17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Laserové čb. tlačiarne s 2 podávačmi (HP LaserJet Pro M203dn), Laserová čb. multifunkcia s 2 podávačmi (HP LaserJet Pro M227sdn), Laserové farebné tlačiarne (HP Color LaserJet Pro M252n), Laserová farebná multifunkcia (HP Color LaserJet Pro MFP M277n) alebo ekvivalent
tlačiareň, skener, kopirka
Tovar, Služba
1. Laserové čb. tlačiarne s 2 podávačmi, Laserová čb. multifunkcia s 2 podávačmi (tlač, kopírka, skener), Laserové farebné tlačiarne, Laserová farebná multifunkcia (tlač, kopírka, skener)
|
|
---|---|
Funkcia |
tlač dokumentácie |
Laserové tlačiarne čiernobiele s dvomi podávačmi papiera a laserové čiernobiele multifunkčné zariadenia s dvoma podávačmi ( tlač, kopírka, skener) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Laserové čb. tlačiarne s 2 podávačmi - HP LaserJet Pro M203dn alebo ekvivalent | ks | 29 | ||
2. Laserová čb. multifunkcia (tlač, kopírka, skener) s 2 podávačmi - HP LaserJet Pro M227sdn alebo ekvivalent | ks | 6 | ||
3. Laserové farebné tlačiarne - HP Color LaserJet Pro M252n alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
4. Laserová farebá multifunkcia (tlač, kopírka, skener) - HP Color LaserJet Pro MFP M277n alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
5. USB kábel prepojovací | ks | 41 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozlíšenie tlače: | PRODUKT Č. 1, 2: min. 1200x1200 dpi; PRODUKT Č. 3, 4: min. 600x600 dpi |
procesor: | min 800 MHz |
Zásobníky ( dva oddelené vstupné zásobníky) : | |
- vstupný zásobník | PRODUKT Č. 1, 2: na 250 listov papiera /A4/; PRODUKT Č. 3, 4: na 150 listov papiera /A4/ |
- vstupný prioritný zásobník na 10 listov | |
oba zásobníky musia byť od výroby prispôsobené pre potreby ambulancie t.j. otvorené i v pracovnom režime, preto do oboch zásobníkov musí byť možnosť ručného vkladania hárku papiera bez potreby manipulácie o zásobníkmi, t.j. bez vyberania a opätovného vkladania zásobníka. | |
- prioritný zásobník musí byť integrovaný v rámci tlačiarne, nie výsuvný | |
- výstupný zásobník na 100 listov | |
vnútorná pamäť | PRODUKT Č. 1, 2, 4: min 256 MB RAM; PRODUKT Č. 3: min. 128 MB RAM |
pracovné využitie: | min. 30 000 strán/A4/1mesiac |
odporúčaný mesačný objem: | až 2500 strán /A4 |
možnosť repasácie tonera cartridge Black | |
tlač prvej strany | PRODUKT Č. 1, 2: menej ako za 7 sekúnd; PRODUKT Č. 3, 4: menej ako za 13 sekúnd |
použiteľný papier: | od 60 do 163 g/m2 |
veľkosť papiera: | A4, A5, A6 |
pripojiteľnosť pod OS: | XP, Win Vista, Win7 , Win 10 cez USB 2.0 a ethernet |
technológia: LaserJet, rýchlosť tlače : | PRODUKT Č. 1, 2: min. 25 strán/min; PRODUKT Č. 3, 4: min. 15 strán/min |
Možnosť obojstrannej tlače : | automaticky (štandardne)/ručne (s podporou ovládača) |
Možnosť využiť existujúce tonery : | Toner HP 30X |
Kapacita tonera | minim. 3500 strán |
USB kábel prepojovací: | maximálna dĺžka 1,8m |
USB prepínač (2PC-tlačiareň) | prepínač min. na 2 PC , Automatické prepínanie |
Maximálne rozmery: | maxim. 1650 cm2 zabranej plochy na stole |
Predmety zákazky musia byť dodané nové,nepoužívané , nerepasované. | |
Všetky dodané zariadenia musia byť nové, technologicky vyspelé značkové produkty, v 1. triede kvality, zabalené v originálnych baleniach výrobcu. | |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Názov |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa nástup na servis do 5 pracovných dní od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu |
Dodávateľ do 5 prac. dní predloží mailom alebo písomne, poštou objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks, v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania tovaru oznámi dodavateľ objednávateľovi najmenej 2 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 /b ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia dodávateľovi/ |
- faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberaci protokol |
- kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 OZ neplatné. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať : |
úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania predmetu dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska. |
e) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Upresnenie |
Záruka a servis | minimálne 24 mesiacov |
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
04.01.2018 07:00 — 12.01.2018 15:30
1,00 Súhrn položiek definovaných v opise
5 689,19
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2017 12:09
29.12.2017 11:50
29.12.2017 12:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.12.2017 14:17 - Vstupná ponuka | 5 689,00 | € | Cena bez DPH |
28.12.2017 14:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 689,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: