00307149
Obec Kozárovce
Obecný úrad č.685, Kozárovce, 93522, SVK
36046221
Waste transport, a.s.
Kukuričná 8, Bratislava, 83103, SVK
Zber, odvoz a likvidácia odpadu
odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého odpadu, komunálny odpad
Služba
1. Zber, odvoz a likvidácia odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz, zhodnotenie a zneškodnenie komunálnych odpadov, objemového odpadu, vrátane nebezpečných odpadov od obyvateľstva a podnikateľských subjektov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l a 120l | ks/rok | 650 | 700 | |
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100l | ks/rok | 25 | 40 | |
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 240l | ks/rok | 50 | 75 | |
Komunálny odpad | t/rok | 400 | 450 | |
Objemový odpad | t/rok | 200 | 220 | |
Nebezpečný odpad | ks/rok | 0 | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Frekvencia vývozu zmesového komunálneho odpadu | 2 x mesačne na základe dohodnutého harmonogramu |
Frekvencia vývozu objemného odpadu (objem kontajnera minimálne 7m3) | minimálne 2 x ročne podľa potreby objednávateľa |
Frekvencia vývozu nebezpečného odpadu | maximálne 1x ročne podľa aktuálnej potreby objednávateľa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a z miesta plnenia |
Zber komunálneho odpadu zo zberných/odpadových nádob bude poskytovateľ realizovať v čase od 6:00 - 17:00 hod. |
Poskytovateľ zabezpečí vývoz odpadových/zberných nádob jeden krát za dva týždne (t.j. 2x mesačne) podľa harmonogramu objednávateľa. |
Poskytovateľ zabezpečí čistenie okolia nádob na všetkých prístupných miestach |
Poskytovateľ zabezpečí údržbu zberných nádob |
Poskytovateľ umiestni zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište. |
Mobilný zber nebezpečného odpadu poskytovateľ zabezpečí maximálne jeden krát v roku podľa pokynu objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyužiť mobilný zber nebezpečného odpadu v prípade, ak takýmto odpadom nebude v danom roku disponovať. |
Poskytovateľ je povinný zneškodnenie nebezpečného odpadu vykonať v zmysle platnej legislatívy odpadového hospodárstva SR |
Poskytovateľ zabezpečí pristavenie a odvozu veľkoobjemových kontajnerov na zber objemového odpadu 2x ročne na miesta, ktoré určí objednávateľ, v predpokladanom počte 60 ks ročne. Na uvedenú činnosť je potrebný zvozový mechanizmus s vlečkou o objeme minimálne cca 7 m3 a personálne zabezpečenie poskytovateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné, určené priemerom za dlhšie časové obdobie. Počas realizácie služby môže dôjsť k nárastu alebo úbytku množstva odpadov. |
Objednávateľ požaduje od poskytovateľa, počas poskytovania služieb, dodržanie noriem a technických postupov, požiadaviek na ochranu bezpečnosti pri nakladaní a likvidácií odpadov a dodržiavanie pravidiel bezpečnosti práce podľa platnej legislatívy. |
Objednávateľ vyžaduje od poskytovateľa služby vykonávať zber komunálneho odpadu špeciálnym zberovým vozidlom. |
Poskytovateľ je povinný vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou |
Poskytovateľ je povinný uskutočniť náhradný vývoz do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov ( napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.) |
Fakturácia bude vykonaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Poskytovateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu ( vážny lístok) a záznam o prevádzke motorového vozidla objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. Sprievodný list nebezpečných odpadov je dodávateľ povinný doručiť bezodkladne po uskutočnení vývozu odpadov. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu s DPH a bez DPH. |
Poskytovateľ služby je povinný do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov |
Cena za zber a zneškodnenie odpadov je vrátane poplatku v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov. |
Poskytovateľ služby má právo na úpravu ceny za zneškodnenie odpadov v prípade zvýšenia poplatku za uloženie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Poskytovateľ služby je povinný upraviť cenu za zneškodnenie odpadov v prípade zníženia poplatku za uloženie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Poskytovateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi Certifikáty kvality a environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem ISO 9001 a ISO 14001. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 36 mesiacov od 1.1.2018 do 31.12.2021. |
Poskytovateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje k plneniu zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu za zber, odvoz a likvidáciu komunálneho odpadu vrátane všetkých manipulačných poplatkov za 1 tonu tuhého komunálneho odpadu. |
Počty vývozov za obdobie trvania zmluvy, uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky, sú indikatívne a môžu sa meniť v závislosti od požiadaviek objednávateľa |
Poskytovateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s týmto odpadom |
Poskytovateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie respektíve zníženie rozsahu plnenia. |
V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku uvedených v položkovom rozpočte. |
Poskytovateľ je povinný pred fakturáciou mesačne predkladať objednávateľovi na odsúhlasenie súpis poskytnutých služieb za predchádzajúci mesiac spolu so všetkými podkladmi k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu (vážny lístok) je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. |
Poskytovateľ raz mesačne odovzdá objednávateľovi údaje o množstvách odpadov vyzbieraných na území obce a to zhodnotených alebo zneškodnených odpadov, ktoré budú slúžiť pre účely evidencie. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. Ceny za uloženie/zneškodnenie odpadu budú fakturované na základe skutočne vyvezeného množstva odpadu |
V prípade, že dodávateľ nedodrží dojednané frekvencie vývozu komunálneho odpadu v zmysle tejto zmluvy a harmonogramu vývozu odpadu, má objednávateľ právo požadovať zmluvnú pokutu vo výške až do 500,- EUR za každé závažné porušenie frekvencie vývozu (harmonogramu). Za závažné porušenie frekvencie sa na účely tejto zmluvy považuje, ak poskytovateľ neuskutoční náhradný vývoz odpadu, ktorý nebolo možné vyviesť podľa dohodnutej frekvencie vývozu (harmonogramu) zo závažných dôvodov (napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.). |
Za závažné porušenie frekvencie vývozu (harmonogramu) za taktiež považuje, ak dodávateľ neuskutoční vôbec vývoz odpadu v deň na to určený podľa harmonogramu. Avšak za takéto porušenie sa nepovažuje ak dodávateľ neuskutoční vývoz z dôvodu, že daný deň pripadol na sviatok alebo deň pracovného pokoja a dodávateľ objednávateľovi dopredu oznámil termín náhradného vývozu |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť, ktorá mu vyplýva z tejto zmluvy môže objednávateľ požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu až do výšky 200,- EUR, ak táto zmluva neurčuje inú výšku zmluvnej pokuty. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa. Zmluvné strany považujú za podstatné porušenie tejto zmluvy, najmä ak dodávateľ: |
a/ bude preukázateľne vykonávať služby vadné, t. j. v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. Musí ísť o vady, na ktoré bol dodávateľ objednávateľom písomne upozornený, a ktoré napriek tomuto upozorneniu neodstránil v primeranej lehote poskytnutej k tomuto účelu |
b / v rozpore s ustanovením tejto zmluvy zastaví akékoľvek poskytovanie služieb súvisiace s predmetom jej plnenia na dobu dlhšiu ako 3 dni, alebo inak prejavuje svoj úmysel nepokračovať v plnení tejto zmluvy |
c/bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, prevedie všetky alebo niektoré práva a záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby |
d/ nesplní inú povinnosť dojednanú v tejto zmluve |
e/ stratí poskytovateľ spôsobilosť na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy (napr. nebude oprávnený ukladať odpad na žiadnu skládku, stratí nevyhnutné legislatívou požadované oprávnenia a pod.) |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia súvisiace s predmetom zákazky vyžadované platnou legislatívou SR. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne, v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve a s touto zmluvou. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo úplne zrušiť harmonogram vývozu odpadu a nahradiť ho priamym zadaním (prostredníctvom e-mailu, prípadne telefonicky) . |
V prípade zmeny počtu zberných nádob Objednávateľ aktualizuje počet zberných nádob a ohlási to poskytovateľovi služby (poštou alebo elektronicky prostredníctvom e-mailu). Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny objemu zberných nádob ako aj počet a umiestnenie. |
Poskytovateľ služby je povinný pred začatím plnenia predmetu Zmluvy predložiť všetky povolenia, oprávnenia a osvedčenia potrebné pre danú činnosť a zaistiť starostlivosť o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. |
Objednávateľ najneskôr v lehote 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy určí harmonogram zberu a vývozu odpadu. Harmonogram zberu môže zmeniť objednávateľ, alebo ho úplne zrušiť a do 5 pracovných dní oboznámi poskytovateľa služieb o zmene harmonogramu zberu a vývozu odpadu. |
Poskytovateľ služieb je povinný zabezpečiť odvoz odpadu (veľkokapacitný kontajner minimálne cca 7 m³ ) na skládku odpadov najneskôr do 48 hod. po nahlásení objednávky, resp. podľa požiadaviek objednávateľa. |
Veľkokapacitný kontajner minimálne cca 7 m³ a jeho odvoz odpadu bude objednávateľ požadovať podľa vzniknutej potreby, na základe telefonickej prípadne emailovej objednávky. Na tento druh vývozu kontajnera nebude vypracovaný harmonogram. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť zneškodnenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. Ceny za uloženie/zneškodnenie odpadu budú fakturované na základe skutočne vyvezeného množstva odpadu na základe vážneho lístka. |
Doručovanie: Ak nie je možné doručiť niektorú písomnosť uvedenú v tejto zmluve zmluvnej strane na adresu jej sídla uvedenú v tejto zmluve a jej iná adresa nie je druhej zmluvnej strane známa, písomnosť sa považuje po troch dňoch od vrátenia nedoručenej zásielky zmluvnej strane za doručenú, a to aj vtedy, ak ten, kto je oprávnený konať za zmluvnú stranu, sa o tom nedozvie. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami z.č. 343/2015 Z. z o VO A ZRPVS a k zápisu nedôjde ani do 30 dní od uzavretia zmluvy podľa platných OPET |
V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy, t.j. mzdy doprava a poplatky spojene s likvidáciou a odvozom odpadu v zmysle vecne príslušnej a platnej legislatívy. Táto cena je konečná a nie je možné ju jednostranne účastníkmi zmluvy navýšiť. |
Poskytovateľ služby bude zabezpečovať objednávateľovi potrebnú evidenciu podľa §9 vyhlášky MŽP SR č. 283/2001 Z.z. o vykonaní niektorých ustanovení zákona o odpadoch v znení neskorších predpisov o vyvezených, zneškodnených a zhodnotených druhoch odpadov na území obce pre potreby obce, ktorá je potrebná na vypracovanie potrebných hlásení v zmysle platnej legislatívy v odpadovom hospodárstve. |
Kozárovce č.d. 685, 935 22 Kozárovce , Kozárovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2018 06:00 — 31.12.2020 17:00
1,00 ks
121 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2017 10:17
21.12.2017 14:00
21.12.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.12.2017 13:48 - Vstupná ponuka | 121 200,00 | € | Cena s DPH |
21.12.2017 13:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 121 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: