30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Rozšírenie modulárnych switchov Cisco Catalyst 6500E o optický modul a príslušenstvo
Optický modul, switch, Cisco, Catalyst, modul, 16P10G-XL, 10G-SR
Tovar, Služba
1. Rozšírenie modulárnych switchov Cisco Catalyst 6500E o optický modul a príslušenstvo
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je rozšírenie modulárnych switchov Cisco Catalyst 6500E o: |
- opticky modul, 16 portov, 10Gb |
- optický transceiver 10 Gb pre osadenie do optického modulu |
Súčasťou predmetu zákazky/zmluvy je doprava na miesto plnenia (Bratislava), vykládka do určených priestorov v mieste plnenia a odstraňovanie vád počas 24 mesačnej záručnej doby s dobou opravy do 48 hodín. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. 10 Gb opticky modul, 16 portov C6800-16P10G-XL= | ks | 2 | ||
2. 10 Gb opticky transceiver Cisco SFP-10G-SR | ks | 32 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
nutná kompatibilita s výrobkom Cisco Catalyst 6500E (ide o rozšírenie existujúceho riešenia) | prehlásenie výrobcu Cisco, alebo jeho zástupcu v rámci EU o kompatibilite ponúkaného tovaru s výrobkom Cisco Catalyst 6500E |
záručná doba 24 mesiacov, doba záručnej opravy do 48 hodín | dodávateľ odstráni uznané vady počas záručnej doby do 48 hodín od nahlásenia požiadavky objednávateľom, a to formou e-mailu, resp. telefonicky na telefónne číslo uvedené v článku III. bod 1 časti |
- | zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky č. 1 a 2 v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v mieste plnenia, odstraňovanie vád počas 24 mesačnej záručnej doby s dobou záručnej opravy do 48 hodín) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a e-mailovú adresu a telefónne číslo na hlásenie požiadaviek na uplatňovanie záručných opráv (ktoré dodávateľ vykoná do 48 hodín od nahlásenia tejto požiadavky objednávateľom). |
2. Miestom dodania je Bratislava; presnú adresu dodania s kontaktnou/ými osobou/osobami objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
3. Lehota plnenia je najneskôr do 29.12.2017. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00 h). |
4. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (kontaktná osoba podľa bodu 2 článku III. tejto časti zmluvy). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, kupujúci nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
5. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu. |
6. Vzhľadom k tomu, že konkrétne rozširované zariadenie je možné rozšíriť len originálnymi rozširujúcimi modulmi, čo bolo doložené aj vyjadrením výrobcu, objednávateľ požaduje originálne rozširujúce moduly podľa uvedenej špecifikácie. |
7. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
9. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom objednávateľa alebo iný doklad o preprave alebo dodaní predmetu zmluvy. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne |
poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie dodávať tovar zodpovedajúcu predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy |
zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, |
ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy platný certifikát 1 experta CCNP Security - Cisco Certified Network Professional Security a 1 experta CCNP Routing / Switching - Cisco Certified Network Professional (môže byť 1 osoba), ktorý/í bude/ú garantom/mi prípadných opráv počas záručnej doby.. |
3. Z dôvodu, že ide o rozšírenie existujúceho riešenia, dodávateľ preukáže kompatibilitu s výrobkom Cisco Catalyst 6500E, prehlásením výrobcu Cisco, alebo jeho zástupcu v rámci EÚ o kompatibilite ponúkaného tovaru s výrobkom Cisco Catalyst 6500E a to do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
4. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
27.12.2017 08:00 — 29.12.2017 14:00
1,00 cena celkom
96 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2017 08:32
21.12.2017 11:30
21.12.2017 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.12.2017 10:58 - Vstupná ponuka | 96 000,00 | € | Cena s DPH |
21.12.2017 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 96 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: