30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
31410952
MICROCOMP - Computersystém s r.o.
Kupecká 9, Nitra, 94901, SVK
Zabezpečenie maintenancu pre serverovňu
servisná podpora, údržba, serverovňa
Služba
1. Zabezpečenie maintenancu pre serverovňu
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedná sa o servisnú podporu od výrobcu zariadenia oprávňujúcu objednávateľa využívať služby výmeny chybného dielu alebo celého zariadenia v rámci záručného servisu, v mieste inštalácie zariadenia a rovnako tak, musí oprávňovať objednávateľa na využívanie podpory SW aktualizácii výrobcom daného zariadenia. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. 1x Diskové pole IBM Storwize V3700, MT:207224C | 2 Year 24x7 24 Hour Committed Service (CS) |
2. 2 x Optické prepínače IBM SAN24B-5, Type: 249824G | 2 Year 24x7 24 Hour Committed Service (CS) |
3. 1 x Pásková mechanika IBM System Storage TS3100, MT:35732UL | 2 Year 24x7 24 Hour Committed Service (CS) |
4. 6 x Servre IBM x3650 M4, MT:7915UJM | 2 Year Post Warranty Onsite Repair 24x7 24 Hour Committed Service (CS) |
Názov |
1. Servisná podpora – supporty musia byť registrované na objednávateľa. Objednávateľ svoje identifikačné údaje potrebné pre registráciu oznámi dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy. |
2. Objednávateľ vyžaduje predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz, predaj a používanie v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadení, že je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zákazky, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy. |
3. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadení, že je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zákazky, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy dodávateľovi. |
4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet všetkých položiek predmetu zmluvy a číslo účtu na úhradu faktúry. |
5. Miesto dodania predmetu zmluvy a kontaktnú osobu oznámi objednávateľ najneskôr do 2 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy dodávateľovi. |
6. Objednávateľ vystaví na predmet zmluvy objednávku, ktorú doručí dodávateľovi. Dodávateľ je povinný potvrdiť príjem objednávky najneskôr nasledujúci pracovný deň po jej doručení. |
7. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia objednávky, pričom servisná podpora musí byť u výrobcu zariadení aktívna od dňa 02.01.2018. |
8. Pri odovzdaní predmetu zmluvy dodávateľ odovzdá objednávateľovi doklady potrebné na prevzatie a užívanie predmetu zmluvy. Dodávateľ preukáže zakúpenie a aktiváciu servisnej podpory predložením dokladu o zakúpení a aktivácii servisnej podpory na celý predmet zmluvy v požadovanej úrovni technického krytia a požadovanom trvaní podľa objednávateľom zadanej technickej a funkčnej špecifikácie. |
9. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy na základe objednávateľom vystavenej objednávky a na základe nej dodávateľom vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve. |
10. V prípade, ak dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú a/alebo osobitnú požiadavku na plnenie je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 500 €. |
11. Objednávateľ je oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny objednávky za každý jeden deň omeškania s plnením predmetu zmluvy. |
12. V prípade omeškania dodávateľa s aktiváciou servisnej podpory je objednávateľ oprávnený žiadať od dodávateľa plnú náhradu finančných nákladov, ktoré mu vzniknú v prípade poruchy zariadenia v období od 2.1.2018 do dátumu aktivácie servisnej podpory. |
13. Objednávateľ je oprávnený uložiť zmluvnú pokutu za každé jedno iné porušenie tejto zmluvy a to vo výške 100 €. |
14. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to bezhotovostne prevodom na bankový účet objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
16. V prípade, ak dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú a/alebo osobitnú požiadavku na plnenie považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy odstúpiť. Zmluva zaniká ku dňu doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
02.01.2018 00:00 — 31.12.2019 23:59
24,00 mesiac
24 317,28
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2017 14:40
21.12.2017 11:00
21.12.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2017 09:58 - Vstupná ponuka | 24 316,80 | € | Cena s DPH |
21.12.2017 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: