17316219
Geodetický a kartografický ústav Bratislava
Chlumeckého 4, Bratislava, 82745, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou papierových stravovacích poukážok a/alebo elektronických stravovacích kariet
stravovacie poukážky, elektronické stravovacie karty
Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou papierových stravovacích poukážok a/alebo elektronických stravovacích kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom papierových stravovacích poukážok a/alebo elektronických stravovacích kariet (podľa objednávky objednávateľa) vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2, 4 a 5 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota papierovej stravovacej poukážky | EUR | 4,20 | ||
predpokladané maximálne množstvo papierových stravovacích poukážok | ks | 153000 | ||
predpokladané maximálne množstvo elektronických stravovacích kariet | ks | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
papierová stravovacia poukážka obsahuje | nominálna hodnota |
papierová stravovacia poukážka obsahuje | kalendárny rok doby platnosti |
papierová stravovacia poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
papierová stravovacia poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
papierová stravovacia poukážka obsahuje | čiarový, resp. číselný kód |
papierová stravovacia poukážka obsahuje | poučenie pre spotrebiteľa |
elektronická stravovacia karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
elektronická stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
elektronická stravovacia karta obsahuje | kalendárny rok doby platnosti |
elektronická stravovacia karta obsahuje | číslo karty a meno používateľa |
Názov |
Dodávateľ je povinný predložiť do 5 kalendárnych dní od uzavretia tejto zmluvy podrobný rozpočet na 153 000 kusov papierových stravovacích poukážok v členení : 1. nominálna hodnota papierovej stravovacej poukážky, 2. výška provízie, 3. zľava. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie papierových stravovacích poukážok objednávateľovi max. do 24 hodín od doručenia objednávky na plnenie. |
Objednávateľ je oprávnený zmeniť nominálnu hodnotu papierovej stravovacej poukážky počas plnenia predmetu. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty papierovej stravovacej poukážky sú zahrnuté v provízii dodávateľa. |
Spôsob zasielania objednávok objednávateľa na plnenie: e-mailom, cez internetový formulár alebo prihlásením sa na portál dodávateľa prostredníctvom prihlasovacích údajov. Dodávateľ po uzatvorení tejto zmluvy predloží objednávateľovi e-mailovú adresu, na ktorú má objednávateľ zasielať objednávky na plnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo papierových stravovacích poukážok a/alebo elektronických stravovacích kariet riadne a včas. |
Celková cena za jednu papierovú stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty papierovej stravovacej poukážky v eur a výškou provízie v eur vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 (dve) desatinné miesta a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty papierovej stravovacej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä, ale nielen všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, s dodaním papierových stravovacích poukážok a/alebo elektronických stravovacích kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky vrátane dopravy na miesta plnenia. |
Provízia za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa na sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom papierových stravovacích poukážok a/alebo elektronických stravovacích kariet zahŕňa dane, balenie, poistenie, zmenu nominálnej hodnoty stravovacích jednotiek, storno poplatky za vrátanie a výmenu, distribúciu, poplatok za vystavenie faktúr ako aj všetky ďalšie náklady, ktoré vzniknú dodávateľovi v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy. |
Nominálnu hodnotu jednej papierovej stravovacej poukážky určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok objednávateľa na plnenie. Objednávateľ má právo v objednávke na plnenie uviesť počet papierových stravovacích poukážok a/alebo elektronických stravovacích kariet podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy, vrátane miest plnenia. |
Počet miest plnenia: 6 (šesť) v rámci Slovenskej republiky. |
Objednávateľ si vyhradzuje možnosť použitia papierových stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet súčasne. |
Vyžaduje sa bezpečnostné krytie elektronických stravovacích kariet. |
V prípade požiadania dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do 10 pracovných dní od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných elektronických stravovacích kariet, ich čísla, mená a priezviská zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú elektronické stravovacie karty objednávané. Vydanie elektronických stravovacích kariet je bezplatné. |
Možnosť využitia elektronických stravovacích kariet v najširšej sieti akceptačných miest v rámci Slovenskej republiky, minimálne 5 veľkých obchodných reťazcov + najširšia sieť akceptačných miest v rámci stravovacích a reštauračných zariadení v Slovenskej republike. |
Objednávateľ požaduje, aby pri použití elektronických stravovacích kariet bolo možné oprávneným zamestnancom objednávateľa v reálnom čase zistiť, aký je zostatok a pohyby na elektronickej stravovacej karte. |
Dodávateľ zabezpečí dobitie objednávateľom určených súm stravného k príslušným elektronickým stravovacím kartám do 24 hodín od prijatia objednávky objednávateľa. Objednávka bude obsahovať počet objednaných súm stravného, číslo elektronickej stravovacej karty, meno a priezvisko držiteľa elektronickej stravovacej karty. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo dohodnúť sa s dodávateľom na spôsobe balenia papierových stravovacích poukážok a/alebo elektronických stravovacích kariet |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v tejto zmluve. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola doručená písomná výpoveď druhej zmluvnej strane. |
Zmena nominálnej hodnoty papierových stravovacích poukážok počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky na plnenie, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota papierových stravovacích poukážok . Takáto zmena je počas trvania tejto zmluvy bezplatná. |
Objednávateľ požaduje, aby papierové stravovacie poukážky objednané najmenej tri mesiace pred koncom kalendárneho roka obsahovali platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúkaná výška provízie bude vyššia ako 0,00 %. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané papierové stravovacie poukážky a/alebo elektronické stravovacie karty v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní papierových stravovacích poukážok podľa jeho objednávky na plnenie. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia do sídla objednávateľa. |
Nedodržanie vyššie uvedených podmienok je dôvodom na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Od 1.2.2017 je účinný zákon č. 315/2016 Z.z., ktorým sa zavádza zákaz uzatvorenia zmluvy s úspešným uchádzačom, ktorý nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. |
Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2018 12:00 — 31.01.2022 12:00
153 000,00 ks
642 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2017 11:55
21.12.2017 12:00
21.12.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2017 12:11 - Vstupná ponuka | 642 600,00 | € | Cena s DPH |
19.12.2017 15:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 642 597,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: