00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Kancelárske stoličky
Kancelárske stoličky
Tovar, Služba
1. Kancelárske stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske stoličky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelárska stolička s podrúčkami -1380 SYN FLUTE, alebo ekvivalent | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Kancelárska stolička s podrúčkami- 1380 SYN FLUTE, alebo ekvivalent | nosnosť 120 kg |
1.2. Pracovná stolička s kolieskami | stabilný 5 ramenný kríž so samobrzdiacimi bezpečnostnými kolieskami |
1.3. Čalúnenie farba | čierna/šedá |
1.4. Mechanizmus | synchrónny s 5 polohami blokovania |
1.5. Celková výška | 117-126 cm |
1.6. Hĺbka sedadla | 47 cm |
1.7. Celková šírka | 66/51 cm |
1.8. Sedadlo | výškové nastavenie sedáka |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Verejný obstarávateľ požaduje špecifikovať typ tovaru pred dodaním v lehote do 2 prac.dní od uzavretia zmluvy, a to za účelom overenia požadovaných vlastností. |
V prípade plnenia predmetu zmluvy ekvivalentným výrobkom, dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar má kvalitatívne parametre na úrovni špecifikovaného tovaru v objednávkovom formulári o čom predloží na vyžiadanie verejnému obstarávateľovi technický list s parametrami dodaného výrobku. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Framborská 23, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
20.12.2017 14:00
20,00 ks
3 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2017 11:01
14.12.2017 12:00
14.12.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2017 09:55 - Vstupná ponuka | 3 120,00 | € | Cena s DPH |
14.12.2017 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 118,92 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: