00607223
Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky
Trnavská cesta 52, Bratislava, 82645, SVK
46113177
Energie2, a.s.
Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK
Elektrická energia
elektrina
Tovar, Služba
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR ( Zákon 251/2012 Z.z., Vyhláška ÚRSO č. 423/2013 s ktorou sa mení vyhláška 24/2013 Z.z, Nariadenie vlády 211/2010 a 317/2007 Z.z) |
Predmetom zákazky je nákup silovej elektrickej energie v pásme vysokej tarify (VT) a nízkej tarify (NT) na jedno odberné miesto vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie. |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod SEČ dňa 01.01.2018 do 24:00 hod SEČ dňa 31.12.2018. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov - VT | kWh | 214989 | ||
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov -NT | kWh | 140547 | ||
Hodnota ističa | A | 3x315 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávateľ predloží čestné prehlásenie o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov | Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ predloží čestné prehlásenie, že má uzatvorenú na rok 2018 distribučnú zmluvu alebo, že zahájil rokovanie s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy (ZSE-Distribúcia ) | Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ predloží čestné prehlásenie, že má uzatvorenú na rok 2018 zmluvu o zúčtovaní odchýlky alebo, že zahájil s prevádzkovateľom prenosovej sústavy rokovania o uzatvorení zmluvy o zúčtovaní odchýlky na rok 2018. | Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ predloží tieto čestné prehlásenia do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. | Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Čislo odberného miesta - EIC kód OM | 24ZZS5100798000A |
Názov |
Predmetom zákazky je cena za dodávku silovej elektriny v pásme VT a NT s prevzatím zodpovednosti za odchýlku, stála platba za odberné miesto a tarifa za prístup do distribučnej siete. |
Cena musí obsahovať všetky súvisiace náklady s dodávkou elektrickej energie ( min.: silová elektrina NT, stála platba za odberné miesto, spotrebná daň pre VT a NT, pevná a variabilná zložka za distribúciu vrátane prenosu elektriny VT a NT, tarifa za distribučné straty, tarifa za prevádzkovanie systému, tarifa za systémové služby, odvod do Národného jadrového fondu, spätná jalová energia, spotrebná daň, DPH). Cena nebude navyšovaná, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. |
Cena za regulované služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálnych cenových rozhodnutí URSO platných a účinných v čase dodania plnení nie sú predmetom zákazky. |
Ponúkaná cena bude predkladaná za celé množstvo odberu. |
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie na odberné miesto odberateľa vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržanie právnych predpisov. |
Faktúra má náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude uhrádzaná prevodným príkazom a doručená do miesta sídla odberateľa. Okrem faktúry v tlačenej podobe, doručí vystavenú faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme . |
Preddavková faktúra bude vystavená do 5-tich pracovných dní od začiatku mesiaca so splatnosťou 30 dni. Vyúčtovacia faktúra bude vystavená do 15-tich dní po skončení fakturačného obdobia so splatnosťou 30 dní. |
Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Ktorákoľvek zo zmluvných strán môže túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia dvojmesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť 1. dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa predchádzajúcej vety, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, so začiatkom plnenia od 1.1.2018 a koncom 31.12.2018. |
Predpokladaná spotreba odberu spolu VT a NT je 355 536 kWh za 12 mesiacov. |
Predpokladaná spotreba bola napočítaná zo skutočne odobratého množstva v roku 2016. |
Požaduje sa predložiť vyplnená a dodávateľom podpísaná "Kalkulácia celkovej ceny" v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie. |
"Kalkulácia" musí obsahovať najmä: a)- cena bez DPH, za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 12 mesiacov b) - cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb c) - náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby d) - odvod do Národného jadrového fondu, určeným osobitným predpisom e) - spotrebná daň f) – DPH. |
V prípade prekročenia objemu odberu elektrickej energie počas zmluvného obdobia, dodávateľ bude pri navýšenom odbere účtovať cenu za jednotku tak, ako bude uvedené v predloženej "Kalkulácii". |
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodnými dodávateľom pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti. Prípadné poplatky súvisiace pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti hradí nový dodávateľ. |
Dodávateľ zabezpečí za Odberateľa všetky úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začiatku dodávky podľa tejto zmluvy. Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa. Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa preskúšanie meradiel. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Odberateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Trnavská cesta 52, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 31.12.2018 00:00
355 536,00 kWh
52 738,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2017 09:03
28.12.2017 08:55
28.12.2017 09:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.12.2017 16:23 - Vstupná ponuka | 52 738,20 | € | Cena s DPH |
28.12.2017 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 52 734,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: