; 2. Cena za Služby nad rámec paušálneho mesačného poplatku vyčíslený za 1 (jeden) mesiac a 36 (tridsaťšesť) mesiacov; 3. Cena za uhradenie ročného upgrade poplatku k výročiu generovania licencie za 1 (jeden) rok. |
| Celková cena predmetu Zmluvy je stanovená ako súčet cien podľa položiek 1. až 3. aktualizovaného rozpočtu Dodávateľa na celé obdobie trvania zmluvy. |
| Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa doručenia riadne vystavenej faktúry Objednávateľom, vrátane náležitostí a príloh stanovených touto Zmluvou a Všeobecnými zmluvnými podmienkami. |
| Dodávateľ do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy predloží Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie Dodávateľa na implementáciu produktu Microsoft Dynamics Navision, resp. ekvivalent tohto dokladu. |
| Poskytnutie služieb podľa tejto Zmluvy Dodávateľom, v dôsledku ktorých by došlo k poškodeniu a/alebo strate dát uložených v APV, predstavuje porušenie Zmluvy podstatným spôsobom. |
| V prípade, ak v dôsledku poskytnutia služieb podľa tejto Zmluvy Dodávateľom dôjde k poškodeniu a/alebo strate dát uložených v APV, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 % z celkovej ceny predmetu Zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu podľa predchádzajúcej vety Objednávateľovi, a to najneskôr do 15 dní po doručení písomnej výzvy Objednávateľa na jej úhradu. Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nebude dotknutý. Poskytnutie služieb podľa tejto Zmluvy Dodávateľom, v dôsledku ktorých by došlo k nesprávnemu zobrazovaniu, vyhodnocovaniu a/alebo extrahovaniu údajov, predstavuje porušenie Zmluvy podstatným spôsobom. |
| V prípade, ak v dôsledku poskytnutia služieb podľa tejto Zmluvy Dodávateľom dôjde k nesprávnemu zobrazovaniu, vyhodnocovaniu a/alebo extrahovaniu údajov, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 30 % z celkovej ceny predmetu Zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu podľa predchádzajúcej vety Objednávateľovi, a to najneskôr do 15 dní po doručení písomnej výzvy Objednávateľa na jej úhradu. |
| Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nebude dotknutý. Pre odstránenie pochybností, o nesprávne zobrazenie, vyhodnocovanie a/alebo extrahovanie údajov sa nejedná vtedy, ak toto bolo spôsobené nesprávnym zadaním vstupných údajov Objednávateľom a/alebo používaním APV Objednávateľom v rozpore s pravidlami používania, s ktorými bol Objednávateľ oboznámený. |
Karadžičova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.01.2018 00:00 — 15.01.2021 00:00
1,00 súbor
36 196,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.01.2018 16:41
12.01.2018 16:36
12.01.2018 16:51
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.01.2018 12:52 - Vstupná ponuka | 36 180,00 | € | Cena s DPH |
| 12.01.2018 16:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 896,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: