36513458
Nemocnica Poprad, a. s.
Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK
11751398
Jozef Igaz - TLAČIVÁ - PAPIER
Železničná 714, Trenčín, 91101, SVK
Krabice na injekčný odpad
Krabice určená na zber a odvoz injekčného odpadu
Tovar, Služba
1. Krabice na injekčný odpad
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber a odvoz injekčného odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Krabice na injekčný odpad | ks | 20000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Krabice na injekčný odpad, rozmer cca 200x200x130, kartonová krabica, z vonkajšej strany biela, dodávaná v rozloženom stave ako skladačka | konštrukcia krabice neumožňuje náhodné otvorenie a vysypanie odpadu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia v sklade. |
Tovar doručiť s dodacím listom obsahujúcim všetky náležitosti (vrátane jednotkových cien) alebo faktúry v zmysle súvisiacich platných právnych predpisov |
Dodávky a fakturácia v pomerne rozložených množstvách na základe e-mailových objednávok. Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia. |
Trvanie zmluvy 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Dodávateľ predloží elektronicky do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpočet s uvedením názvu, špecifikácie,foto dokumentáciu, JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cenu celkom bez DPH, cena celkom s DPH. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, |
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy |
Vzťahy neupravené v tejto zákazke sa riadia obchodným zákonníkom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé množstvo tovaru. |
Záruka na tovar 24 mesiacov. |
Dodacia lehota do 5 pracovných dní odo dňa doručenia elektronickej objednávky. |
Reklamovaný tovar vymeniť do 5-ich pracovných dní odo dňa nahlásenia. |
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípady subposkytovateľov Poskytovateľa. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka neplatný. |
Zmluvné strany berú na vedomie, že dlžník udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Prešovský, Slovenská republika
08.02.2018 14:41 — 08.02.2019 14:41
1,00 súbor
4 060,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.01.2018 08:33
05.01.2018 14:40
05.01.2018 14:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.01.2018 10:40 - Vstupná ponuka | 4 060,00 | € | Cena bez DPH |
05.01.2018 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 059,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: