00312509
Mesto Hlohovec
M.R.Štefánika 1, Hlohovec, 92001, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
stravné lístky, stravné poukážky, jedálne kupóny
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok minimálne s 15 zariadeniami v meste Hlohovec, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,80 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 30000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | číselný alebo čiarkový kód |
Knižná väzba | viazané po 20 kusov |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a uskutoční sa vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu minimálne s 15 zariadeniami v meste Hlohovec, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - do sídla objednávateľa. |
Interval opakovaných plnení 1 krát za dva mesiace pri rámcovej dohode na základe vystavenej objednávky objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy kalkuláciu konečnej ceny stravnej poukážky prenásobenej predpokladaným množstvom odobratých stravných poukážok (kalkulačný vzorec). |
Objednávateľ požaduje do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť zoznam minimálne 15 stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v meste Hlohovec, s ktorými má Dodávateľ uzatvorenú zmluvu. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
Celkový počet stravných poukážok dohodnutý rámcovou dohodou je dohodnutý ako maximálny, pričom Objednávateľovi nevzniká povinnosť na odber celkového počtu stravných poukážok. Skutočný počet odobratých stravných poukážok bude uvedený v jednotlivých čiastkových objednávkach. |
Objednanie nižšieho počtu stravných poukážok ako je maximálny celkový počet stravných poukážok dohodnutý rámcovou dohodou, nie je porušením rámcovej dohody zo strany Objednávateľa a Dodávateľovi nevzniká právo na uplatnenie sankcie za neodobratie celkového počtu stravných poukážok objednávateľom. |
Objednávateľ má právo ukončiť túto zmluvu výpoveďou s výpovednou dobou 1 mesiac plynúcou od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi, a to v prípade zmeny nominálnej hodnoty jednej stravnej poukážky u Objednávateľa na základe kolektívneho vyjednávania; hodnota stravnej poukážky je v súčasnosti určená v sume 3,80 eur. Dodávateľ si v takomto prípade nebude uplatňovať náhradu škody ani iné finančné plnenie z titulu vypovedania zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
M. R. Štefánika č. 1, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
12
30 000,00 kusov
115 368,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2017 11:08
20.12.2017 09:00
20.12.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2017 13:06 - Vstupná ponuka | 115 368,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2017 13:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 114 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: