00327646
Mesto Prešov
Hlavná 73, Prešov, 08001, SVK
36202738
TD, s.r.o.
Agátová 31, Košice, 04014, SVK
Zber, preprava a likvidácia tiel uhynutých zvierat na verejných priestranstvách a miestnych komunikáciách
Zber, preprava a likvidácia tiel uhynutých zvierat na verejných priestranstvách a miestnych komunikáciách
Služba
1. Zber, preprava a likvidácia tiel uhynutých zvierat na verejných priestranstvách a miestnych komunikáciách
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zber, preprava a likvidácia tiel uhynutých zvierat na verejných priestranstvách a miestnych komunikáciách | ks | 200 | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zber, preprava a likvidácia tiel uhynutých zvierat (ďalej len „kadávery"), predstavuje vykonávanie asanačnej pohotovostnej služby denne aj počas pracovného voľna a sviatkov, zabezpečenie zberu a odvozu kadáverov do 2 hodín od nahlásenia, resp. oznámenia, | |
poskytovanie dočasného uloženia kadáverov, zabezpečenie prevozu a likvidácie kadáverov, vykonávanie dezinfekčnej činnosti následne po vykonaní odstránenia kadáveru. | |
Pre účely tejto zmluvy sa rozumie zvieraťom jedinec domestikovaného druhu najmä pes a mačka, ako aj obvykle voľne žijúce zviera v intraviláne (napr. holub, veverička, ježko, had, potkan). | |
Dodávateľ služby je povinný pri poskytovaní služby postupovať v zmysle platnej legislatívy. | |
Je povinný postupovať najmä podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1069/2009 z 31. 10. 2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu. | |
Zároveň je povinný postupovať v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, so zákonom č. 39/2007 Z. z. o veterinárnej starostlivosti v znení neskorších predpisov | |
a so zákonom o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov č. 355/2007 Z. z. | |
Dodávateľ služby musí byť držiteľom rozhodnutia Štátnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky o udelení úradného čísla na skladovanie vedľajších živočíšnych produktov (VŽP) materiálu kategórie 1- uhynuté zvieratá z činnosti regulácie živočíšnych | |
škodcov (deratizácia, dezinsekcia) a zberu a prepravy VŽP (zvierat uhynutých na cestách) a byť v zmluvnom vzťahu s asanačnou spoločnosťou na zber, prepravu a likvidáciu všetkých vedľajších živočíšnych produktov a biologického materiálu. | |
Dodávateľ služby bude zberať uhynuté zvieratá z verejných priestranstiev vo vlastníctve a správe mesta, na komunikáciách a priestoroch statickej dopravy vo vlastníctve a správe mesta a vyhotovovať o tom fotodokumentáciu. | |
Zber kadáverov uskutoční výlučne na základe oznámenia a pokynov oprávnenej osoby, ktorú objednávateľ dodávateľovi oznámi po uzatvorení zmluvy. | |
Dodávateľ služby bude viesť dokumentáciu a fotodokumentáciu kadavérov pozostávajúcu z dvoch zobrazení, dátumu a miesta nájdenia a o spôsobe naloženia s nimi. | |
Odvoz a likvidáciu kadavérov zabezpečí pri dodržaní zákonných podmienok platných pre tieto činnosti, vrátane dezinfekcie miesta nálezu. | |
Zabezpečí laboratórne vyšetrenie uhynutých zvierat z ohniska rabies (besnoty), počas kontaminácie príslušným orgánom štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR. | |
Všetky činnosti a služby bude dodávateľ vykonávať nepretržite denne aj počas dní pracovného pokoja a sviatkov (asanačná pohotovostná služba). |
Názov |
Dodávateľ služby sa zaväzuje viesť riadnu evidenciu o zbere tiel uhynutých zvierat (ďalej len „kadávery“) a mesačne ju predkladať objednávateľovi. |
Je povinný umožniť zamestnancom mesta vykonávať kontrolu evidencie vykonaných služieb, priestorov vyhradených na vykonávanie služieb ustanovených touto zmluvou za účasti dodávateľa a objednávateľa. |
Kontrolu môžu vykonávať určení alebo splnomocnení zamestnanci objednávateľa dohodnutí zmluvnými stranami. |
Ak dodávateľ z určitých dôvodov nemôže realizovať v dohodnutom termíne povinnosti vyplývajúce mu z predmetu zmluvy, je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať objednávateľa a svoju povinnosť splniť v najkratšom možnom termíne. |
Podstatným porušením povinností dodávateľa služby sa rozumie odstraňovanie kadáverov v rozpore s platnými právnymi predpismi a znemožnenie vykonania kontroly. |
V prípade porušenia iných povinností dodávateľa, je objednávateľ oprávnený dožadovať sa odstránenia nedostatkov v dodatočnej primeranej lehote. Objednávateľ určí dodatočne primeranú lehotu podľa charakteru porušenia povinností. |
Podstatné porušenie povinností a neodstránenie zistených nedostatkov ani v dodatočnej primeranej lehote poskytnutej objednávateľom zakladajú dôvody na odstúpenie od zmluvy. |
Celková cena za poskytovanie služby a plnenie predmetu zmluvy zahŕňa všetky súvisiace činnosti, služby, tovary a poplatky spojené s plnením predmetu zmluvy. Celková cena z elektronického trhoviska je cena konečná a nie je ju možné účastníkmi zmluvy navýšiť. |
Za poskytnutú službu zašle dodávateľ iba jednu konečnú faktúru do 20.12.2018, prílohou ktorej bude výkaz poskytnutých služieb za celé fakturované obdobie a fotodokumentácia kadáverov na elektronickom nosiči. |
Faktúra bude splatná do 10 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený vrátiť dodávateľovi faktúru, ak neobsahuje náležitosti stanovené zákonom alebo ak nezodpovedá prácam vykonaným dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný faktúru opraviť a po doručení opravenej faktúry začne plynúť nová lehota jej splatnosti. |
Lehota trvania zmluvy je čo najskôr - január 2018, t. j. od dňa riadneho splnenia všetkých záväzkov dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy najdlhšie do 31.12.2018. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť túto zmluvu len ak budú finančné prostriedky schválené v Rozpočte mesta Prešov na rok 2018. |
Hlavná 73, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2018 00:01 — 31.12.2018 23:59
250,00 ks
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2017 08:17
19.12.2017 08:20
19.12.2017 08:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2017 15:25 - Vstupná ponuka | 9 996,00 | € | Cena s DPH |
18.12.2017 15:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 996,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: