36119385
Nemocnica s poliklinikou Ilava, n.o.
Štúrova 3, Ilava, 01901, SVK
42660351
CHRIŠTOF, spol. s r.o.
Komárovské nábřeží 465/10, Brno, 61700, CZE
Pranie nemocničnej bielizne
pranie bielizne, dezinfekcia, žehlenie
Služba
1. Pranie nemocničnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletné zabezpečenie prania, žehlenia, prípadne dezinfekcia a drobné opravy nemocničnej bielizne, vrátane dovozu čistej a odvozu špinavej bielizne vo vlastných prepravných vozíkoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Súpis druhov a množstiev vlastnej bielizne k praniu: | - | - | ||
návliečka na paplón | kg | 24840 | ||
návliečka na vankúš | kg | 8300 | ||
plachta posteľná | kg | 17940 | ||
utierka na riad | kg | 200 | ||
uterák obyč. bavlnený | kg | 860 | ||
uterák froté | kg | 1530 | ||
blúza pyžamová | kg | 450 | ||
nohavice pyžamové | kg | 260 | ||
košeľa nočná | kg | 170 | ||
rúška 90x90 | kg | 740 | ||
župan pacientský | kg | 25 | ||
plachta operačná | kg | 260 | ||
veľká osuška | kg | 180 | ||
drobnosti na pranie (handry, ponožky, trenky,operačná čiapka,op. maska.obväzy.popruhy,vreckovky) | ks | 70 | ||
záves | m2 | 160 | ||
plienky | kg | 10 | ||
vak veľký | kg | 560 | ||
vak malý potravinársky | kg | 470 | ||
obrus | kg | 180 | ||
Zamestnanecká košeľa,blúza | kg | 1700 | ||
nohavice biele lekárske | kg | 2100 | ||
plášť biely lekársky | kg | 50 | ||
Monterková blúza | kg | 7 | ||
Monterkové nohavice | kg | 7 | ||
Tričko, tielko | kg | 10 | ||
Deka veľká | ks | 350 | ||
Vankúš-výplň malý | ks | 280 | ||
Vankúš-výplň veľký | ks | 1440 | ||
Prikrývka -výplň veľká | ks | 1280 | ||
Molitan malý (kolieska,kliny...) | ks | 430 | ||
Matrac , molitan veľký | ks | 25 | ||
Poťah na matrac | ks | 36 | ||
Súpis množstiev lizingovej bielizne, spolu | - | - | ||
blúza operačná | ks | 4536 | ||
nohavice operačné | ks | 4200 | ||
plášť operačný | ks | 4200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Sortiment vlastného nemocničnej bielizne neobsiahnutý v zozname sa bude účtovať podľa platného štandardného cenníka úspešného uchádzača | |
Lizingové pranie, musí obsahovať: nákup a poskytnutie textílii, pranie, opravy | |
kompletné zabezpečenie prania a prípadnej dezinfekcie nemocničnej bielizne v súlade s platnými všeobecne záväznými postupmi vrátane dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne nealergizujúceho pokožku | |
Žehlenie vyčistenej bielizne | |
Drobné opravy bielizne, ktorá nie je na hranice životnosti (opravy gombíkových dierok, našívanie chýbajúcich gombíkov, navliekanie chýbajúcich kepoviek, zašívanie rozpáraných častí, plátanie drobných dier a roztrhnutí a pod.) | |
Dovoz čistej bielizne vlastnou dopravou dodávateľa v prepravných vozíkoch so sprievodnou žiadankou a dodacím listom | |
Odvoz špinavej bielizne vlastnou dopravou dodávateľa v prepravných vozíkoch | |
Dovoz čistej bielizne požadujeme 3x týždenne pondelok, streda, piatok do 09,00 hod | |
- v prípade odvozu špinavej bielizne v piatok, je dodanie čistej bielizne v nasledujúci pondelok do 09,00 hod. | |
Požadujeme v prípade prevádzkovej poruchy v práčovni (v čase výpadku prevádzky) zabezpečenie prania a žehlenia nemocničnej bielizne u náhradného dodávateľa pri nezmenenej cene a dodržaní pracieho a manipulačného cyklu | |
Požadujeme vybavenie reklamácie na zle spracovanú bielizeň bezplatne odstránením chýb do dvoch pracovných dní od prevzatia reklamovanej bielizne. |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Poskytovanie služieb žiadame počas pracovných dní , ( okrem soboty a nedele ), tzn. 3x týždenne. Pri odvoze špinavej bielizne v piatok bude dodanie čistej bielizne v pondelok do 9,00 hod. |
Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
Cenník bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Ceny služieb dohodnuté v cenníku môžu byť zmenené výlučne na základe vzájomnej dohody zmluvných strán alebo z dôvodu zákonom stanovených zmien, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
Dodávateľ bude k cenám uvedeným v cenníku účtovať DPH v zmysle zákona č. 222/2004 o dani z pridanej hodnoty. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za poskytované služby v rámci dohodnutého predmetu zmluvy na základe mesačného vyúčtovania dodávky plnenia poskytovateľom formou faktúry. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v ustanovení § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ vystaví faktúru za príslušný kalendárny mesiac do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca. |
Lehota splatnosti faktúry je účastníkmi zmluvy dohodnutá na 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra je zaplatená včas, ak je cena poskytnutého plnenia pripísaná v prospech účtu poskytovateľa najneskôr v deň dohodnutej splatnosti faktúry. |
Zmluvné strany sa dohodli na recipročných sankciách u oboch účastníkov zmluvy s poukazom na omeškanie s peňažným plnením (úrok z omeškania): |
-vo výške zákonných úrokov z omeškania |
-a vo výške 0,05% denne z hodnoty omeškaného vecného plnenia vyplývajúceho zo záväzkov dodávateľa a z dôvodov okolností na jeho strane (zmluvná pokuta). |
Dodávateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy – výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa a to formou zabezpečenia náhradného plnenia u svojho obchodného partnera, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipul.cyklu |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať pranie bielizne v súlade s platnými odbornými normami a hygienickými štandardmi vzťahujúcimi sa na ústavné zdravotnícke zariadenia (nemocnice) podľa osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude vykonaný podľa podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa k predmetu tejto Zmluvy. |
Objednávateľ je povinný pri preberaní vypratej bielizne skontrolovať, či nedošlo k jej poškodeniu, skontrolovať kvalitu prania a prekontrolovať počet kusov bielizne. V prípade zistenia nedostatkov je objednávateľ povinný ihneď pri preberaní bielizne tieto nedostatky reklamovať u dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť do 2 pracovných dní od podania písomnej reklamácie. |
V prípade straty alebo poškodenia bielizne poskytovateľom mu vzniká voči objednávateľovi povinnosť náhrady vzniknutej škody v plnej výške. |
Aj pred uplynutím predpokladanej doby trvania zmluvného vzťahu je možné zmluvu jednostranne vypovedať ktorýmkoľvek účastníkom v lehote troch mesiacov ku koncu kalendárneho štvrťroka. |
Tým nie je dotknuté právo strán ukončiť zmluvný vzťah dohodou. Dohoda o zániku zmluvy musí mať písomnú formu a musí byť podpísaná oprávnenými zástupcami účastníkov. |
Účastníci zmluvy sa dohodli, že práva a povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. |
Požaduje sa predložiť : v uzatvorenej obálke označenej heslom „ Pranie„ – na adresu objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy : |
- Predloženie platného rozhodnutuia príslušného regionálneho úradu verejného zdravotníctva o povolení na prevádzku práčovne - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
- Dodávateľ predloží zoznam dopravných prostriedkov ,ktoré budú zabezpečovať odvoz a dovoz nemocničného prádla, tak aby spĺňali požiadavky § 8 Vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia. |
Zoznam bude podpísaný dodávateľom, alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za dodávateľa- originál, alebo úradne osvedčená kópia |
- Predloženie osvedčenia o odbornej spôsobilosti zodpovedného zamestnanca na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie v zmysle zákona č.355/2007 Zz– originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
- Platný prevádzkový poriadok práčovne schválený príslušným regionálnym úradom verejného zdravotníctva, s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
Dodávateľ predloží zoznam techniky ktorou bude poskytovať službu ktorá je predmetom tejto zákazky a požadovanej technológie dezinfekcie kontaminovaného prádla: |
- zariadenie na žehlenie na požadovanú kapacitu vypranej bielizne |
- zariadenie na pranie na požadovanú kapacitu vypranej bielizne |
Zoznam bude podpísaný dodávateľom, alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za dodávateľa - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
Certifikáty ISO: ISO 9001 systém riadenia kvality, ISO 14001 systém riadenia environmentálneho manažérstva, ISO 14 065 kontrolný systém biokontaminácie RABC |
Certifikát ku všetkým materiálom (látkam), ktoré uchádzač ponúka v tzv. lizingovom praní. Jedná sa o certifikát STN P CEN/TS 14237 „Textílie pre zdravotníctvo a zariadenia sociálnych služieb |
Odevy v lízingovom praní musia byť v konfekčných veľkostiach od veľkosti XS až po 3XL, |
Zoznam významných služieb. Úspešný uchádzač doloží minimálne 3 referencie z oblasti zdravotníctva za posledné 3 roky potvrdené verejnými obstarávateľmi, kde úspešne poskytoval svoje odevy. |
Práva a povinnosti strán, ktoré nie sú dohodnuté v obsahu tejto zmluvy sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Štúrova 3, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 31.12.2018 23:59
1,00 Kompletná dodávka v zmysle opisného formulára
48 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2017 13:19
18.12.2017 13:25
18.12.2017 13:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2017 13:15 - Vstupná ponuka | 48 798,91 | € | Cena bez DPH |
18.12.2017 13:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 798,91 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: