50349287
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Štefániková 15, Bratislava, 81105, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet na rok 2018
Elektronické stravné karty, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet na rok 2018
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je vo výške 4,40 eur a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 4,40 | ||
Indikatívny počet stravných jednotiek na jednu stravnú kartu | počet pracovných dní | 230 | ||
Indikatívny počet stravných kariet | ks | 290 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa; poučenie pre držiteľa karty; platnosť minimálne do 1.7.2019 |
Stravná karta obsahuje | meno a priezvisko držiteľa karty |
Stravná karta | umožňuje vyhotovenie vo vlastnom dizajne objednávateľa na náklady dodávateľa |
Stravná karta | umožňuje bezkontaktné použitie |
Názov |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: - vydania, re-vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.) |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. Výška provízie nesmie byť nižšia ako 0,00%, t.j. nesmie byť záporná. Výška provízie sa určí na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ stanovuje požiadavku na predmet zákazky, aby dodávateľ do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložil zoznam min. 6000 zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenska, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa. Zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky, s ktorými má dodávateľ uzatvorenú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravnej karty. V zozname osobitne uvedie min. 50 prevádzok (zmluvných stravovacích zariadení dodávateľa) v mestskej časti Bratislava - Staré mesto. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží rozpis výpočtu provízie. |
Dodávateľ na základe písomnej žiadosti objednávateľa zabezpečí akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v prípade, že v stravovacom zariadení bude prevádzkovaný vhodný platobný terminál. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 6 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 1 hodiny od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa spravidla raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, s plnením od 01.01.2018 do 31.12.2018. |
Ide o postup zadávania podlimitnej zákazky podľa prílohy č. 1 k zákonu č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Test bežnej dostupnosti vyhodnotil predmet zákazky ako bežne dostupný na trhu, na základe čoho objednávateľ uplatnil postup zadávania podlimitnej zákazky s využitím elektronického trhoviska. |
V prípade budúceho spolufinancovania predmetu zákazky z prostriedkov Európskej Únie sa dodávateľ zaväzuje strpieť výkon kontroly, auditu podľa podmienok upravených v zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Štefánikova 15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
290,00 ks
293 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2017 16:04
14.12.2017 16:10
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2017 16:07 - Vstupná ponuka | 293 480,00 | € | Cena s DPH |
14.12.2017 16:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 287 845,18 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: