35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
34109064
CZESLOTRADE, s.r.o.
kpt.Nálepku 4, Želiezovce, 93701, SVK
Služby podpory technológií Microsoft
Podpora, Microsoft
Služba
1. Dodávka služieb v zmysle technickej špecifikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie profesionálnych konzultačných služieb a podpory informačného systému Objednávateľa vybudovaného na produktoch spoločnosti Microsoft nasadeného a používaného v podmienkach verejného obstarávateľa (Objednávateľa) v zmysle služieb podpory v nasledujúcich kategóriách: |
- Služby plánovania |
- Služby implementácie |
- Služby údržby |
- Služby optimalizácie |
- Vzdelávacie služby |
- Konzultačné služby |
- Služby podpory |
Dodávka služieb v zmysle technickej špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka - č.1 | ks | 1 | ||
Položka - č.2 | hod | 100 | ||
Položka - č.3 | ks | 1 | ||
Položka - č.4 | ks | 1 | ||
Položka - č.5 | ks | 1 | ||
Položka - č.6 | hod | 300 | ||
Položka - č.7 | ks | 1 | ||
Položka - č.8 | ks | 1 | ||
Položka - č.9 | ks | 1 | ||
Položka - č.10 | ks | 1 | ||
Položka - č.11 | ks | 1 | ||
Položka - č.12 | ks | 1 | ||
Položka - č.13 | ks | 1 | ||
Položka - č.14 | ks | 1 | ||
Položka - č.15 | ks | 1 | ||
Položka - č.16 | ks | 1 | ||
Položka - č.17 | ks | 1 | ||
Položka - č.18 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka - č.1 - RAP as a Service Plus for Active Directory Security - podrobná analýza prostredia z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti. Výstupom tejto analýzy je podrobný report s popisom chýb a návrhom možných zlepšení, zameraný na Active Directory infraštruktúru. Výsledkom je navrh krokov na odstránenie, resp. elimináciu bezpečnostných rizík v rámci Active Directory infraštruktúry. | Položka - č.1 - RAP as a Service Plus for Active Directory Security |
Položka - č.2 - Hodiny rezervované na riešenie problémov - hodiny rezervované na riešenie problémov technológií spoločnosti Microsoft. Podpora prostrednictvom priamej technickej podpory od dodávateľa, prostrednictvom vendorskej garandovanej podpory s garantovanou SLA. | Položka - č.2 - Hodiny rezervované na riešenie problémov |
Položka - č.3 - RAP as a Service Plus for Lync/Skype for Business Server - podrobná zanalýza prostredia z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti. Výstupom tejto analýzy je podrobný report s popisom chýb a návrhom možných zlepšení, zameraný na Lync for Business Server. Cieľom je zozbierať, zanalyzovať a navrhnúť kroky na odstránenie problémových stavov a návrhy na optimalizáciu konfigurácie Skype for Business prostredia. | Položka - č.3 - RAP as a Service Plus for Lync/Skype for Business Server |
Položka - č.4 - Office 365 - Hybrid Configuration Health Check for Exchange – revízia hybridnej serverovej konfigurácie, vrátane kontroly integrity služieb. Výsledkom je sada doporučení na optimalizáciu. V rámci služby sa skontroluje Hybridné Exchange prostredie, identifikujú potencionálne problémy a riziká a poskytne report obsahujúci kroky pre remediáciu. | Položka - č.4 - Office 365 - Hybrid Configuration Health Check for Exchange |
Položka - č.5 - WorkshopPLUS - Office 365: Networking Foundations - špecializovaný workshop zameraný na témy týkajúce sa vytvárania sietí, ktoré sú relevantné pre zákazníkov, ktorí sa presúvajú do balíka Office 365 alebo plánujú presunúť alebo už majú pracovnú záťaž v balíku Office 365. | Položka - č.5 - WorkshopPLUS - Office 365: Networking Foundations |
Položka - č.6 - Asistenčná podpora - hodiny asistenčnej podpory | Položka - č.6 - Asistenčná podpora - hodiny asistenčnej podpory |
Položka - č.7 - WorkshopPLUS - Office 365 Skype for Business Online: Administration and Configuration - špecializovaný workshop zameraný na administráciu a konfiguráciu Skype for Business Online a integráciu s ostanými komponentami O365, vrátane hybridnej konfigurácie. | Položka - č.7 - WorkshopPLUS - Office 365 Skype for Business Online: Administration and Configuration |
Položka - č.8 - Operational Roles and Tasks for Office 365 - riešenie Operačných úloh a poskytnutie odporúčaní prístupov pre správu a údržbu balíkov Office 365, Azure, Exchange, Skype for Business, SharePoint a Active Directory. | Položka - č.8 - Operational Roles and Tasks for Office 365 |
Položka - č.9 - RAP as a Service PLUS for Exchange - podrobná zanalýza prostredia z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti. Výstupom tejto analýzy je podrobný report s popisom chýb a návrhom možných zlepšení, zameraný na Exchange. Súčasťou je aj revízia a návrh zosúladenia konfigurácie Exchange prostredia s compliance požiadavkami na dôvernosť a uchovávanie dát | Položka - č.9 - RAP as a Service PLUS for Exchange |
Položka - č.10 - Office 365: Skype for Business Online Media Quality Assessment – revízia Office 365 Skype for Business sieťovej infraštrulktúry so zameraním na optimálnu konfiguráciu klientských zariadení za účelom bezproblémového fungovania real time komunikácie. Cielom služby je zrevidovanie a následná optimalizácia technického stavu Office 365 Skype for Business infraštruktúry so zameraním na jej kvalitu a spoľahlivosť, vrátane následného poskytnutia odporúčaní pre optimálnu konfiguráciu klientov. | Položka - č.10 - Office 365: Skype for Business Online Media Quality Assessment |
Položka - č.11 - Proactive Monitoring Incident and Service Desk for Office 365 - proaktívne zhodnotenie procesnej stránky a riadenia celého procesu monitorovania služieb a riadenia riešenia incidentov. Výsledkom je mapa služieb so zameraním na produkty O365 a kritické body infraštruktúry, vrátane monitoring plánu a odporúčaní pre nastavenia ServiceDesku pre efektívny monitoring riešenia incidentov. | Položka - č.11 - Proactive Monitoring Incident and Service Desk for Office 365 |
Položka - č.12 - Riadenie podpory dodávateľom - riadenie podpory dodávateľom, evidencie vyčerpaných hodín a ich možná zámena v prípade využívania jednotlivých incidentov a proaktívnych a reaktívnych služieb. Rieši úpravu jednotlivých prvkov podpory podľa aktuálnych požiadaviek Objednávateľa. | Položka - č.12 - Riadenie podpory dodávateľom |
Položka - č.13 - WorkshopPLUS - Office 365 SharePoint Online: Administration and Configuration – špecializovaný workshop zameraný na administráciu a konfiguráciu Office 365 a SharePoint Online z pohľadu funkcionality, služieb bezpečnosti. | Položka - č.13 - WorkshopPLUS - Office 365 SharePoint Online: Administration and Configuration |
Položka - č.14 - RAP as a Service Plus for Group Policy Object - podrobná zanalýza prostredia z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti. Výstupom tejto analýzy je podrobný report s popisom chýb a návrhom možných zlepšení, zameraný na Group Policy. | Položka - č.14 - RAP as a Service Plus for Group Policy Object |
"Položka - č.15 - Office 365 Network Performance Assessment - zhodnotenie stavu sieťovej infraštruktúry s pohľadu služieb O365 ako sú Exchane, SharePoint, Skype for business. Výsledkom je sada odporúčaní na optimalizáciu sieťovej infraštruktúry. Služba sa zameriava na pripojenie do služby Office 365 pre zabezpečenie optimálneho výkonu klienta, cez prvky sieťovej infraštruktúry až po Microsoft datacentrum. Výsledkom je komplexný report o výkonnosti a od porúčaných konfigurácií pre optimalizovanie a prevenciu možných problémov do budúcnosti." | "Položka - č.15 - Office 365 Network Performance Assessment |
Položka - č.16 - WorkshopPLUS - Office 365 Exchange Online: Troubleshooting - špecializovaný workshop zameraný na riešenie problémov s Microsoft Exchange Online službami, vrátane relevantných komponentov O365. Cieľom je naučiť sa identifikovať a riešiť problémy spojené aj s prechodom z On-Prem prostredia do cloud prostredia. | Položka - č.16 - WorkshopPLUS - Office 365 Exchange Online: Troubleshooting |
Položka - č.17 - WorkshopPLUS - Office 365: How to Manage Devices - špecializovaný workshop zameraný na manažovanie a zabezpečenie mobilných zariadení pomocou nástrojov O365 (MDM, Intune, EMS), vrátane definovania a nastavenia politík prístupu do korporátnej siete. | Položka - č.17 - WorkshopPLUS - Office 365: How to Manage Devices |
Položka - č.18 - WorkshopPLUS - Office 365: Security and Compliance - špecializovaný workshop zameraný na administráciu hybridného prostredia Microsoft SharePoint Server 2013 and Office 365 SharePoint Online so zameraním na možnosti a funkcionality dostupné v hybridnom riešení, na služby federatívneho vyhľadávania, a využitia OneDrive for Business. | Položka - č.18 - WorkshopPLUS - Office 365: Security and Compliance |
Položky č. 1 až č. 18 - rozsah a náplň budú poskytované v súlade s metodikou a popisom oficiálne publikovanými spoločnosťou Microsoft. | Položky č. 1 až č. 18 - rozsah a náplň budú poskytované v súlade s metodikou a popisom oficiálne publikovanými spoločnosťou Microsoft. |
Položky č. 1 až č. 18 - Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 14 pracovných dní od právoplatnosti tejto zmluvy potvrdenie vo forme zmluvy "EXHIBIT" so spoločnosťou Microsoft, že je spôsobilý poskytovať požadované služby prostredníctvom spoločnosti Microsoft. | Položky č. 1 až č. 18 - Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 14 pracovných dní od právoplatnosti tejto zmluvy potvrdenie vo forme zmluvy |
Položky č. 1 až č. 18 - Dodávateľ do 14 pracovných dní predloží zmluvu oprávňujúcu poskytovanie predmetu zmluvy so spoločnosťou Microsoft vrátane kontaktnej osoby, telefonického a mailového kontaktu pre potreby overenia zmluvného vzťahu. | Položky č. 1 až č. 18 - Dodávateľ do 14 pracovných dní predloží zmluvu oprávňujúcu poskytovanie predmetu zmluvy so spoločnosťou Microsoft vrátane kontaktnej osoby |
Názov |
Poskytovanie služieb bude realizované prostredníctvom metodológie odporúčanej spoločnosťou Microsoft, prípadne priamo špecialistami a prostriedkami spoločnosti Microsoft. |
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet musí obsahovať označenie položky jej množstvo, počet hodín a cenu položiek 1 až 18 s vyčíslením celkovej ceny. |
Pri rozpise jednotlivých položiek bude zabezpečené, že položky skupiny A budú mať minimálne plnenie v počte 26hodín, skupiny B v počte 49hodín a skupiny C v počte 85hodín. |
Položka č. 12 slúži ako podporná položka pre celú zmluvu a jej čerpanie zabezpečuje dodávateľ zmluvy |
Položka č. 2 musí poskytovať možnosť prístupu ku špičkovým expertom spoločnosti Microsoft pre podporu 24 hodín denne, 7 dní do týždňa pre rýchle a presné riešenie všetkých problémov, súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií, vyvíjaných a dodávaných firmou Microsoft. Incidenty sú riešené a prioritizované v závislosti od ich závažnosti a kategórie podľa metodiky spoločnosti Microsoft. |
Položka č. 6 slúži ako podporná položka pre položky: Položka č. 1, Položka č. 3, Položka č. 4, Položka č. 5, Položka č. 7, Položka č. 8, Položka č. 9, Položka č. 10, Položka č. 11, Položka č. 13, Položka č. 14, Položka č. 15, Položka č. 16, Položka č. 17 a Položka č. 18. |
V prípade potreby môže Objednávateľ požiadať o presun hodín Položiek: Položka č. 1, Položka č. 3, Položka č. 4, Položka č. 5, Položka č. 7, Položka č. 8, Položka č. 9, Položka č. 10, Položka č. 11, Položka č. 13, Položka č. 14, Položka č. 15, Položka č. 16, Položka č. 17, Položka č. 18 na hodiny položky č.6. Dodávateľ umožňuje presun s prihliadnutím na bod 2 tejto zmluvy. |
V prípade nedodržania technických požiadaviek zmluvy je toto považované za hrubé porušenie zmluvy. |
Dodávateľ dodá do 7 pracovných dní po nadobudnutí platnosti tejto zmluvy, Položky č. 1 až č. 18 ich rozsah a náplň v súlade s metodikou a popisom bežne dostupným na stránkach spoločnosti Microsoft prípadne produktovými listami poskytovanými spoločnosťou Microsoft. |
Ak je Dodávateľ identifkovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ poskytuje možnosť účasti jeho pracovníka min raz týždenne v rozsahu minimálne jednej hodiny na mieste Objednávateľa. Realizácia tejto služby bude realizovaná na vyžiadanie Objednávateľa, vždy včas t.j. minimálne 3 pracovné dni vopred a bude oznámená Dodávateľovi mailom, alebo telefonicky a to s uvedením času a miesta. Dodávateľ potvrdí takúto účasť mailom. |
Ak je Dodávateľ identifkovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifkácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
Poskytovanie služieb bude realizované prostredníctvom vzdialeného pripojenia a konzultácií medzi Objednávateľom a Dodávateľom, v prípade potreby spojené s osobnou konzultáciou a to zároveň za podmienky, že poskytnutím služieb podľa tejto Zmluvy nedôjde k poškodeniu a/alebo strate dát. Miestom poskytnutia služieb môžu byť aj priestory Objednávateľa prípadne iné priestory určené Objednávateľom. |
V prípade hrubého porušenia zmluvných podmienok, si môže Objednávateľ uplatniť právo na zmluvnú sanckiu vo výške 2 000,00 EUR za každé takéto porušenie max však 6 000,00EUR. |
Platnosť zmluvy končí vyčerpaním konzultačných hodín alebo vypršaním doby platnosti ktorá je stanovená na 12 mesiacov od právoplatnosti zmluvy. |
Jednotlivé položky si musí Objednávateľ včas objednať u Dodávateľa, ktorý potvrdí Objednávateľovi termín a rozsah služieb, s vyčíslením čerpania a popisom činností, ktoré budú obsahom dodávky. |
Je v plnej kompetencii Objednávateľa vyčerpať a využiť všetky obstarané položky. |
Kategorizácia položiek A, B, C vychádza z metodológie poskytovania služby. |
Skupina A - Položka - č.4, Položka - č.5, Položka - č.13, Položka - č.16, Položka - č.17, Položka - č.18 |
Skupina B - Položka - č.1, Položka - č.3, Položka - č.7, Položka - č.9, Položka - č.14 |
Skupina C - Položka - č.8, Položka - č.10, Položka - č.11, Položka - č.15 |
Objednávanie konzultačných služieb bude prebiehať objednávkovým formulárom "Objednávka práce na poskytovanie služieb". Každá objednávka sa považuje za akceptovanú Dodávateľom v prípade, že ju Dodávateľ potvrdí a určí termín započatia prác, po vzájomnej dohode oboch strán. |
Platobné podmienky: Služby budú predplatené a poskytované na základe metodiky odporúčanej spoločnosťou Microsoft a platba prebehne na základe faktúry vystavenej Dodávateľom najneskôr 7 dní po nadobudnutí platnosti tejto zmluvy a to na celý zazmluvnený objem. Splatnosť faktúry je 30dní. |
Kontaktné osoby zodpovedajúce za plnenie tejto zmluvy za Objednávateľa a za Dodávateľa určia obe strany do 7 dní po nadobudnutí platnosti tejto zmluvy. Zmenu kontaktnej osoby sú si obe strany povinné oznámiť do troch pracovných dní. |
Dodávateľ dodá do 7 pracovných dní po nadobudnutí platnosti tejto zmluvy, návrh objednávkového formuláru "Objednávka práce na poskytovanie služieb" v ktorom bude jasne určený spôsob a forma plnenia zmluvy a bude obsahovať nasledovné údaje: Názov služby:, Popis Služby, Predpokladaný počet hodín, Dátum plnenia služby, Miesto plnenia služby, a formulár akceptačného protokolu. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
30.12.2017 08:00 — 29.12.2018 15:00
1,00 služba
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2017 15:47
15.12.2017 17:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2017 15:40 - Vstupná ponuka | 207 990,00 | € | Cena bez DPH |
15.12.2017 16:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: