Z201767945
OF-154302
zrušená
00313114
Mesto Trnava
Hlavná 1, Trnava, 91771, SVK
Združená dodávka elektrickej energie na 1. štvrťrok 2018
elektrická energia, elektrina, prenos elektriny, distribúcia elektriny
Tovar, Služba
1. 1. Predmetom verejného obstarávania (ďalej len „Predmet súťaže“) je obstaranie elektriny a s tým súvisiacich služieb pre obstarávateľa (ďalej len „Obstarávateľ“) a ďalšie subjekty, ktoré splnomocnili Obstarávateľa (ďalej len „Splnomocnitelia“)
|
|
---|---|
Funkcia |
2. Predmet súťaže sa obstaráva na obdobie 3 mesiace, teda od 1.1.2018 do 31.3.2018. |
3. Zoznam odberných miest elektriny, dátum ich priradenia k bilančnej skupine“; na „dátum ich budúceho zaradenia odberných miest elektriny do bilančnej skupiny poskytovateľa služieb združenej dodávky elektriny a ich predpokladaná ročná spotreba a typ merania sú uvedené v technickej špecifikácii, ktoré sú súčasťou týchto podmienok. |
4. Jediné kritérium pre stanovenie Poskytovateľa služby je jednotková cena silovej zložky elektriny vrátane služby prevzatia zodpovednosti za odchýlku v EUR za MWh. Cena služieb distribúcie elektriny a s tým súvisiacich služieb nie je predmetom súťaže, ale uchádzač sa zaväzuje tieto služby bezodplatne zabezpečiť v rozsahu a za podmienok uvedených v tejto súťaži. |
5. Poskytovateľ služby sa zaväzuje, že jednotková cena silovej zložky elektriny vrátane služby prevzatia zodpovednosti za odchýlku je platná pre všetky odberné miesta Obstarávateľa a Splnomocniteľov uvedené v technickej špecifikácii v zmysle bodu 2 počas celého zmluvného obdobia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
štvrťročný objem (1.Q 2018) - JT | MWh | 1170 |
Názov |
1. Platné rozhodnutie ÚRSO predloží víťazný uchádzač do 14 dní po podpise zmluvy. |
2. Poskytovateľ služby poskytne do 14 dní po podpise zmluvy Obstarávateľovi cenový rozklad jednotkovej ceny. |
3. Uchádzač predloží do 14 dní po podpise zmluvy Obstarávateľovi referencie preukazujúce aktívnu účasť na trhu s elektrinou v podobe preukázaných realizácií minimálne troch zákaziek rovnakého charakteru ako je predmet tejto súťaže počas posledných dvoch rokov s objemom každej z nich vo výške minimálne 100 000 EUR bez DPH za nepretržité obdobie jedného roka. |
4. Uchádzač nesmie byť v konkurze a nesmie mať nedoplatky na daniach a odvodoch |
5. Zoznam Splnomocniteľov, ich korešpondenčné a fakturačné adresy, oznámi Obstarávateľ víťaznému uchádzačovi do 5 dní od vyhlásenia výsledkov tohto verejného obstarávania. |
6. Obstarávateľ oznámi Poskytovateľovi služby požadované agregácie jednotlivých skupín odberných miest do spoločných faktúr, kontaktné osoby a e-mailové adresy na elektronickú komunikáciu do 10 dní od vyhlásenia výsledkov obstarávania. Poskytovateľ služby sa zaväzuje viesť evidenciu Splnomocniteľov a ich odberných miest samostatne. |
7. Obstarávateľ alebo Splnomocnitelia môžu bez sankcií od zmluvy odstúpiť v prípade závažného porušenia zmluvy druhou zmluvnou stranou s výpovednou dobou 2 kalendárne mesiace. |
8. Obstarávateľ alebo Splnomocnitelia môžu kedykoľvek a bez sankcií vyradiť odberné miesto elektriny z rozsahu poskytovaných služieb Predmetu súťaže z dôvodu i) predaja alebo prevodu objektu, ktorému prináleží odberné miesto elektriny, ii) zrušenia odberného miesta elektriny, iii) zmeny Obstarávateľa, alebo Splnomocniteľa na tomto odbernom mieste elektriny na inú právnickú alebo fyzickú osobu alebo iv) v dôsledku zlúčenia odberných miest elektriny. |
Túto skutočnosť Obstarávateľ alebo Splnomocnitelia oznámia Poskytovateľovi služby e-mailom najneskôr 1 mesiac pred účinnosťou takejto zmeny a po potvrdení prijatia tohto oznámenia sa stáva vyradenie odberného miesta platné. |
9. Obstarávateľ, Splnomocnitelia a Poskytovateľ služby budú udržiavať technickú špecifikáciu aktuálnu a vždy po každej zmene je zmluvná strana, ktorá takúto zmenu vyvolala tento zoznam aktualizovať a oznámiť ho druhej zmluvnej strane bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní po vzniku takejto zmeny. |
10. Obstarávateľ alebo Splnomocnitelia môžu počas zmluvného obdobia priradiť k bilančnej skupine Poskytovateľa služby 10 odberných miest elektriny neuvedených v technickej špecifikácii v zmysle bodu 7 Špecifikácie predmetu obstarávania. Túto skutočnosť Obstarávateľ alebo Splnomocnitelia oznámia Poskytovateľovi služby e-mailom a doplnia technickú špecifikáciu v zmysle bodu 10. |
11. Poskytovateľ služby bude dodávať predmet služby novo aj dočasne priradeným odberným miestam elektriny za rovnakých podmienok ako pre odberné miesta elektriny dovtedy uvedené v technickej špecifikácii v zmysle bodu 2 Špecifikácie predmetu obstarávania. |
12. Predpokladaný ročný odber elektriny nie je pre Obstarávateľa alebo Splnomocniteľov záväzný, nakoľko sa množstvo odobratej elektriny počas zmluvného vzťahu môže meniť. Poskytovateľ služby zachová podmienky vrátane jednotkovej ceny aj v prípade zmeny objemu odobratej elektriny. |
13. Súčasťou Predmetu súťaže je zabezpečenie distribúcie elektriny a s tým súvisiacich služieb zo strany Poskytovateľa služby spôsobom a za podmienok stanovených v tejto súťaži, platnej legislatíve a v cenových rozhodnutiach príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy. |
14. Poskytovateľ služby nepripustí neopodstatnené ukončenie alebo prerušenie distribúcie elektriny na odbernom mieste elektriny uvedenom v technickej špecifikácii na čas dlhší ako 2 hodiny s výnimkou prerušenia distribúcie elektriny z dôvodov vyvolaných na strane prevádzkovateľa distribúcie elektriny (najmä plánované odstávky). |
15. Poskytovateľ služby pred účinnosťou zmluvy oznámi Obstarávateľovi alebo Splnomocniteľom meno a kontaktné údaje zodpovednej osoby, ktorá bude riešiť ich požiadavky a reklamácie. Poskytovateľ služby sa zaväzuje vybaviť reklamáciu do 30 kalendárnych dní od prijatia reklamácie. |
16. Cena predmetu zmluvy v rozsahu bodu 4 Špecifikácie predmetu obstarávania bude Obstarávateľovi a Splnomocniteľom garantovaná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu pre všetky odberné miesta elektriny, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii. |
17. Poskytovateľ služby sa zaväzuje, že dohodnutá cena za zemný plyn, prevzatie zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie ďalších služieb v rozsahu tejto výzvy je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním elektriny vrátane nákladov za služby súvisiace s jej dodávkou, t.j. nebude Obstarávateľovi a Splnomocniteľom účtovať žiadne iné poplatky s výnimkou služieb distribúcie elektriny a služieb s tým spojených. |
18. Obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami Poskytovateľa služby. |
19. Fakturačné podmienky: a) Na odberné miesta s ročným vyúčtovaním bude Poskytovateľ služby fakturovať mesačne preddavkové platby vo výške 1/12 predpokladaných nákladov. b) Faktúry s mesačným vyúčtovaním vystaví Poskytovateľ služby do 15. dňa nasledujúceho mesiaca.c) Splatnosť faktúr je 21 kalendárnych dní od dátumu vystavenia, v prípade ak kalendárny deň pripadne na víkend, alebo deň pracovného voľna bude splatnosť faktúry posunutá na najbližší pracovný deň. d) Splatnosť faktúr uvedená v bode c. má prednosť pred prípadnými inými splatnosťami uvedenými na faktúrach Poskytovateľa služby. |
e) Poskytovateľ služby zabezpečí agregáciu faktúr podľa požiadaviek Obstarávateľa a Splnomocniteľov. f) Poskytovateľ služby bude zasielať faktúry Obstarávateľovi a Splnomocniteľom poštou. Doručenie poštou je nutné pre akceptáciu faktúr Obstarávateľom a Splnomocniteľmi. Zároveň Poskytovateľ služby pridelí odberateľovi prístup do zákazníckeho webového systému, ktorý umožňuje: i. zasielanie notifikácií o vytvorení faktúr ii. hromadný export faktúr vo formáte PDF a/alebo strojovo spracovateľnom formáte XML, prípadne CSV, ktoré budú obsahovať všetky údaje ako na papierových faktúrach. |
iii. zasielanie notifikácií o vytvorení faktúr. Ak zákaznícky webový systém Poskytovateľa služby nespĺňa niektorú z uvedených podmienok (hoci i dočasne), je Poskytovateľ služby povinný okrem poštou zasielať faktúry aj elektronicky vo formáte PDF a/alebo XML / CSV. |
20. Nesplnenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených podmienok zo strany Poskytovateľa služby sa považuje za závažné porušenie zmluvy. |
21. Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzač bol v zmysle zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ vyžaduje od dodávateľa, aby spĺňali osobné postavenie v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trhová 3, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 31.03.2018 23:59
1,00 celok
62 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2017 15:42
15.12.2017 10:00
15.12.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: