17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
36449814
INTES Poprad, s.r.o.
Námestie sv. Egídia 95, Poprad, 05801, SVK
Automatický imunohematologický analyzátor
hematologický analyzátor, analyzátor, hematológia
Tovar, Služba
1. Automatický imunohematologický analyzátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Plnoautomatický imunohematologický analyzátor určený pre malé a stredné imunohematologické laboratóriá a zariadenia transfúznej služby. Umožňujúci vykonávanie všetkých základných aj špeciálnych imunohematologických vyšetrení a možnosť úplnej automatizácie v imunohematologickom laboratóriu. |
• Určený na diagnostiku, flexibilné spektrum základných imunohematologických parametrov: kompletné vyšetrenie krvnej skupiny ABO a RhD, overenie krvnej skupiny ABO a RhD, vyšetrenie Rh a Kell fenotypu erytrocytov, skríning/identifikácia antierytrocytových protilátok, vyšetrenie D weak, test kompatibility, maximálne do 20 min. priamy antiglobulinový test, vyšetrenie krvných skupín (ABO+Rh) v rôznych konfiguráciách , skríning tepelných antierytrocytových protilátok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Automatický imunohematologický analyzátor | ks | 1 | ||
Výkon prístroja: • kapacita pacientských vzoriek | počet | 18 | ||
• kapacita reagencií | počet | 16 | ||
• výkon: ABO + Rh | min. | 25 | ||
• skríning antiery protilátok | min. | 25 | ||
Veľkosť monitora | " | 19 | ||
Napájanie | V/Hz | 230/50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Metóda spracovania vzoriek: stĺpcová aglutinácia | stĺpcová aglutinácia |
Automatický imunohematologický analyzátor | autonómne pracujúci analyzátor systémom „ walk – away“ , bez potreby obsluhy pri práci |
- | funkcia „ STATIM“ - možnosť označenia prednostnej vzorky alebo skupiny vzoriek pre prioritné vyšetrenie, možnosť prístupu kedykoľvek počas chodu prístroja |
- | možnosť zadávania nových vzoriek a požiadaviek |
- | nezávislosť počtu vyšetrení zo vzoriek aj pri izbovej teplote až do 37 °C |
- | identifikácia vzoriek čítačkou čiarkového kódu ( integrovaná do zariadenia) |
- | denná kontrola kvality diagnostiky |
- | automatická kontrola množstva diagnostík a materiálov pre zadané testy |
- | alarm/upozornenie potreby doplnenia, regenerácie a spotrebného materiálu |
- | možnosť doplnenia reagencií a vyprázdňovania odpadov aj počas cyklu zariadenia |
- | kontinuálny prístup k výsledkom a parametrom vyšetrenia |
- | editácia výsledkov do LIS |
- | obojstranná komunikácia s LIS |
- | archivácia výsledkov |
- | možnosť vzdialenej správy |
- | opätovné použitie zariadenia, vloženie vzoriek, bez potreby premývania a dekontaminácie prístroja alebo s jednoducho vykonateľnou dekontamináciou |
Integrované súčasti analyzátora: | inkubátor a centrifúga s automatickým vkladaním a vykladaním |
- | reader na princípe farebnej CCD kamery |
príslušenstvo: | PC , minimálne Intel Core 2 Duo, HDD 250GB, RAM 4GB alebo ekvivalent |
- | Monitor LCD alebo TFT nie CRT |
- | čítačka čiarkových kódov |
- | laserová tlačiareň minimálne č/b |
Režim vyšetrovania: | batch (po dávkach) |
- | random (po jednotlivých pacientoch) |
- | statim (možnosť prístupu kedykoľvek počas chodu prístroja) |
Charakteristika vyšetrovaných vzoriek, použitých skúmaviek a reagencií: | načítavanie vzoriek a reagencií s využitím čiarového kódu |
- | meranie hladiny a spotreby reagencií, zobrazenie počtu testov z vložené reagencie |
- | detekcia zrazeniny vo vzorke |
- | detekcia uzatvorených vzoriek a reagencií |
- | rôzne typy konvenčne používaných skúmaviek |
Názov |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť nahradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Požadujeme do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy . |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja, vyloženia tovaru do určených priestorov a uvedenie do prevádzky |
- Predávajúci sa zaväzuje, že nebude postupovať svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. |
- Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho, budú podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
- Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy /vzorky/, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska. |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy |
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Názov | Upresnenie |
záručná doba | minimálne 24 mesiacov |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
27.12.2017 08:15 — 12.02.2018 15:15
1,00 ks
28 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2017 08:16
22.12.2017 12:15
22.12.2017 12:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.12.2017 14:21 - Vstupná ponuka | 28 900,00 | € | Cena bez DPH |
21.12.2017 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: