00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
31428819
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK
Mrazené ryby
Mrazené ryby
Tovar, Služba
1. 1. filety z kapra
|
|
---|---|
Funkcia |
mrazený filet z kapra s kožou, bez kosti, hmotnosť 500-1200g, glazúra do 10% |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. filety z kapra | kg | 200 |
2. 2. heik
|
|
---|---|
Funkcia |
mrazený, celá ryba, bez hlavy a chvosta, pitvaná prípadne s kosťou, s kožou, glazúra do 10%, 1-6 kg |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. heik | kg | 200 |
3. 3. krevety tigrie
|
|
---|---|
Funkcia |
hlbokomrazené, lúpané, blanšírované, predvarené, balenie 1-5kg |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. krevety tigrie | kg | 50 |
4. 4. Losos s kožou filety
|
|
---|---|
Funkcia |
mrazený, s kožou, bez kosti, glazúra do 10%, vákuovobalený, nesolený, 0,5-10kg |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4. Losos s kožou filety | kg | 5000 |
5. 5. morské plody
|
|
---|---|
Funkcia |
hlbokomrazené, morské plody min 80%, resp glazúra max 20%, balenie 1-6kg |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
5. morské plody | kg | 200 |
6. 6.Pstruh kalibrovaný (200-250g)
|
|
---|---|
Funkcia |
mrazený, celá ryba s kožou, pitvaný, glazúra do 10%, nesolený, balenie 1-5kg |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
6.Pstruh kalibrovaný (200-250g) | kg | 600 |
7. 7. Rybie filé
|
|
---|---|
Funkcia |
mrazené filé alebo filety bez kože, hmotnosť 150-200g na jednu porciu, glazúra do 5%, bez polyfosfátov, vákuovobalené, nesolené, balenie 1-6kg |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
7. Rybie filé | kg | 300 |
8. 8. šťuka filet
|
|
---|---|
Funkcia |
mrazené filety, bez kože, hlbokomrazené, glazúra max 10%, balenie 300-500 g |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
8. šťuka filet | kg | 100 |
9. 9. treska tmavá
|
|
---|---|
Funkcia |
mrazená, filety, bez kože, hmotnosť 150-200g na porciu, glazúra do 5%, nesolená, balenie max 5kg |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
9. treska tmavá | kg | 100 |
10. 10. surimi rybie tyčinky
|
|
---|---|
Funkcia |
rybie tyčinky, hlbokomrazené, balenie 200-250g, obsah Surimi min 22% |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
10. surimi rybie tyčinky | kg | 150 |
11. 11. zubáč filet
|
|
---|---|
Funkcia |
mrazené filety s kožou, hmotnosť filety 170-250g, glazúra max 10%, balenie 1-5 kg |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
11. zubáč filet | kg | 100 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru špecifikuje v čiastkových objednávkach. Objednávka tovaru nesmie byť úspešným uchádzačom nijako limitovaná, ani minimálnym množstvom, ani cenou. |
2. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody vlastný návrh na plnenie – t.j. predloží informácie o ponúknutých tovaroch, ich značku, veľkosť, balenie, prípadne iné informácie, na základe ktorých preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom. |
3. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody podrobnú cenovú ponuku, v ktorej uvedie cenu za mernú jednotku bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
4. Doba trvania Rámcovej dohody je 12 mesiacov odo dňa účinnosti Rámcovej dohody, alebo do vyčerpania finančného limitu tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, pričom čerpanie finančného limitu v zmysle rámcovej dohody začne až zaslaním prvej objednávky v zmysle bodu 8. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit, na ktorý je uzatvorená Rámcová dohoda. |
6. Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi. Na faktúru úspešný uchádzač uvedie číslo rámcovej dohody z EKS, ako aj číslo rámcovej objednávky, ktorú na základe uzatvorenej rámcovej dohody vystaví verejný obstarávateľ, ako aj druh tovaru, jeho výrobcu a mernú jednotku v zmysle bodov 2. a 3. V prípade, že úspešný uchádzač bude úspešný aj v niektorej z iných zákaziek verejného obstarávateľ, fakturácia tovaru bude vždy samostatná v súlade s konkrétnou uzatvorenou rámcovou dohodou, t.j. do fakturácie nesmie byť zahrnutý tovar z inej uzatvorenej rámcovej dohody. |
7. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých ekonomicky oprávnených nákladov úspešného uchádzača vynaložených v súvislosti s dodávkou predmetu plnenia rámcovej dohody, napr. obaly na prepravu tovaru, doprava na miesto dodania prepravnými prostriedkami úspešného uchádzača, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru na konkrétne miesto. |
V cene sú zahrnuté náklady spojené s výmenou reklamovaného tovaru počas záručnej doby. |
8. Úspešný uchádzač je povinný dodávať predmet rámcovej dohody na základe telefonickej alebo emailovej objednávky verejného obstarávateľa, ktorá musí byť realizovaná najneskôr do 17:00 hod. predchádzajúceho pracovného dňa pred požadovanou dodávkou. Túto objednávku je úspešný uchádzač povinný potvrdiť e-mailom, kde uvedie druh a množstvo objednaného tovaru. |
9. Dodávka požadovaného tovaru sa uskutoční od 06:00 hod do 10:00 hod nasledujúceho dňa po objednaní tovaru, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. Tovar za verejného obstarávateľa preberá pracovník skladu. |
10. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Verejný obstarávateľ nepreberie od úspešného uchádzača predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
V prípade porušenia platných predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany úspešného uchádzača a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá úspešný uchádzač na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom verejného obstarávateľa kontrolným orgánom. |
11. Verejný obstarávateľ je oprávnený odmietnuť dodávku predmetu rámcovej dohody v prípade, ak táto bola dodaná po lehote na dodanie tovaru určenej rámcovou dohodou, resp. objednávkou, alebo ak má viditeľné vady (najmä poškodené obaly), alebo ak nebolo dodržané objednané množstvo a druhu tovaru alebo vlastnosti v zmysle bodu 2. a 3. V takom prípade, sa bude postupovať akoby tovar ani nebol dodaný a verejný obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody. |
12. Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. V prípade nespokojnosti s teplotou doručeného tovaru verejný obstarávateľ bude aj spätne požadovať doručenie elektronického potvrdenia o stave teploty chladenia tovaru prepravovaného vozidla v daný deň. |
13. Úspešný uchádzač sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len „záručná doba“) na viditeľnom mieste. Minimálna trvanlivosť nesmie byť kratšia ako 2/3 z celkovej doby trvanlivosti. |
14. Úspešný uchádzač preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare spôsobilý na obvyklý účel, čerstvý a zdravotne nezávadný. |
15. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi platné potvrdenie o registrácii prevádzkarne podľa zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov na preukázanie súhlasu štátneho orgánu s výrobou, skladovaním a distribúciou predmetu zákazky do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody. |
16. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi platné osvedčenie regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody. |
17. V prípade, ak dodávku tovaru bude úspešný uchádzač vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi zmluvu uzavretú s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody. |
18. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý. |
19. Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky. |
Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom |
b) dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke, |
c) ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný, |
d) neschopnosť úspešného uchádzača dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke, |
e) omeškanie verejného obstarávateľa s úhradou faktúry o viac ako 15 dní, |
f) úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil), |
g) omeškanie úspešného uchádzača s dodávkou tovaru o viac ako 2 pracovné dni, nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane úspešného uchádzača. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny UK, Jedáleň Venza, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Kompletný predmet zákazky
49 688,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2017 09:56
05.01.2018 09:54
05.01.2018 10:09
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2017 12:54 - Vstupná ponuka | 49 688,00 | € | Cena bez DPH |
04.01.2018 23:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: