17069807
Krajská prokuratúra Prešov
Masarykova 16, Prešov, 08001, SVK
36475939
FEGA FROST, s.r.o.
Tehelňa 675/2, Kežmarok, 06001, SVK
Dodávka mäsa a mäsových výrobkov
bravčové mäso, hovädzie mäso, kačacie mäso, hydina, mäsové výrobky, masť, krkovička, panenka, údené, sviečková, prsia, klobása, karé, morčacie, párky, saláma, slanina, šunka
Tovar, Služba
1. Dodávka mäsa a mäsových výrobkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávky mäsa a mäsových výrobkov podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania podľa platných noriem |
zmluva na plnenie predmetu zákazky sa uzatvára na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2018 |
dodanie potravín v súlade so zákonom č.152/1995 Z.z. o potravinách a súvisiacich právnych predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hovädzie zadné bez kosti - mrazené, k.ú., vákuovo balené | kg | 390 | ||
hovädzia falošná sviečková bez kosti - mrazená, k.ú., vákuovo balené i | kg | 190 | ||
hovädzí roštenec bez kosti-mrazené, k.ú., vákuovo balené | kg | 360 | ||
rebrá - hovädzie | kg | 20 | ||
bravčové karé bez kosti-mrazené,k.ú., vákuovo balené | kg | 900 | ||
bravčové stehno bez kosti-mrazené, balené v ochrannej atmosfére, k.ú., | kg | 340 | ||
bravčové pliecko bez kosti - mrazené, k.ú. , vákuovo balené, | kg | 450 | ||
bravčová krkovička bez kosti -mrazené, k.ú. vákuovo balené, | kg | 250 | ||
bravčová panenka - mrazená, k.ú., vákuum | kg | 120 | ||
kurča - bez drobkov, očistené, kaliber, hlbokomrazené, 1400 g /váha jedného kurčaťa/ | kg | 260 | ||
kuracie štvrte - mrazené-350 g | kg | 640 | ||
kuracie stehná - s kožou,mrazené | kg | 100 | ||
kuracie rezne - mrazené,balené | kg | 680 | ||
kačacie prsia - s kožou bez kosti, vákuum, hlbokomrazené,balené | kg | 50 | ||
kačacie stehná - mrazené, kalibrované, balené | kg | 150 | ||
morčacie prsia - mrazené, očistené, balené | kg | 50 | ||
kačka - bez drobkov, mrazená, 2500 g | kg | 20 | ||
teľacie stehno-bez kosti, k.ú., vákuovo balené | kg | 150 | ||
slanina gazdovská - údená | kg | 150 | ||
klobása domáca - údená | kg | 260 | ||
údené - krkovička | kg | 100 | ||
údené - karé - domáce | kg | 80 | ||
masť bravčová | kg | 200 | ||
šunka - minim. podiel mäsa 80% bez glutamánu | kg | 680 | ||
Párky Spišské / Zipser - podiel mäsa min. 60%, vákuovo balené | kg | 520 | ||
saláma -suchá-mäkká -Nitran- Malokarpatská a Liptovská | kg | 350 | ||
tlačenka domáca - bravčová, hydinová, vákuovo balená, min.podiel mäsa 48% | kg | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kvalita mäsa: | 1.trieda, musí splňať požiadavky podľa Vyhlášky MPRV 423/2012 SR |
záruka: | štandardná, neprečerpaná |
kvalita mäsových výrobkov: | 1.trieda bez cudzieho zápachu a príchute |
pôvod mäsa a mäsových výrobkov: | Slovenská republika |
preprava, manipulácia a balenie tovaru: | v súlade s potravinovým kódexom SR |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný venovať zvýšenú pozornosť merným jednotkám , uvádzaných pri jednotlivých položkách tovaru - potravín / kg/ |
Presné hodnoty tovarov uvedené objednávateľom predstavujú predpokladané množstvo tovaru , t.j. predpokladané množstvo odoberaného tovaru, počas platnosti zmluvy, alebo do vyčerpania finančného limitu. Objednávateľ je na základe tejto zmluvy oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru a vyhradzuje si právo odobrať aj väčšie , alebo menšie množstvo jednotlivých tovarov . Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať aj tovar, ktorý nie je špecifikovaný v predmete zákazky. |
Dodávka tovaru bude realizovaná prostredníctvom čiastkových objednávok telefonicky, písomne, prípadne e-mailom do 48 hodín od prijatia objednávky podľa potreby objednávateľa. |
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch od 09,00 hod. do 12,00 hod. za prítomnosti zodpovednej osoby objednávateľa |
Dodávateľ bude prevádzať na objednávateľa vlastnícke práva k tovaru, dodaného na základe objednávky a objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dodávateľovi cenu, dohodnutú s objednávateľom a uvedenú a potvrdenú na dodacom liste na základe vystavenej faktúry v súlade so zmluvou |
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru, ktorá musí byť v súlade so zákonom NR SR č.152/1995 Z.z. o potravinách, v znení neskorších predpisov a s ostatnými platnými právnymi predpismi. V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany dodávateľa a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom objednávateľa kontrolným orgánom. |
Obaly musia byť čitateľne vyznačené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zák.č.152/1995 Z.z. |
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie, kontrolné pásky a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. |
Ak pri prevzatí tovaru zistí objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru, o dodávku tovaru nezodpovedajúceho dohodnutej kvalite, certifikátu, vzorke a pod, resp. neoznačeného a poškodeného, túto skutočnosť potvrdí na dodacom liste aj dodávateľ. Dodávateľ je povinný v lehote do 24 hodín dodaný tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne /e-mailom,faxom/ do 24 hod. od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t.j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí. |
odávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovaru. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. |
Ak je objednávateľ v omeškaní tovaru, musí dodávateľ urobiť opatrenia primerané okolnostiam na uchovanie tovaru. V prípade,ak by takýmto uchovaním tovaru vznikli dodávateľovi náklady, objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi úhradu primeraných nákladov, ktoré mu pritom vznikli. |
Dodávateľ vystaví po každej zrealizovanej objednávke faktúru za dodávku tovaru . Prílohou faktúry sú dodacie listy potvrdené objednávateľom. |
Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. |
Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade,že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť dodávateľovi. Po doručení novej opravnej alebo novej faktúry plynie nová 30 dňová lehota splatnosti. |
V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody z toho vyplývajúce, alebo náklady, ktoré v tejto súvislosti musela vynaložiť druhá zmluvná strana. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vzdelávacie a rehabilitačné centrum prokuratúry SR Stará Lesná, Tatranská Lomnica, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
12
7 480,00 kg
41 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2017 09:24
22.12.2017 10:12
22.12.2017 10:27
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2017 13:58 - Vstupná ponuka | 41 600,00 | € | Cena s DPH |
22.12.2017 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 399,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: