00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
47899948
X logistics, s.r.o.
Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK
Notebook s príslušenstvom
notebook
Tovar, Služba
1. Notebook s príslušenstvom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook 15,6" | ks | 1 | ||
Taška pre notebook 15,6" | ks | 1 | ||
Myš k notebooku | ks | 1 | ||
MS Office pre podnikateľov | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
***** Notebook - parametre: | |
CPU | min. Intel Core i5 7200U kaby lake |
RAM | min. 4GB DDR4 |
HDD | min. 1TB 5400rpm |
DVD | DVDRW |
OS | Windows 10, pokiaľ možno verzia PRO |
Ostatné | Bluetooth, HDMI, čítačka kariet, webcam |
***** Taška | Dicota alebo ekvivalent |
***** MS Office | Microsoft Office 2016 pre domácnosti a podnikateľov (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote), trvalá licencia. |
***** Myš k notebooku | optická alebo laserová, káblová, štandardná veľkosť |
Názov |
Dodávateľ doručí predmet zmluvy na miesto plnenia, dopravné náklady znáša dodávateľ. |
Licencie na softvér musia byť originálne, nové, nepoužívané a neprekúpené. |
Dodané zariadenia a komponenty PC musia byť nové, nerepasované, nepoužívané. |
Pred prevzatím tovaru sa vyžaduje od dodávateľa odovzdať technickú špecifikáciu predmetu zákazky na overenie splnenia zadania do 2 dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa. |
Požaduje sa min. 24 mesačná záruka na mieste u zákazníka s odozvou nasledujúci pracovný deň, ktorá začína dňom podpísania preberacieho protokolu. Dopravné náklady v rámci záručnej doby opravy znáša dodávateľ. |
Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH na základe § 7 zákona o DPH. Registráciou podľa § 7 Zákona o DPH nezískal postavenie platiteľa DPH. V prípade nákupu tovaru, alebo prijatia služieb od dodávateľa z EÚ mu však vzniká povinnosť zaplatiť slovenskú DPH na Slovensku. Na základe tohto nebude dodávateľ z EÚ účtovať k cene zahraničnú DPH, vo svojej ponuke však musí uviesť sadzbu a výšku DPH v zmysle zákona SR č. 222/2004 Z.z. o DPH a cenu vrátane DPH |
Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, jednotkových cien, celkovú cenu bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú cenu s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia | Piešťany |
Nábrežie I. Krasku 4, 921 12 Piešťany, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
21.12.2017 11:00 — 22.12.2017 15:00
1,00 podľa špecifikácie
1 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2017 09:54
19.12.2017 10:00
19.12.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2017 14:20 - Vstupná ponuka | 1 189,99 | € | Cena s DPH |
19.12.2017 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 186,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: