• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2017 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2017 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2017 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2017 08:50

Detail zákazky Z201768167

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2017 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2017 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2017 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2017 08:50

Základné údaje

Z201768167

OF-153945

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3252423

Objednávateľ

00691038

Mestská časť Košice-Nad Jazerom

Poludníková 7, Košice-Nad jazerom, 04012, SVK

Dodávateľ

46113177

Energie2, a.s.

Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie na rok 2018

elektrická energia, elektrina, prenos elektriny, distribúcia elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie na rok 2018
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu 12 mesiacov na odberné miesta (OM) špecifikované objednávateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku objednávateľa v OM a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS).
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.).
Dodávateľ je povinný dodávať elektrickú energiu do odberných miest (OM) objednávateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného zariadenia do distribučnej sústavy a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej sústavy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný ročný odber el. energie - produkt jednotarifný (1T) VT kWh 26666
Predpokladaný ročný odber el. energie - produkt trojtarifný (3T) VT, NT, ŠT kWh 77891
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zoznam odberných miest (OM):
1. Číslo OM / EIC kód OM / hodnota ističa A / predpokl. ročný odber kWh, VO 104616/ 24ZVS0000018638R/ 247/ 10820
2. Číslo OM / EIC kód OM / hodnota ističa A / predpokl. ročný odber kWh, VO 144242/ 24ZVS00000476847/ 85,8/ 5850
3. Číslo OM / EIC kód OM / hodnota ističa A / predpokl. ročný odber kWh, VO 144233/ 24ZVS00000476669/ 28/ 5108
4. Číslo OM / EIC kód OM / hodnota ističa A / predpokl. ročný odber kWh, VO 144815/ 24ZVS0000049067L/ 21/ 1800
5. Číslo OM / EIC kód OM / hodnota ističa A / predpokl. ročný odber kWh, VO 143907/ 24ZVS0000047281T/ 25/ 3205
6. Číslo OM / EIC kód OM / hodnota ističa A / predpokl. ročný odber kWh, VO 143930/ 24ZVS00000473038/ 40/ 9250
7. Číslo OM / EIC kód OM / hodnota ističa A / predpokl. ročný odber kWh, VO 632828/ 24ZVS0000625946K/ 63/ 34221
8. Číslo OM / EIC kód OM / hodnota ističa A / predpokl. ročný odber kWh, VO 657420/ 24ZVS0000655574D/ 32/ 2263
9. Číslo OM / EIC kód OM / hodnota ističa A / predpokl. ročný odber kWh, VO 72250/ 24ZVS0000040523T/ 160/ 27000
10. Číslo OM / EIC kód OM / hodnota ističa A / predpokl. ročný odber kWh, VO 103012/ 24ZVS00000755576/ 32/ 5040
Začiatok plnenia zmluvy 01.01.2018
Koniec plnenia zmluvy 31.12.2018
Cenou za elektrickú energiu sa rozumie cena podľa čl. V. Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi elektrickú energiu, pričom celkový predpokladaný odber elektrickej energie vychádza zo spotreby elektrickej energie za kalendárny rok predchádzajúci kalendárnemu roku, v ktorom bola uzatvorená táto zmluva.
Cena nebude navyšovaná, ak dôjde k odchýlke od predpokladaného ročného odberu elektrickej energie.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervované kapacity pre OM objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje na žiadosť objednávateľa upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre OM bez sankcií.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči objednávateľovi sankcie v prípade neodobratia, ako i prekročenia predpokladaného ročného odberu elektrickej energie.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia ďalšieho dodávateľa.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Spôsob fakturácie - pri OM s ročným odpočtom - mesačne vo výške 1/12 predpokladaných nákladov, pri OM s mesačným odpočtom - na základe skutočnej nameranej spotreby.
Dodávateľ vystaví faktúry do 10. dňa nasledujúceho mesiaca po uplynutí mesiaca dodávky.
Splatnosť faktúr je 14 dní.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Združená dodávka elektrickej energie.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov.
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie.
Objednávateľ má právo zmluvu jednostranne ukončiť výpoveďou bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia dvojmesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť 1. dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede dodávateľovi.
Ak dôjde k výpovedi zmluvy , dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú, a to na 12 mesiacov so začiatkom lehoty plnenia zmluvy od 1.1.2018.
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom.
Odberateľ sa zaväzuje uhrádzať preddavky za dodávku elektrickej energie a distribučné služby na základe splátkového kalendára vyhotoveného dodávateľom.
Splatnosť faktúry: 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa.
Názov Upresnenie
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy:
1. Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
2. Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
3. Potvrdenie príslušného súdu (nie staršie ako 3 mesiace) alebo aktualizačný údaj zo Zoznamu hospodárskych subjektov o tom, že nie je v reštrukturalizácii. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
4. Výpis z registra trestov pre právnickú osobu (nie starší ako 3 mesiace) alebo aktualizačný údaj zo Zoznamu hospodárskych subjektov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní pred samotným začiatkom plnenia zmluvy, platnú zmluvu na rok 2017 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Poludniková 7, Košice - mestská časť Nad jazerom, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.01.2018 00:00 — 31.12.2018 00:00

104 557,00 kWh

22 584,31

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2017 15:16

18.12.2017 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.12.2017 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 143
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2017 14:21 - Vstupná ponuka 22 443,12 € Cena s DPH
15.12.2017 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka 22 443,12 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS