• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2017 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2017 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2017 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2017 12:00

Detail zákazky Z201769098

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2017 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2017 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2017 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2017 12:00

Základné údaje

Z201769098

OF-154623

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3263615

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

31410952

MICROCOMP - Computersystém s r.o.

Kupecká 9, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie maintenancu pre serverovňu

servisná podpora, údržba, serverovňa

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72266000-7 - Softvérové poradenstvo

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie maintenancu pre serverovňu
Funkcia
Jedná sa o servisnú podporu od výrobcu zariadenia oprávňujúcu objednávateľa využívať služby výmeny chybného dielu alebo celého zariadenia v rámci záručného servisu, v mieste inštalácie zariadenia a rovnako tak, musí oprávňovať objednávateľa na využívanie podpory SW aktualizácii výrobcom daného zariadenia.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. 1x Diskové pole IBM Storwize V3700, MT:207224C 2 Year 24x7 24 Hour Committed Service (CS)
2. 2 x Optické prepínače IBM SAN24B-5, Type: 249824G 2 Year 24x7 24 Hour Committed Service (CS)
3. 1 x Pásková mechanika IBM System Storage TS3100, MT:35732UL 2 Year 24x7 24 Hour Committed Service (CS)
4. 6 x Servre IBM x3650 M4, MT:7915UJM 2 Year Post Warranty Onsite Repair 24x7 24 Hour Committed Service (CS)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Servisná podpora – supporty musia byť registrované na objednávateľa. Objednávateľ svoje identifikačné údaje potrebné pre registráciu oznámi dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy.
2. Objednávateľ vyžaduje predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz, predaj a používanie v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadení, že je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zákazky, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy.
3. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadení, že je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zákazky, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy dodávateľovi.
4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet všetkých položiek predmetu zmluvy a číslo účtu na úhradu faktúry.
5. Miesto dodania predmetu zmluvy a kontaktnú osobu oznámi objednávateľ najneskôr do 2 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy dodávateľovi.
6. Objednávateľ vystaví na predmet zmluvy objednávku, ktorú doručí dodávateľovi. Dodávateľ je povinný potvrdiť príjem objednávky najneskôr nasledujúci pracovný deň po jej doručení.
7. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia objednávky, pričom servisná podpora musí byť u výrobcu zariadení aktívna od dňa 02.01.2018.
8. Pri odovzdaní predmetu zmluvy dodávateľ odovzdá objednávateľovi doklady potrebné na prevzatie a užívanie predmetu zmluvy. Dodávateľ preukáže zakúpenie a aktiváciu servisnej podpory predložením dokladu o zakúpení a aktivácii servisnej podpory na celý predmet zmluvy v požadovanej úrovni technického krytia a požadovanom trvaní podľa objednávateľom zadanej technickej a funkčnej špecifikácie.
9. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy na základe objednávateľom vystavenej objednávky a na základe nej dodávateľom vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve.
10. V prípade, ak dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú a/alebo osobitnú požiadavku na plnenie je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 500 €.
11. Objednávateľ je oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny objednávky za každý jeden deň omeškania s plnením predmetu zmluvy.
12. V prípade omeškania dodávateľa s aktiváciou servisnej podpory je objednávateľ oprávnený žiadať od dodávateľa plnú náhradu finančných nákladov, ktoré mu vzniknú v prípade poruchy zariadenia v období od 2.1.2018 do dátumu aktivácie servisnej podpory.
13. Objednávateľ je oprávnený uložiť zmluvnú pokutu za každé jedno iné porušenie tejto zmluvy a to vo výške 100 €.
14. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to bezhotovostne prevodom na bankový účet objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
16. V prípade, ak dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú a/alebo osobitnú požiadavku na plnenie považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy odstúpiť. Zmluva zaniká ku dňu doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane.

Zmluvná špecifikácia

Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

02.01.2018 00:00 — 31.12.2019 23:59

24,00 mesiac

24 317,28

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.12.2017 14:40

21.12.2017 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.12.2017 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 490
 27
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.12.2017 09:58 - Vstupná ponuka 24 316,80 € Cena s DPH
21.12.2017 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 24 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS