00696871
Stredisko sociálnej pomoci mesta Košice
Garbiarska 4, Košice, 04001, SVK
33905690
Ing. Martin Kováč - Gastrotechnika plus
Slovenská 93, Košice - mestská časť Sever, 040 01, SVK
Univerzálny robot stojanový RM 60 H
univerzálny kuchynský robot, profesionálne zariadenie
Tovar, Služba
1. Univerzálny robot stojanový RM 60 H s príslušenstvom, nový
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie slúži na prípravu ľahkého a ťažkého cesta, šľahanie smotany, bielkov, majonézy, prípravu zemiakovej kaše a pod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Univerzálny robot stojanový RM 60 H s príslušenstvom, nový | ks | 1 | ||
Rozmer (šxhxv) | cm | 632x721x1300 | ||
Napätie | V | 400 | ||
Príkon elektro | kW | 2,25 | ||
Objem nerezovej nádoby (kotlíka) | l | 60 | ||
Voliteľné rýchlosti | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mechanický časovač | áno |
Bezpečnostné mikrospínače | áno |
Zdvíhanie kotlíka | mechanické, kolesom |
Prevod | pomocou ozubených kolies |
Výstup na prídavné zariadenie | áno |
Základné príslušenstvo | kotlík, hák, metla, miešač, vozík |
Nerezový kryt pracovného priestoru | áno |
Názov |
Ide o zákazku s nízkou hodnotou |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, bezchybného, nepoužívaného, tovaru. |
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenia personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie. |
Objednávateľ požaduje predložiť elektronicky do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy certifikát výrobcu, ktorým sa preukazuje autorizovaný predaj a servis na zariadenie. |
Objednávateľ požaduje predložiť elektronicky do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy technickú špecifikáciu dodávaného tovaru v slovenskom, resp. v českom jazyku, aby na jej základe mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností tovaru. |
Objednávateľ požaduje poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu. |
Objednávateľ požaduje nástup na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy. |
Počas plynutia 24 mesačnej záručnej doby sa požaduje od dodávateľa bezplatné vykonanie servisnej prehliadky a výmena oleja vrátane dopravných nákladov a to v intervaloch odporúčaných/predpísaných výrobcom zariadenia. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať predmet zmluvy v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo predmet zmluvy neprebrať a tovar vrátiť Dodávateľovi na jeho náklady v prípade nedodržania technickej špecifikácie, nesplnenia akejkoľvek technickej alebo osobitnej požiadavky. Uvedené platí aj v prípade, ak sa nesplnenie preukáže až po uvedení predmetu zákazky do prevádzky. |
Súčasne s dodávkou predmetu zákazky Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návod na obsluhu a údržbu, vyhlásenie o zhode, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami a technickú dokumentáciu v slovenskom alebo českom jazyku. |
Faktúra bude vystavená dňom splnenia dodávky. Za splnenie dodávky sa bude považovať riadne a včasné dodanie predmetu zákazky a podpísanie odovzdávacieho/preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostnou platbou na účet Dodávateľa. |
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy a vystaviť negatívnu referenciu. |
Dodávateľ oznámi Objednávateľovi e-mailom alebo telefonicky minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru, alebo v prípade nutnosti sa dohodne Objednávateľ s Dodávateľom o termíne dodania tovaru. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy a to aj bez uvedenia dôvodu v lehote do 7 dní odo dňa ukončenia verejného obstarávania. V takom prípade nie je Dodávateľ oprávnený uplatniť si voči Objednávateľovi náklady spojené s prípravou cenovej ponuky a ani nejaké ďalšie výdavky. |
Garbiarska 4, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
18.12.2017 08:00 — 29.12.2017 15:00
1,00 ks
4 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2017 08:20
15.12.2017 10:00
15.12.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2017 16:44 - Vstupná ponuka | 4 200,00 | € | Cena s DPH |
13.12.2017 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 170,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: