36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35975946
Disig, a.s.
Záhradnícka 151, Bratislava, 82108, SVK
Notebooky
notebook
Tovar, Služba
1. Notebooky
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebook |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook | ks | 33 | ||
- pevný disk SSD | GB | 256 | ||
- operačná pamäť DDR4 | GB | 8 | ||
- váha notebooku | kg | 1,6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- procesor | Intel Core i5 7200U |
- operačná pamäť | 8 GB DDR4 |
- displej | 14" |
- rozlíšenie | 1366x768 pixelov |
- WiFi | 802.11ac |
- grafická karta | integrovaná |
- USB | 3.0 (3.1 Gen 1) 3x |
- LAN | RJ-45 |
- VGA | Áno |
- čítačka SD kariet | Áno |
- podsvietená klávesnica | Áno |
- HDMI | Áno |
2. Notebooky a diskové polia
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebook |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook | ks | 33 | ||
- pevný disk SSD | GB | 256 | ||
- operačná pamäť DDR4 | GB | 8 | ||
- váha notebooku | kg | 1,6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- procesor | Intel Core i5 7200U |
- operačná pamäť | 8 GB DDR4 |
- displej | 14" |
- rozlíšenie | 1366x768 pixelov |
- WiFi | 802.11ac |
- grafická karta | integrovaná |
- USB | 3.0 (3.1 Gen 1) 3x |
- LAN | RJ-45 |
- VGA | Áno |
- čítačka SD kariet | Áno |
- podsvietená klávesnica | Áno |
- HDMI | Áno |
Názov |
PODMIENKY ÚČASTI/POVINNOSTI DODÁVATEĽA: |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť oprávnenia na vykonávanie predmetu zmluvy s ohľadom na funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v súlade s príslušnou platnou legislatívou (ďalej len "predmet zmluvy"). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy podrobný rozpis celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
. |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie a oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
. |
POVINNOSTI DODÁVATEĽA: |
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky najneskôr do 21.12.2017 na miesto určené objednávateľom v rámci Slovenskej republiky. |
. |
CENA: |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
V kúpnej cene bude zahrnutá kompletné dodanie predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb (doprava, vyloženie predmetu zákazky na miesto dodania určené objednávateľom - v rámci SR a pod.). |
Celková cena predmetu zmluvy uvedený v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (likvidácia odpadu, doprava,...) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
. |
FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na dopracovanie a dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne doručiť objednávateľovi opravenú faktúru. |
Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ je povinný vo faktúre uvádzať číslo objednávky a číslo Kúpnej zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného protokolu. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia protokolu. |
. |
ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi záruku na predmet zákazky v trvaní minimálne 36 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom potvrdenia dodacieho listu objednávateľom. |
. |
UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU: |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nesplnenia podmienok v súlade s § 19 ods. 36 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
. |
OSTATNÉ USTANOVENIA: |
Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení. |
Predmet zákazky (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný, nerozbalený. |
V prípade vzniku servisnej udalosti v záručnej dobe je objednávateľ oprávnený ponechať si pevné disky alebo SSD disky zo zariadení (predmetu zákazky). Ak vznikne potreba zaslať zariadenie v záručnej dobe do servisného strediska, je objednávateľ oprávnený vymontovať pevné disky a SSD disky zo zariadenia (predmetu zákazky) pred zaslaním do servisného strediska. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
20.12.2017 08:00 — 22.12.2017 09:00
33,00 ks
26 796,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2017 14:33
15.12.2017 09:00
15.12.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2017 08:22 - Vstupná ponuka | 26 796,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2017 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 795,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: