00648523
Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb Krupina
Partizánska 24/2, Krupina, 96301, SVK
26297850
IRESOFT s.r.o.
Cejl 62, Brno, 60200, CZE
Licencia na informačný systém poskytovateľov sociálnych služieb Cygnus, alebo ekvivalent - ročný prenájom
informačný systém
Tovar
1. Licencia na informačný systém poskytovateľov sociálnych služieb Cygnus, alebo ekvivalent - ročný prenájom
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexná evidencia (základné údaje, adresa, kontaktné osoby a pod.) klientov zariadenia sociálnych služieb aktuálnych a bývalých klientov, žiadateľov o starostlivosť. |
Generovanie a evidencia zmlúv s klientami |
Spoľahlivé stanovenie predpisov úhrady, evidencia a výpočet vratiek za neprítomnosť, evidencia finančných a hmotných depozít, spracovanie výplatnej listiny dôchodkov, mesačné vyúčtovanie klientov vrátane tlačových zostáv pre ekonomické účely |
Evidencia ucelenej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch (formuláre dokumentácie, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov klientov, zostavenie a sledovanie realizácie plánov starostlivosti, plán rizík a ošetrovateľský plán) |
Účasť klientov na akciách vrátane hodnotenia a tlačových výstupov |
Možnosť ukladania ľubovoľných dokumentov, obrázkov a záznamov na kartu klienta, možnosť generovať dokumenty pomocou šablón, export dát a tlačových zostáv do Wordu, Excelu, PDF... |
Podklady pre štatistiky, tlače, prehľady |
Idividuálne plány umožňujú evidenciu priania klienta s možnosťou rozpracovania a stanovenia krokov k ich naplneniu, evidencia záznamov o realizácii cieľov |
Plánovací kalendár umožňuje plánovať intervencie z ošetrovateľského plánu vrátane ordinácii lekára, prehľad intervencií na jednotlivé dni |
Evidencia liekov s možnosťou hromadných objednávok, evidencia diét a diagnóz |
Možnosť evidovať a objednávať inkontinentné pomôcky vrátane tlače poukazov |
Vedenie ošetrovateľskej dokumentácie (anamnéza, prekladová správa, hodnotenie pádov a dekubitov, ošetrovateľské plány vrátane ich realizácie a hodnotenia |
Evidenica záznamov a hodnotenie starostlivosti s možnosťou rozlíšiť sociálne a zdravotné záznamy, prehľad všetkých záznamov za jeden deň (denné hlásenie) |
Možnosť sledovania skutočného objemu poskytnutej starostlivosti pomocou prenosných terminálov. |
Možnosť užívať systém na ľubovoľnom počte PC v rámci jedného miesta užívania. |
Aktualizácie systému podľa legislatívy, telefonická a emailová podpora. |
Komplexná evidencia všetkých zamestnancov - osobné údaje, kontakty adresy, plánovanie služieb, spracovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov, tvorba podkladov pre spracovanie miezd (príplatky za víkendy, nočné, sviatky, dovolenky, práceneschopnosť) |
Nastavenie vlastných skupín a zmien podľa prevádzkových podmienok (fond, zaokrúhľovanie, tolerancia, časy a dĺžky zmien, prestávky, delenie príplatkov), automatické odpočítavanie prestávok |
Tlač mesačných výkazov, celkové a súhrnné zostavy, export mesačných výkazov do mzdových programov |
Nástroje k hodnoteniu zamestnancov, stanovenie potrieb ďalšieho vzdelávania jednotlivcov, vzdelávací harmonogram celej organizácie |
Vedenie stravovacej prevádzky - normovanie receptúr jedál, sledovanie spotreby potravín, sledovanie nutričných hodnôt, zostavovanie jedálnych lístkov, príjemky, výdajky, rozbory, číselník jedál a receptúr s možnosťou úprav |
Evidencia dodávateľov |
Nástroje pre objednávanie stravy pre zamestnancov, klientov i cudzích stavníkov, vyúčtovanie stravného, tlač stravných lístkov a pokladničných dokladov |
Prepojenie modulov - stravovací - sociálny - zdravotný (evidencia neprítomnosti klientov, zmeny zamestnancov, načítanie počtov porcií) |
V stravovacej prevádzke prevod dát zo SW PT - Prístrojová technika |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
informačný systém / počítačový program pre poskytovateľov sociálnych služieb, riešenie sociálnej, zdravotnej, stravovacej a ekonomickej prevádzky, možnosť zdieľania dát jednotlivých agend - sieťová verzia, možnosť nastavenia prístupových práv jednotlivých užívateľov, export a import dát (Word, Excel, PDF ...) prepojenie s ďalšími programami, štatistické nástroje a výstupy | ks | 1 |
Názov |
Požaduje sa dodanie predmetu plnenia na miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7,00 - 14,00 hod. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vrátane DPH) - zahŕňala náklady na dopravu, inštalácie a zaškolenia zamestnancov |
Dodávateľ predloží objednávateľovi návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku |
Objednávateľ má možnosť vrátenia predmetu plnenia v prípade nedodržania podmienok kvality na náklady dodávateľa |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Partizánska 24/2, Krupina, Krupina, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 01.01.2019 00:00
1,00 ks
2 760,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2017 09:00
20.12.2017 09:00
20.12.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2017 10:48 - Vstupná ponuka | 2 758,80 | € | Cena s DPH |
19.12.2017 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 758,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: