00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
47899948
X logistics, s.r.o.
Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK
Nákup notebooku a dokovacej stanice
Notebook, dokovacia stanica
Tovar, Služba
1. Notebook s dokovacou stanicou
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup notebooku s dokovacou stanicou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Notebook | ks | 1 | ||
2. Dokovacia stanica | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Notebook | |
Typ | ultrabook, kombinácia hlinník a plast, farba: strieborná |
Procesor | Hodnotenie benchmark 9146 bodov a vyššie, minimálny počet jadier 4, pamäte min 6MB, frekvencia od 2,8-3,8 GHZ, Grafická karta: Hodnotenie benchmark min. 1198 bodov, priemerná spotreba procesora 45W |
Operačná pamäť | veľkosť min. 16 GB, maximálne rozšírenie na 32 GB, typ: DDR4 - 2400 MHz, pamäťové sloty 2, voľné pamäťové sloty 1 |
Disk | M.2 PCle SSD, kapacita: min. 512 GB |
Display | veľkosť: 15,6" (39,62cm), rozlíšenie: FHD 1920x1080 px, pomer strán: 16:9, povrch: matný, technológia: IPS (Adobe RGB 72%), typ: InfinityEdge LCD, podsvietenie: LED, dotykový: nie |
Grafická karta | Hodnotenie benchmark min. 4396 bodov, pamäte: min. 4GB, typ pamäte: DDR5, nezdieľaná |
Porty | USB 3.0 - 2x z toho USB s napájaním 2x, Thunderbolt 3 - 1x (kompatibilný s USB 3.1 Typ-C), HDMI - 1x, analógový audio výstup/vstup - 1x, čítačka pamäťových kariet: SD/SDHC/SDXC |
Bezdrôtové pripojenie | Wifi, podpora siete: 802.11. ac, podpora Bluetooth |
Multimédiá | web kamera, zvuk: high definition audio, 2x reproduktor |
Funkcie | touchPad, klávesnica SK+CZ, numerická: nie, podsvietená: áno, zámok kensington, čítačka odtlačkov prstov a TPM modul |
Batéria | Lithium-lon, kapacita 97 Wh, počet článkov 6-cell, adaptér 130 W |
Rozmery a hmotnosť | Rozmery: (ŠxHxV): 357,0 x 235,0 x 11,0 (vpredu) / 17,0 (vzadu) mm, hmotnosť 1,78 kg |
Záruka | min. 24 mesiacov |
2. Dokovacia stanica Thunderbolt Dock TB16 240 W | |
Funkcie | 1x HDMI, 1x VGA, 1x Mini-DisplayPort, 1x Display port, 2x USB 2.0, 3x USB 3.0, 1x thunderbolt 3 (USB typ C), výstup na reproduktor (vzadu), kombinovaný zvukový konektor, |
* | rozhranie gigabitového Ethernetu, zamykací slot pre zámok kensington, 7,4mm vstup jednosmerného napájania, dock button |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie tovaru na mieste plnenia, umiestnenie tovaru v priestoroch objednávateľa, odstraňovanie vád počas záručnej doby v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky kúpnu cenu podľa tejto zmluvy. |
2. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
4. V kúpnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. |
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednotlivú položku rovnaký a od jedného výrobcu. Tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky s poradovým číslom 1. a 2. musí byť od jedného výrobcu a musia byť kompatibilné. |
6. Záručná doba na tovar je určená výrobcom tovaru; minimálne v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Dodávateľ je povinný tovar odovzdať v mieste dodania tovaru uvedeného v bode 9. tohto článku na vlastné náklady a taktiež doručiť opravený, resp. vymenený tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady. |
7. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. |
8. Zmluvné strany sa dohodli na kompletnom dodaní tovaru najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
9. Miestom dodania tovaru je administratívna budova v Bratislave-mestská časť Nové Mesto. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru do skladového priestoru v mieste dodania na prízemí budovy. |
II. CENA |
1. Cenová ponuka dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto zmluvy. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zákazky uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky ( ďalej tiež „zmluvná cena“ ). Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky je: súčin množstva jednotiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a jednotkových cien dodávateľa a následný súčet jednotlivých súčinov. |
3. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Jednotkové ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas celého trvania zmluvy. K ich zmene môže dôjsť iba po predchádzajúcej písomnej dohode zmluvných strán, zmluvná cena však nesmie byť prekročená. |
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov ( ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“ ) a zmluvnú cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
6. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a zmluvnú cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
2. Dodávateľ doručí do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa typové označenie tovarov, podrobnú technickú špecifikáciu tovarov, a platný certifikát tovaru č. 1 - certifikát šetrnosti k životnému prostrediu. |
3. Nepredloženie požadovaných certifikátov a potvrdení v stanovenej lehote alebo v dodatočnej lehote poskytnutej objednávateľom, považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
IV. ZMLUVNÉ POKUTY |
1. Objednávateľ je oprávnený v prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny plnenia denne. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje bod 3 čl. III a bod 1 čl. V osobitných požiadaviek na plnenie. |
2. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
3. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy, nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. V prípade dodávateľa s negatívnou referenciou si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska týmto nie je dotknuté. |
VI. FAKTURÁCIA |
1. Dodávateľ po riadnom dodaní predmetu zákazky bezodkladne vystaví faktúru a doručí ju v dvoch vyhotoveniach objednávateľovi. |
2. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
3. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
4. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z neuhradenej sumy za každý deň omeškania, najmenej však vo výške podľa § 369a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
VII. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
27.12.2017 08:00 — 29.12.2017 12:00
1,00 súbor
2 214,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2017 12:34
20.12.2017 12:00
20.12.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2017 13:01 - Vstupná ponuka | 2 214,00 | € | Cena s DPH |
20.12.2017 11:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 213,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: