00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, gastrolístky, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok (nie stravovacích kariet) s ochrannými prvkami, vydávaných uchádzačom, vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky (NHSP) | € | 4,00 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 1800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu a dobu platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Vyhotovenie a doručenie stravných pokukážok | po 20 ks (vo väzbe / obálke) |
Názov |
Stravné poukážky budú u dodávateľa objednávané na rok 2018 na základe čiastkových objednávok, mesačne v objeme cca 150 ks (podľa potreby). |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní odo doručenia objednávky. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok sa jej hodnota upraví písomným dodatkom. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, telefonicky, e-mailom, faxom alebo prostredníctvom internetu. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Náklady spojené so zmenou NHSP sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku poplatku za poskytnuté služby je nemenná počas platnosti zmluvy a to aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných poukážok. |
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za skutočne dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude obsahovať NHSP a ich množstvo, poplatok za poskytnuté služby a z DPH z ceny za poskytnuté služby. Fakturovaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. |
Vrátane dopravy a doručenia na miesto plnenia. |
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka v ktorom boli vydané. |
Miesta dodania stravných poukážok: Okresný súd v Čadci, Okresný súd v Považskej Bystrici. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania formou stravných poukážok, províziu, dodávateľa, dane, balenie, poistné, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa. Jeho výška sa vyjadruje % z NHSP. |
Celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania je súčinom celkovej ceny za stravnú poukážku a množstvom stravných poukážok. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní doručí objednávateľovi nižšie uvedené doklady, v prípade ak tak neurobí, bude jeho ponuka vylúčená a uzavretá zmluva neplatná: |
1. Zoznam stravovacích zariadení v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach, ktoré akceptujú stravné poukážky dodávateľa s celoročnou prevádzkou, počas celého týždňa v čase od 11:00 hod. do 14:00 hod., nepatria sem predajne mäsa, bistrá, kaviarne, pivárne, čajovne, lahôdky a pod.: |
2.a) v meste Čadca min. 100 prevádzok |
2.b) v meste Považská Bystrica min. 50 prevádzok |
Názov | Upresnenie |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.” Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009
Hlboká cesta č. 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 sada
7 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2017 11:27
19.12.2017 11:30
19.12.2017 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2017 12:58 - Vstupná ponuka | 7 200,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2017 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 199,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: