30798841
Centrum právnej pomoci
Račianska 1523/71, Bratislava, 81005, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Multifunkčná monochromatická laserová tlačiareň A3
Multifunkčná monochromatická laserová tlačiareň A3
Tovar, Služba
|
1. Multifunkčná monochromatická laserová tlačiareň A4 / A3
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Multifunkčná monochromatická laserová tlačiareň | KS | 12 | ||
| náhradné originálne tonerové náplne k tlačiarni od výrobcu zariadenia, nerepasované | ks | 36 | ||
| kapacita dodávanej originálnej tonerovej náplne - výťažnosť A4 pri 5% pokrytia - deklarované výrobcom | A4 | 24000 | ||
| Kontinuálna rýchlosť tlače - počet strán za minútu | ks | 30 | ||
| rozlíšenie tlače | dpi | 1200 x 1200 | ||
| maximálna pracovná záťaž doporučená výrobcom - strán A4 za mesiac | ks | 125000 | ||
| životnosť zobrazovacej jednotky uvádzaná výrobcom | str A4 | 600000 | ||
| rýchlosť vytlačenia prvej strany formátu A4 | ks/s | 3,6 | ||
| pevný disk - kapacita | GB | 32 | ||
| procesor dvojjadrový | GHz | 1.1 | ||
| pamäť RAM | GHz | 2.0 | ||
| počet vysokorýchlostných portov USB 2,0 | ks | 4 | ||
| Rýchlosť farebného skenovania plnofarebného formátu A4 | str/min | 80 | ||
| zásobník na papier A4 - počet listov spolu | ks | 1100 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| automatická obojstranná tlač | áno |
| pevný disk - technológia | SSD |
| pripojenie 10/100/1000Base-T | áno |
| priama tlač z vysokorýchlostného portu USB 2.0 | áno |
| dotykový LCD display 9" | áno |
| jazyk popisu stránky: PDF | áno |
| jazyk popisu stránky: emulácia PCL® 5c / PCL 6 | áno |
| jazyk popisu stránky: XML paper specification | áno |
| jazyk popisu stránky: Adobe® PostScript® 3™ | áno |
| skenovanie do siete / mailu / zložky / SMB / FTP / USB | áno |
| automatický obojstranný podávač dokumentov: 140 listov, formáty: 148 x 210 mm až 297 x 420 mm, užívateľské formáty: 85 x 125 mm až 297 x 432 mm | áno |
| manuálny podávač: 100 listov, užívateľské formáty: A6R - A3 | áno |
| zásobník na papier A3 | áno |
| podtsavec na kolieskach s úložným priestorom | áno |
| tlačové ovládače typu PCL6, PCL5 A PS, 64 bit, kompatibilné a certifikované s platformou MS Windows Server 2012 R2 | áno |
| Technológia tlače | laserová |
| Výstup tlačiarne | čierno-biela tlač |
| Maximálny formát výtlačku | A3 |
| Názov |
| Do celkovej ceny sú započítané náklady na dopravu do 12 miest v rámci SR, manipuláciu, inštaláciu všetkých zariadení v rozsahu a na miestach určených dodávateľom, ako aj zaškolenie obsluhy v mieste inštalácie jednotlivých zariadení |
| Dodávateľ do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
| Dodávateľ do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania pre dodávaných zariadení a spotrebného |
| Požaduje sa dodanie nových a nepoužitých zariadení. |
| Požaduje sa vykonávanie autorizovaného záručného servisu danej značky počas záručnej doby. |
| Požaduje sa dodanie certifikátu na vykonávanie autorizovaného záručného servisu do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
| Záručná doba na 3 roky - záruka musí byť overiteľná a garantovaná výrobcom zariadenia |
| Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: Vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 24 pracovných hodín od nahlásenia poruchy dodávateľovi, odstránenie vád/porúch najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
| v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely. |
| dodávateľ zaškolí 1-3 osoby, ktoré určí nájomca, zodpovedne za obsluhu a prevádzku zariadenia. |
| Preberací protokol musí obsahovať splnenie jednotlivých podmienok stanovených v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, dátum a podpisy zástupcov dodávateľa a objednávateľa. |
| Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa |
| Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi. |
| Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
| 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
| 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
| 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Slovenská republika
19.01.2018 10:00
12,00 KS
20 397,17
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2017 09:47
18.12.2017 11:00
19.12.2017 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.12.2017 09:59 - Vstupná ponuka | 20 394,00 | € | Cena s DPH |
| 14.12.2017 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 393,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: