37781235
Ľubovnianske múzeum - hrad v Starej Ľubovni
Zámocká 22, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok.
stravné lístky, dodávka stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravných lístkov pre zamestnancov objednávateľa.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravných lístkov pre zamestnancov objednávateľa. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveniami §152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Zb. Zákonníka práce v platnom znení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | eur | 4,20 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov | ks | 24400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok musí obsahovať | Názov a logo dodávateľa. |
Stravný lístok musí obsahovať | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravný lístok musí obsahovať | Rok platnosti |
Stravný lístok musí obsahovať | Nominálnu hodnotu stravného lístka |
Doba platnosti stravných lístkov | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Stravné lístky budú o dodávateľa objednávané na základe čiastkových objednávok podľa potreby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od doručenia objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, e-mailom, telefonicky podľa dohody zmluvných strán. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok (systémom objednávka-faktúra), do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (poplatku za poskytnuté služby) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných poukážok po celú dobu trvania zmluvy. |
Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu plnenia zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Sadza DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadanie tejto zákazky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu dodávateľovi do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných poukážok. |
Poplatok za poskytnutie služieb (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných lístkov (balenie, positenie, vyhotovenie a dodanie). |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 2 desatinné miesta na zákalde nasledovného vzorca: /PPS=(PCCSP - CNHSP) : 24400 / PCCSP - ponúknutá celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu plnenia zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. CNHSP - celková cena nominálnej hodnoty všetkých stravných lístkov. |
Celková fakturovaná cena za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednáného množstva stravných poukážok, 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby, 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Celková cena na úhradu (CCU) za dodané stravné poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCU=(nominálna hodnota SP x objednané množstvo SP) + (objednané množstvo SP x poplatok za poskytnuté služby PPS). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. V aktualizovanom rozpočte bude uvedená kalkulácia ceny poplatku za poskytnuté služby (PPS) na doručenie jednej stravnej poukážky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ predloží do 5 dní od uzavretia zmluvy kontakt, na ktorom bude prebiehať objednávanie stravných poukážok. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Objednávateľ mná právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných poukážok, resp. poškodenej zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Zámocká 22, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
02.01.2018 09:53 — 31.12.2021 09:53
24 400,00 ks
102 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.12.2017 09:55
29.12.2017 09:52
29.12.2017 10:07
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2017 12:25 - Vstupná ponuka | 102 480,00 | € | Cena s DPH |
20.12.2017 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 102 479,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: