36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35840005
D. Trust Certifikačná Autorita, a.s.
Plynárenská 7/C, Bratislava, 82109, SVK
Zariadenia pre podpis a pečať (QSCD)
Zariadenia pre podpis a pečať (QSCD)
Tovar, Služba
1. Zariadenia pre podpis a pečať (QSCD)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je dodávka zariadení pre podpis a pečať (QSCD) |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Použitie | QSCD na bezpečné generovanie a uloženie súkromných a verejných kľúčov (kľúčových párov), kvalifikovaných certifikátov na vyhotovenie kvalifikovaného elektronického podpisu alebo elektronickej pečate |
Použitie | s RSA a ECDSA |
Certifikácia | Certifikované podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 910/2014 a certifikvané NBÚ |
Certifikácia | pričom musí byť zabezpečené splnenie všetkých požiadaviek z certifikátu QSCD na použitie QSCD |
Platnosť certifikátu NBÚ | Minimálne do roku 2021 písomne potvrdená organizáciou zo zoznamu Komisie "Compilation of Member States notification on SSCDs and QSCDs" |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet dohody v celkovej hodnote 50 000,00 EUR s DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
2. Hodnota zákazky je stanovená na základe maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy, t. j. max.50 000,00 EUR s DPH. |
3. Počet/rozsah poskytnutých tovarov bude stanovený na základe výslednej ceny za 1 ks tovaru v rámci stanoveného kritéria na vyhodnotenie ponúk. Fakturovanie bude na základe skutočne dodaných tovarov do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet dohody. |
4. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje na dodávateľom určenú poverenú osobu na komunikáciu s objednávateľom. |
5. Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu (podrobný opis jednotlivých častí predmetu zákazky (zaslať e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa) vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. |
6. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinosti zmluvy podrobný rozpis ceny za predmet dohody (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta). |
7. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie. |
8. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od dohody. |
9. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
10. Predmet zákazky bude dodaný v čiastkových množstvách na základe Objednávateľom vystavených čiastkových objednávok v zmysle Rámcovej dohody. Čiastkové objednávky budú Dodávateľovi doručené e-mailom. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky predmetný tovar v požadovanom množstve doručiť na adresu Objednávateľa, pokiaľ sa nedohodnú inak (e-mailom). |
11. Objednávateľ je oprávnený vo vzťahu k určeniu ceny Tovaru pre každú Čiastkovú výzvu počas trvania Rámcovej dohody požadovať od Dodávateľa prehodnocovanie ceny Tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než cena určená v zmysle Rámcovej dohody, zmluvné strany sú oprávnené určiť cenu pripadajúcu na príslušnú Čiastkovú zmluvu najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu. |
12. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom. |
13. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t.j. osobou,ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
14. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom. |
15. Podkladom pre vystavenie faktúry bude potvrdená objednávka dodávateľom a dodací list potvrdený zodpovednou osobou Objednávateľa. Deň prevzatia sa považuje deň uvedený na dodacom liste. |
16. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
17. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od dohody v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto dohody. |
18. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od dohody v prípade nesplnenia podmienok v súlade s §19 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
19. Dohoda môže byť ukončená písomnou dohodu alebo výpoveďou bez uvedenia dôvodu každou zmluvnou stranou na základe písomného oznámenia doručeného druhej zmluvnej strane. Výpovedná doba je dva mesiace, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
20. Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení výpovede. |
21. Objednávateľ môže dohodu vypovedať s okamžitou platnosťou v prípade závažného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto dohody. Za závažné porušenia sa považuje napr., ak dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky výpovede s okamžitou účinnosťou nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia dodávateľovi. |
22. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
23. Záručná doba dodaného predmetu zákazky musí byť minimálne 2 roky odo dňa prevzatia predmetu zákazky Objednávateľom. |
24. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky). |
25. Objednávateľ v prípade vyčerpania celkovej sumy zákazky je povinný do 2 pracovných dní informovať Dodávateľa o ukončení tejto dohody elektronicky, t.j. e-mailom. |
26. Dodávateľ je povinný v prípade zistenia bezpečnostných alebo iných chýb na zariadení okamžite informovať objednávateľa e-mailom. |
27. Dodávateľ je povinný v prípade zistenia bezpečnostných alebo iných chýb na zariadení zabezpečiť dodanie zariadení iného typu spĺňajúce uvedené technické vlastnosti. |
28. Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
35,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2017 10:51
09.01.2018 09:30
09.01.2018 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.01.2018 09:41 - Vstupná ponuka | 34,99 | € | Cena s DPH |
09.01.2018 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 34,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: