30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka licencií produktu CyberSafety Online Full Platform spoločnosti Kaspersky Lab
Licencia, podpora
Tovar, Služba
1. Licencia produktu CyberSafety Online Full Platform spoločnosti Kaspersky Lab
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencie produktu CyberSafety Online Full Platform od spoločnosti Kaspersky Lab na dobu 12 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet koncových používateľov | ks | 150 | ||
Dĺžka požadovanej platnosti licencie pre 150 koncových používateľov | mesiac | 12 |
Názov |
1. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomne v listinnej podobe potvrdenie - Certifikát oprávňujúci predaj a implementáciu produktov spoločnosti Kaspersky Lab na úrovni partnerstva Platinum, potvrdenie je možné preukázať aj formou zaslania naskenovaného originálu certifikátu vydaného spoločnosťou Kaspersky Lab prostredníctvom elektronickej pošty. |
3. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci komunikovali v slovenskom, alebo českom jazyku. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať licencie najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť na dodaný predmet zmluvy záruku po dobu 12 mesiacov odo dňa dodania predmetu zmluvy. Záručná doba začína plynúť dňom podpisu príslušného preberacieho protokolu bez vád a nedorobkov obidvoma zmluvnými stranami. |
6. Dodávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu predmetu zmluvy. |
7. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktnú osobu vrátane jej kontaktných údajov. |
8. Cena za predmet zmluvy zahŕňa všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy. |
9. Objednávateľ zaplatí cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom po protokolárnom odovzdaní predmetu zmluvy. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy. |
10. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech dodávateľa. |
11. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa §74 ods. 1 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len "zákona o DPH") v znení neskorších predpisov, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
12. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o DPH. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto objednávky. |
14. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
26. Porušenie povinností v zmysle bodu 2, 3, 4, 5, 6, 12, 13, 14 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava - Staré Mesto, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
27.12.2017 11:35 — 26.12.2018 11:36
1,00 Komplet
6 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2017 11:43
21.12.2017 12:15
21.12.2017 12:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2017 09:43 - Vstupná ponuka | 6 200,00 | € | Cena bez DPH |
20.12.2017 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: