30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
Monitorovací systém pre bezpečnosť počítačových sietí založený na dátových tokoch a analýze chovania siete
monitorovanie počítačových sietí, bezpečnosť počítačových sietí, sonda pre monitorovanie siete, centrálny kolektor, NetFlow
Tovar, Služba
1. Monitorovací systém pre bezpečnosť počítačových sietí založený na dátových tokoch a analýze chovania siete
|
|
---|---|
Funkcia |
• Detekcia a identifikácia sieťových anomálií v sieťovej infraštruktúre. |
• Proaktívny monitoring s využitím technológií pre identifikáciu bezpečnostných udalostí a incidentov v reálnom čase spojenú so správaním sa používateľov pri nakladaní s informáciami. |
• Dlhodobý detailný monitoring prevádzky na počítačovej sieti. |
• Vyhodnocovanie objemu, štruktúry a anomálií. Nástroj musí byť nezávislý na monitorovanej sieti a svojou funkčnosťou nesmie ovplyvňovať prevádzku sieťovej infraštruktúry. Nástroj, resp. monitorovacie riešenie nesmie byť zo strany používateľov, či správcov žiadnym spôsobom detekovateľné. |
• V rámci uvedenia zariadenia pre monitorovanie a bezpečnosť počítačových sietí do prevádzky musí byť zabezpečené najmä: |
- Nastavenie zariadenia na monitorovanie siete v reálnom čase; |
- Dokumentácia zariadenia, popis zariadenia a jeho funkcionalít, návod na obsluhu v slovenskom alebo v českom jazyku; |
- Zaškolenie 2 administrátorov; |
• Technická podpora bude poskytovaná v rozsahu: |
- Vyhodnocovanie nazbieraných dát vrátane prezentácie odporúčaní 1x mesačne priamo v priestoroch objednávateľa (Bratislava); |
- 1 človekodeň/mesiac počas doby záruky (24 mesiacov). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Hardvérové (HW) vybavenie | ks | 1 | ||
2. Softvérové (SW) vybavenie | ks | 1 | ||
3. Inštalácia HW | ks | 1 | ||
4. Inštalácia SW | ks | 1 | ||
5. Uvedenie zariadenia pre monitorovanie a bezpečnosť počítačových sietí do prevádzky: - nastavenie zariadenia na monitorovanie siete v reálnom čase, - dokumentácia zariadenia, popis zariadenia a jeho funkcionalít, návod na obsluhu v slovenskom alebo v českom jazyku, - zaškolenie 2 administrátorov | súbor | 1 | ||
6. Technická podpora pre SW vybavenie na 2 roky (vyhodnocovanie nazbieraných dát vrátane prezentácie odporúčaní 1x mesačne priamo v priestoroch objednávateľa v Bratislave, 1 človekodeň /mesiac. Prezentácia vyhodnotenia bude realizovaná do 5 dní pred ukončením kalendárneho mesiaca) | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A NetFlow Sonda 1 ks: | a) Pasívne zapojenie bez vplyvu na monitorovanie siete (SPAN / mirror portami) pre každú lokalitu |
- | b) Inštalácia: HW, Racková montáž |
- | c) Manažment rozhranie: 2x (administratívne) porty 10/100/ 1000Mb/s (UTP kabeláž) pre zabezpečenú vzdialenú správu a prenos NetFlow dát, zabezpečená vzdialená správa, dohľad a konfigurácia- SSH, HTTP |
- | d) Správa užívateľov a prístupových práv na zariadení prostredníctvom užívateľských rolí. |
- | e) Nastaviteľná rýchlosť monitorovacej linky 2x 10 Gb / s na optickom rozhraní (2x 10G-SFP-SR) |
- | f) Vstavaný kolektor pre dočasné ukladanie flow štatistík (zaistenie redundancie) min. o kapacite 0,5 TB |
- | g) Časová synchronizácia zariadenia proti centrálnemu zdroju času na sieti. |
- | h) Výkon: min. 1,5 Mp/s na port. |
- | i) Sériová linka pre konfiguráciu zariadení Prostredníctvom sériovej linky (RS-232). |
- | j) Použitie DNS cache na zariadení pre rýchlejší preklad IP adries na doménové mená. |
- | k) Monitorovanie a reportovanie MAC adries vo flow štatistikách. Možnosť použiť MAC adresu ako položku kľúča flow záznamu. |
- | l) Monitorovanie a analýza HTTP prevádzky - vrátane položiek typu URL, hostname. Pre HTTPS reportovanie hostname ako SNI. Použitá štandardná technológia reportovania týchto rozširujúcich |
- | štatistík (šablóny NetFlow v9 alebo IPFIX). |
- | m) Podpora vyplňovania AS na základe vstavaného či dodaného zoznamu. |
- | n) Zariadenie umožňuje rozšírenie o funkcionalitu zázname prevádzky v plnom rozsahu na základe užívateľom definovaného pravidla záchytu, automatizovaného záznamu (capturingu) bezpečnostnej |
- | udalosti. Rozšírenie je riešené formou licencie / inštalácia SW bez nutnosti zmeny HW konfigurácie. |
- | o) Kolektor umožňuje zobrazenie prihláseného užívateľa u daného zariadenia (IP adresy) vrátane histórie. Flow štatistiky je možné filtrovať na základe loginu používateľa. Užívateľské identity sú |
- | získavané zo systémov riadenia prístupu do siete (napr. Cisco ISE) alebo Active Directory. Riešenie je otvorené a schopné podporovať ľubovoľný zdroj užívateľských identít (hlásenie o úspešnej |
- | autentizácii používateľov. |
- | p) LDAP autentizácia: Podpora autentizácie voči LDAP (Active Directory). |
- | q) Podpora autentizácie voči TACACS +. |
- | r) Podpora protokolov pre výmenu dát: NetFlow dáta vo formátoch verzii 5 a 9, IPFIX. |
- | s) Spracovanie dátovej prevádzky: IPv4 a IPv6, VLAN, MPLS, AS, monitoring MAC adries, HTTP, VoIP, DNS, DHCP, SMB / CIFS prevádzky. |
- | t) Analýza oneskorenia na sieti RTT, SRT, delay, jitter, retransmisiu, out-of-order pakety ako súčasť flow štatistík. |
- | u) Vzorkovanie: Na úrovni paketov a na úrovni tokov. |
- | v) Prevedenie 1 RU, do 19-palcového racku. |
* | * |
B Centrálny kolektor: | a) Ukladanie flow štatistík: Pevné uloženie sieťových štatistík na multigigabitových linkách bez akejkoľvek redukcie. |
- | b) Granularita vizualizácie: Spracovanie a vizualizácia v 5-minútových alebo 30-sekundových intervaloch. |
- | c) Podpora štandardov dátových tokov: NetFlow v5, NetFlow v9, IPFIX, jFlow, cflowd, NetStream, sFlow, NetFlow Lite. |
- | d) Možnosť dohľadania ľubovoľnej komunikácie až na úroveň jednotlivých flow záznamov, priebežné grafy prevádzky, top štatistiky, reporty, alerty, databázy aktívnych zariadení na sieti |
- | vrátane identifikácie zariadení. |
- | e) Inštalácia: šablóny pre nasadenie virtuálneho stroja. |
- | f) Manažment rozhranie: 2X 10/100 / 1000Mb/s (UTP kabeláž) pre zabezpečenú vzdialenú správu a prenos NetFlow dát. |
- | g) Zabezpečená vzdialená správa, dohľad a konfigurácia - SSH, HTTPS. |
- | h) Výkon min.: 150000 fps, nastavenie 2x10/100/1000 Mb/s monitorovacích portov. |
- | i) Podpora autentizácie voči LDAP (Active Directory). |
- | j) Podpora autentizácie voči TACACS+. |
- | k) Podpora HOT SWAP na RAID: HOT SWAP disky a podpora RAID5, SMART detekcia. |
- | l) Časová synchronizácia zariadenia proti centrálnemu zdroju času na sieti. |
- | m) Sériová linka pre konfiguráciu zariadení: Prostredníctvom sériovej linky (RS-232). |
- | n) Použitie DNS cache na zariadení pre rýchlejší preklad IP adries na doménové mená. |
- | o) Monitorovanie rozšírených L3/L4 informácií: Podpora pre monitorovanie rozšírených L3/L4 informácií - TTL (Time to live), TCP Window size, TCP SYN. |
- | p) Kapacita dátového úložiska: min. 3TB. |
- | q) Podpora pre užívateľské identity Active Directory. |
- | r) Vizualizácia štatistických dát podľa objemu (počet prenesených bytov, tokov, paketov), IP prevádzky (TCP, UDP, ICMP, ostatné) alebo protokolu (HTTP, IMAP, SSH), vrátane plnej konfigurácie grafov a |
- | pohľadov užívateľom. |
- | s) Reporting a analýza vo formáte PDF alebo CSV, TOP N štatistiky. |
- | t) Prevedenie: Virtuálna apliancia. |
* | * |
C Automatické vyhodnocovanie NetFlow dát | a) Deduplikácia, vzorkovanie na úrovni tokov, identita používateľov, persistencia doménových mien. |
- | b) Sada detekčných metód a algoritmov pre analýzu flow štatistík, detekciu bezpečnostných incidentov, prevádzkových problémov a sieťových anomálií pre min. 4000 fps (dátových tokov/s) / 5000 hostov |
- | (dátových tokov/s). |
- | c) Detekčné mechanizmy: Detekcia skenovanie portov, slovníkové útoky, útoky odopretia služieb (DoS), útoky na sieťové protokoly SSH, RDP, Telnet. Detekcia anomálií v DNS, DHCP, SMTP, multicast |
- | prevádzky a neštandardné komunikácie. Detekcia P2P sietí a anonymizačných služieb (napr. TOR). Detekcia udalostí na základe "Threat Intelligence" dát (komunikácia s botnet C&C). Detekcia nadmernej |
- | záťaže siete,výpadkov služieb, chýbajúcich reverzných DNS záznamov, nových a cudzích zariadení pripojených k sieti. Detekcia NAT. |
- | d) Identita užívateľov: Systém zobrazuje informácie o identite užívateľov obsiahnutú vo flow dátach ako súčasť udalosti. |
- | e) Systém obsahuje konfiguračného sprievodcu pre nastavenie systému pri prvom spustení podľa parametrov siete, do ktorého je systém nasadený. |
- | f) Prípadné udalosti, ktoré predstavujú falošné poplachy (false positives) je možné odstrániť prostredníctvom jednoduchej konfigurácie pravidiel vylúčenia falošných poplachov dostupné |
- | v používateľskom rozhraní. |
- | g) Preddefinované priority udalostí s možnosťou používateľského nastavenia závažnosti udalostí na základe IP adresných rozsahov, typov udalostí, miest výskytu alebo detailov udalosti. Jedna udalosť |
- | môže mať v závislosti na konfigurácii priradených viac priorít. |
- | h) Udalosti je možné automaticky exportovať vo formáte CEF protokolom Syslog. Predpokladané využitie tejto funkcionality je integrácia so systémami typu SIEM alebo log management. |
- | i) Udalosti je možné reportovať do dohľadových systémov prostredníctvom funkcionality SNMP trap. |
- | j) Notifikácia o detekovaných udalostiach prostredníctvom e-mailu s podporou rôznych formátov (HTML, incident handling systém, úsporný textový formát). Možnosť pripojiť vzorku flow dát, na |
- | základe ktorých bola udalosť detekovaná k emailovému reportu. |
- | k) Webové užívateľské rozhranie v slovenskom, resp. českom jazyku. Užívateľsky definovateľný dashboard (konfigurácia per používateľ). Vizualizácia priebehu prevádzky s vyznačením detekovaných |
- | udalostí v závislosti od nastavenej závažnosti udalostí. |
- | l) Systém integruje informácie zo služieb DNS, WHOIS, geolokačné služby. Užívateľsky definované externé služby fungujúce na protokole HTTP. |
- | m) Systém detekcie anomálií poskytuje dokumentované API pre získavanie a spracovanie udalostí. Prostredníctvom API je možné systém detekcie anomálií takisto konfigurovať (napr. vytvárať filtre, |
- | meniť nastavenia detekčných metód, apod.). |
- | n) Export dát: CEF, SNMP Trap, email notifikácia, CSF. |
- | o) Na výskyt udalosti je možné automaticky reagovať spustením užívateľsky definovaných skriptov. |
- | p) Webové centrálne užívateľské rozhranie, používateľsky definované (konfigurácia per používateľ). |
- | q) Perpetuálna SW Licencia. |
- | r) Aplikácia pre mobilné zariadenia Android a iOS. |
- | s) Inštalácia: Implementácia riešenia, konfigurácia riešenia v rozsahu 15 človekodní (MDs). |
- | t) Kontrola kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia. |
- | u) Záruka 2 roky, starostlivosť o softvér, zákaznícka podpora po telefóne a emailom v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku v pracovnej dobe objednávateľa (8x5, 8:00-16:00 h), prístup k webovému |
- | zákazníckemu centru, vzdialená podpora cez SSH. Výmena HW 8x5xNBD (NBD -nasledujúci pracovný deň). |
- | v) Vyhodnocovanie nazbieraných dát 1 človekodeň/mesiac |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky označené č. 1 až 6, ktoré sú uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy- Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (dodávka, doprava, vykládka, inštalácia HW a SW, nastavenie, zaškolenie, záručné opravy do 48 hodín v režime 8x5xNBD (NBD - nasledujúci pracovný deň) počas záručnej doby 24 mesiacov, technická podpora pre SW vybavenie, ...) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za plnenie predmetu zmluvy o hodnotu DPH. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru a/alebo službe resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Miestom plnenia je Bratislava. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia a kontaktnú osobu/kontaktné osoby v mieste plnenia. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a telefónne číslo servisnej linky a e-mailovú adresu helpdesku na hlásenie porúch - požiadaviek objednávateľa na záručné opravy do 48 hodín v režime 8x5xNBD. |
3. Objednávateľ požaduje predložiť dodávateľom špecifikáciu ponúkaného zariadenia na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
4. Dodávaný hardvér musí byť nový a nepoužívaný. Dodávané komponenty nesmú mať na sebe výrobné vady, inak výrobne poškodené, obmedzenú funkcionalitu a musia spĺňať minimálne technické požiadavky. Zároveň musia spĺňať podmienku, že nesmú byť už použité, alebo obnovené do pôvodného výrobného stavu a nanovo predané ako nové zariadenia pod všeobecným označením výrobcov „re-market“ zariadenia. |
5. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy. V prípade neoznámenia termínu dodávky predmetu zmluvy resp. jej časti nie je povinný prevziať ju v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
6. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
8. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zmluvy ponúknuté dodávateľom, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje postupne dodať predmet zákazky/zmluvy pre položky označené č. 1 až 4, ktoré sú uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, na určené miesto plnenia podľa bodu , vrátane zabezpečenia dopravy a vykládky v mieste plnenia a vykonať inštaláciu HW a SW, a to najneskôr do 29. 12. 2017. Spolu s dodaním HW a SW článku III. tejto časti zmluvy, odovzdá objednávateľovi aj doklady potrebné na prevzatie predmetu zmluvy. Dokladom o dodaní HW a SW, dopravy a vykládky na miesto plnenia a vykonaní ich inštalácie je protokol o dodávke |
a inštalácii, podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť poskytnutie súvisiacich služieb pre dodaný HW a SW podľa položky označené č. 5, uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, na mieste plnenia, a to najneskôr do 6 týždňov odo dňa podpísania protokolu o dodávke a inštalácii. Dokladom o vykonaní služieb je akceptačný protokol, podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať na softvérové (SW) vybavenie technickú podporu zmluvy počas 24 mesiacov odo dňa podpísania akceptačného protokolu. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje počas dvojročnej záručnej doby pre HW vybavenie vykonávať záručné opravy do 48 hodín v režime 8x5xNBD (NBD - nasledujúci pracovný deň) od nahlásenia poruchy/požiadavky na záručnú opravu objednávateľom; nahlasovanie porúch/požiadaviek na opravu objednávateľom bude v pracovné dní a v pracovnom čase 8:00 - 16:00 h telefonicky na číslo servisnej linky alebo formou Helpdesku objednávateľa/Helpdesk dodávateľa e-mailom podľa čl. III. bodu 2 tejto časti zmluvy. Hlásenie objednávateľa bude obsahovať typ zariadenia, |
výrobné číslo, dátum a čas hlásenia poruchy s popisom poruchy, umiestnením predmetu zmluvy a s menom osoby, ktorá poruchu hlási. |
13. Dodávateľ obratom potvrdí prijatie nahlásenej poruchy/požiadavky na záručnú opravu objednávateľom formou e-mailu na helpdesk objednávateľa a bezplatne (vrátane dopravy, pracovného výkonu a potrebných náhradných dielov) odstráni vady predmetu zmluvy v lehote podľa predchádzajúceho bodu tejto časti zmluvy. |
14. Pokiaľ z Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
15. V prípade, ak dodávateľ bude dodávať objednávateľovi tovar v súlade s možnosťou predloženia ekvivalentov uvedeným v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu, predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam ekvivalentných výrobkov. Zoznam ekvivalentných tovarov musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru (napr. obchodné meno, značku/výrobcu) a technickú špecifikáciu jednotlivých položiek ekvivalentných tovarov. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizované formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za dodávku plnenia pre položky označené č. 1 až 4, uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy podpísaním protokolu o dodávke a inštalácii predmetu zmluvy oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry za vykonanie plnenia pre položky označené č. 5, ktoré sú uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy podpísaním akceptačného protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
4. Cena za poskytovanie technickej podpory pre položku označenú č. 6, uvedenú v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy bude fakturovaná štvrťročne. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie prvej faktúry za prvé štvrťročné obdobie odo dňa podpísania akceptačného protokolu do piateho dňa prvého mesiaca po ukončení prvého štvrťroka v alikvotnej cene položky č. 6 uvedenej v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti podľa cenovej kalkulácie |
v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy. Faktúru na ďalšie štvrťročné obdobie dodávateľ vystaví v alikvotnej cene najneskôr do piateho dňa prvého mesiaca po ukončení príslušného štvrťroka poskytovania technickej podpory . Na účely tejto fakturácie sa štvrťrokom rozumejú 3 po sebe nasledujúce mesiace. |
5. Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
7. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 1 pracovného dňa od uzavretia tejto zmluvy. |
8. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú |
alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu tohto článku zmluvy. |
9. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona |
č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu zodpovedajúcu |
predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky" (ďalej len "VZP OPET"), čl. XVIII. ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV. ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, |
odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň |
zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. v) VZP OPET/. |
4. Dodávateľ do 2 (dvoch) pracovných dní od uzavretia zmluvy zašle na kontaktný e-mail, ktorý objednávateľ zašle dodávateľovi do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy: |
a) fotokópiu potvrdenia od výrobcu HW a SW komponentov, resp. obchodného zastúpenia výrobcu pre trh ktoréhokoľvek členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o európskom hospodárskom priestore, že dodávateľ je autorizovaným distribútorom pre ponúkané HW a SW komponenty na úrovni silver partnerstva, |
b) fotokópiu dokladu o certifikácii špecialistu na implementáciu ponúkaného HW a SW na úrovni technického špecialistu daného riešenia z oblasti bezpečnosti ponúkaného zariadenia odborne spôsobilej osoby pre inštaláciu a konfiguráciu HW a SW. |
5. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek vyššie uvedenú zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek vyššie uvedené ustanovenia v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
7. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
27.12.2017 08:00 — 08.02.2018 14:00
1,00 cena celkom
180 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2017 08:35
21.12.2017 11:00
21.12.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2017 13:10 - Vstupná ponuka | 179 999,04 | € | Cena s DPH |
20.12.2017 22:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 179 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: